LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bespaar ellende!! Neem geen Tele2

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Bespaar ellende!! Neem geen Tele2

Ongelezen bericht door ciske »

dat je zo'n nummer belt en niet goed geholpen wordt, dat is idd erg zuur. De kosten worden door je provider gedeeltelijk afgedragen aan de helpdesk die zij hebben ingehuurd. Dus de provider is niet slecht bezig an sich. Nee, de helpdesk is slecht bezig.

Ik heb mijn rekening van 30 euro ingediend en gekregen van Tele2 toen ik geen vaste telefonie had.

Ben blij voor jou dat je het gekregen hebt , maar verwacht niet van mij of welk ander mens dan ook dat dit niet de schuld van de provider is.
die helpdesk werkt voor dit flutbedrijf en ik ken ze alleen maar smerige oplichters noemen, een ander woord heb ik ook nog wel maar laat die maar zitten.

sandra56
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:40

Re: Bespaar ellende!! Neem geen Tele2

Ongelezen bericht door sandra56 »

Vorige maand (October) heb ik een bedrag van 61,85€ gecrediteerd ontvangen van Tele2 voor alle ellende die ik als klant vanaf mijn aanvraag heb moeten doorstaan. Via virtueel chat heeft men mij belooft de factuur van October alsnog op te sturen omdat er een vertraging was, op mijn emails wordt niet gereageerd. :? Tot op heden heb ik mijn factuur October 2011 nog steeds niet ontvangen van Tele2! Vandaag heb ik wel mijn factuur van deze maand (november) ontvangen......rara hoe kan dat??? Het factuur van deze maand (november) klopt ook niet!
Vandaag heb ik weer met tele2 gebelt omtrend mijn factuur van October 2011 en men zegt dat het niet meer kan worden opgestuurd, daar geloof ik dus niets van!

Mocht ik mijn factuur van October 2011 niet zo snel mogelijk van Tele2 hebben ontvangen, zal ik er persoonlijk voor zorgen dat Tele2 voorlopig ook niet aan mijn bankrekening kan komen zolang ik mijn factuur niet heb ontvangen zoals het hoort. En als ik van mijn dienste wordt afgesloten door de wantoestanden bij tele2, dan schakel ik de geschillencommissie in om van dit rotzooi af te komen. Stelletje AMATEURS! :evil:

Dekseldopje
Berichten: 221
Lid geworden op: 05 mei 2010 14:25

Re: Bespaar ellende!! Neem geen Tele2

Ongelezen bericht door Dekseldopje »

Wie zijn ze dan? Of heb je zo vaak gebeld dat je alle mensen daar wel minstens 1 keer gesproken hebt?

Gesloten