Onbeschoft behandeld door Tele2
Geplaatst: 19 okt 2011 14:47
Naar aanleiding van blunders van Tele2 afgelopen weekend de volgende mail gestuurd:
LS,
korte samenvatting
N.a.v. mijn reeds derde gevoerde telefoongesprek afgelopen vrijdag vanwege de opstapeling van blunders uitgevoerd door Tele2 wat uiteindelijk resulteerde door een aanmaning van Interim Justitia op mijn mailadres (zie doorgestuurde mail) stuur ik bij deze het bewijs van al mijn betalingen sinds eind april. U kunt zien dat alle openstaande betalingen gedaan zijn. Er werd mij meegedeeld dat de factuur van Juli nog betaald moest worden (NL1103032303 € 42,78), deze is reeds op 13-9-2011 betaald, per abuis vermeld met kenmerk 1101012303.
Aangezien er dus sprake is van een onterechte aanmaning eis ik dat dit direct kortgesloten word met Interim Justitia samen met eventueel daaruit voortvloeiende BKR-registraties.
--------------------------------
Dan volgt hier hieronder de lange samenvatting waarvan ik eis dat deze als formele klachtenprocedure wordt behandeld
Ik ben in juni verhuisd van de *** te *** naar de *** te ***, de ADSL-aansluiting is volgens afspraak overgezet maar (wat later blijkt) krijg ik de post van Tele2 niet op mijn nieuwe adres.
29 augustus heb ik geen internet/tv/telefoon meer. Volgens het beeld wat mijn TV weergeeft zou er sprake zijn van een betalingsachterstand !
1e telefonisch contact op 30 augustus:
Er blijkt dat Tele2 de automatische incasso niet meer op orde heeft. Openstaande facturen heb ik toen handmatig betaald (openstaand bedrag 161,73, maanden 6,7,8). De internetverbinding werd direct weer hersteld..
Gegevens telefonisch contact: contactnummer 14673099
2e telefonisch contact (enkele weken geleden):
helpdesk gebeld en gevraagd of ze automatische incasso alweer op orde hadden aangezien ik er geen zin in had om weer afgesloten te worden. Er werd toen gezegd dat de storing er nog steeds was en dat ik "zelf maar even de factuur in de gaten moest houden" (?)
eind september zie ik dat de factuur (maand 9) niet word afgeschreven en is het geld wederom handmatig overgemaakt.
3e telefonisch contact op 14 oktober:
Aanmaning per mail ontvangen van Intrum Justitia dat ik geld moet betalen !!!! (NB nooit post van Tele2/Interim ontvangen op mijn nieuwe adres !). Gebeld met de helpdesk en situatie maar weer eens uitgelegd en dat ik al mijn facturen betaald heb en dat ik vreselijk baal van de situatie. Ik werd doorverbonden met de financiele administratie, hier werd aangegeven dat er nog 2 betalingen openstaan, te weten juli en september. Aangegeven dat september net was betaald (had zelf al geconstateerd dat deze weer niet automatisch was afgeschreven) en juli volgens mij al betaald was. (zie 1e contact)
Ik eis dat de situatie binnen enkele dagen gecorrigeerd word, dus
- Tele2 sluit dit kort met Interim (er is immers steeds betaald), tevens eventuele onterechte BKR-registraties !!
- automatische incasso word hersteld
- Tele 2 administratie vanwege verhuizing op orde gemaakt heeft zodat post correct bezorgt wordt.
Tevens wil ik binnen een week schriftelijk hiervan op de hoogte gebracht worden.
Ik begrijp dat fouten gemaakt worden, maar dit is wel een hele stapel fouten, dus naast het corrigeren ervan zou het Tele2 niet misstaan (mede door de kosten/tijd/frustratie van mijn kant die dit alles met zich meebrengt) dat ik als tegemoetkoming een maand gratis internet of iets dergelijks ontvang ! Krijg ik een dergelijke tegemoetkoming niet dan denk ik sterk aan overstappen naar een fatsoenlijke provider !
Hieronder de reactie die ik terugkreeg:
Geachte heer ***,
Hierbij bevestig ik de ontvangst van een geldig betaalbewijs.
De betalingen worden zo spoedig mogelijk ingeboekt.
De Tele2 diensten zijn inmiddels geheractiveerd.
Tevens is het verzoek gedaan het incassodossier te sluiten en is de storing
met betrekking tot de automatische incasso uitgezet.
Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u nog meer vragen, dan kunt u contact met onze klantenservice
opnemen, telefoonnummer: 0900-241 1602 (lokaal tarief), wij zijn maandag
t/m zaterdag geopend van 09:00 tot 21:00 uur. Voor algemene informatie
over Tele2 kunt u terecht op onze website http://www.tele2.nl.
Met vriendelijke groet,
Tele2
Ik vind deze reactie schrijnend; geen excuus, geen reactie op mijn verzoek tot financiele compensatie. Indien een reactie uitblijf stap ik over naar een fatsoenlijke provider !
LS,
korte samenvatting
N.a.v. mijn reeds derde gevoerde telefoongesprek afgelopen vrijdag vanwege de opstapeling van blunders uitgevoerd door Tele2 wat uiteindelijk resulteerde door een aanmaning van Interim Justitia op mijn mailadres (zie doorgestuurde mail) stuur ik bij deze het bewijs van al mijn betalingen sinds eind april. U kunt zien dat alle openstaande betalingen gedaan zijn. Er werd mij meegedeeld dat de factuur van Juli nog betaald moest worden (NL1103032303 € 42,78), deze is reeds op 13-9-2011 betaald, per abuis vermeld met kenmerk 1101012303.
Aangezien er dus sprake is van een onterechte aanmaning eis ik dat dit direct kortgesloten word met Interim Justitia samen met eventueel daaruit voortvloeiende BKR-registraties.
--------------------------------
Dan volgt hier hieronder de lange samenvatting waarvan ik eis dat deze als formele klachtenprocedure wordt behandeld
Ik ben in juni verhuisd van de *** te *** naar de *** te ***, de ADSL-aansluiting is volgens afspraak overgezet maar (wat later blijkt) krijg ik de post van Tele2 niet op mijn nieuwe adres.
29 augustus heb ik geen internet/tv/telefoon meer. Volgens het beeld wat mijn TV weergeeft zou er sprake zijn van een betalingsachterstand !
1e telefonisch contact op 30 augustus:
Er blijkt dat Tele2 de automatische incasso niet meer op orde heeft. Openstaande facturen heb ik toen handmatig betaald (openstaand bedrag 161,73, maanden 6,7,8). De internetverbinding werd direct weer hersteld..
Gegevens telefonisch contact: contactnummer 14673099
2e telefonisch contact (enkele weken geleden):
helpdesk gebeld en gevraagd of ze automatische incasso alweer op orde hadden aangezien ik er geen zin in had om weer afgesloten te worden. Er werd toen gezegd dat de storing er nog steeds was en dat ik "zelf maar even de factuur in de gaten moest houden" (?)
eind september zie ik dat de factuur (maand 9) niet word afgeschreven en is het geld wederom handmatig overgemaakt.
3e telefonisch contact op 14 oktober:
Aanmaning per mail ontvangen van Intrum Justitia dat ik geld moet betalen !!!! (NB nooit post van Tele2/Interim ontvangen op mijn nieuwe adres !). Gebeld met de helpdesk en situatie maar weer eens uitgelegd en dat ik al mijn facturen betaald heb en dat ik vreselijk baal van de situatie. Ik werd doorverbonden met de financiele administratie, hier werd aangegeven dat er nog 2 betalingen openstaan, te weten juli en september. Aangegeven dat september net was betaald (had zelf al geconstateerd dat deze weer niet automatisch was afgeschreven) en juli volgens mij al betaald was. (zie 1e contact)
Ik eis dat de situatie binnen enkele dagen gecorrigeerd word, dus
- Tele2 sluit dit kort met Interim (er is immers steeds betaald), tevens eventuele onterechte BKR-registraties !!
- automatische incasso word hersteld
- Tele 2 administratie vanwege verhuizing op orde gemaakt heeft zodat post correct bezorgt wordt.
Tevens wil ik binnen een week schriftelijk hiervan op de hoogte gebracht worden.
Ik begrijp dat fouten gemaakt worden, maar dit is wel een hele stapel fouten, dus naast het corrigeren ervan zou het Tele2 niet misstaan (mede door de kosten/tijd/frustratie van mijn kant die dit alles met zich meebrengt) dat ik als tegemoetkoming een maand gratis internet of iets dergelijks ontvang ! Krijg ik een dergelijke tegemoetkoming niet dan denk ik sterk aan overstappen naar een fatsoenlijke provider !
Hieronder de reactie die ik terugkreeg:
Geachte heer ***,
Hierbij bevestig ik de ontvangst van een geldig betaalbewijs.
De betalingen worden zo spoedig mogelijk ingeboekt.
De Tele2 diensten zijn inmiddels geheractiveerd.
Tevens is het verzoek gedaan het incassodossier te sluiten en is de storing
met betrekking tot de automatische incasso uitgezet.
Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u nog meer vragen, dan kunt u contact met onze klantenservice
opnemen, telefoonnummer: 0900-241 1602 (lokaal tarief), wij zijn maandag
t/m zaterdag geopend van 09:00 tot 21:00 uur. Voor algemene informatie
over Tele2 kunt u terecht op onze website http://www.tele2.nl.
Met vriendelijke groet,
Tele2
Ik vind deze reactie schrijnend; geen excuus, geen reactie op mijn verzoek tot financiele compensatie. Indien een reactie uitblijf stap ik over naar een fatsoenlijke provider !