Geen Support van Samsung
Geplaatst: 20 okt 2011 09:40
1,5 jaar geleden heb ik een externe harde schijf gekocht van het merk Samsung. Dit om te voorkomen dat ik mijn documenten kwijt zou raken bij een eventuele computer crash. Nu heb ik afgelopen week een nieuwe computer gekocht. En heb hier de externe harde schijf op aangesloten. Geen probleem dacht ik. Helaas, helaas...... maar nu geeft de pc aan dat de externe schijf geformatteerd moet worden voor gebruik. Dat betekent dat alle gegevens gewist worden. Al de gegevens van mijn eigen (kleine) bedrijf staan erop en die ben ik dan kwijt.
Support gevraagd bij Samsung. Reactie: kijk maar op een speciale (engelstalige) site. Mjin probleem wordt daar niet op vermeld. Heb dit gemeld aan de support afdeling. Kreeg hetzelfde standaard antwoord per mail. Wederom gemeld dat ik daar niets aan heb. Uiteindelijk een telefoonnummer gekregen. En.... ja hoor die verwijzen me ook naar dezelfde site. Verteld dat ik daar niets aan heb. Ja... ik kan u niet helpen. Ga maar naar de winkel, die kunnen de schijf wellicht wel uitlezen. Ik heb de schijf bij Dixon's gekocht. Zeker weten dat Dixon mij niet verder kan helpen. Wat een slechte, feitelijk geen service, levert Samsung.
Support gevraagd bij Samsung. Reactie: kijk maar op een speciale (engelstalige) site. Mjin probleem wordt daar niet op vermeld. Heb dit gemeld aan de support afdeling. Kreeg hetzelfde standaard antwoord per mail. Wederom gemeld dat ik daar niets aan heb. Uiteindelijk een telefoonnummer gekregen. En.... ja hoor die verwijzen me ook naar dezelfde site. Verteld dat ik daar niets aan heb. Ja... ik kan u niet helpen. Ga maar naar de winkel, die kunnen de schijf wellicht wel uitlezen. Ik heb de schijf bij Dixon's gekocht. Zeker weten dat Dixon mij niet verder kan helpen. Wat een slechte, feitelijk geen service, levert Samsung.