INDESIT - Mediamarkt
Geplaatst: 20 okt 2011 19:31
Circa 4 maanden geleden heb ik een Indesit wasmachines bij Mediamarkt gekocht. Ik het begin was ik er tevreden over, maar op den duur maakte de machine steeds meer lawaai en ging hij steeds meer blokkeren. Op een gegeven moment kon ik de klep niet meer openen.
Hierover had ik Mediamarkt gebeld. Zij hebben mij doorverwezen naar de service afdeling van Indesit. Na het bellen konden wij redelijk snel een afspraak maken. Ik moest tussen 08:00 en 17:00 aanwezig zijn. Dit was voor mij geen probleem want het adres was bij mij op de zaak en wij beginnen van 08:00 met werken. Naast het adres hadden ze ook mijn mobiele nummer doorgekregen.
Op de afgesproken dag hebben wij de hele dag gewacht, maar er kwam geen monteur voorbij. Dit was natuurlijk vervelend, maar Indesit was ook de hele dag niet bereikbaar. Ik kwam gewoon niet door het keuzemenu.
De volgende kon ik Indesit wel bereiken. Hier werd mij aangeven dat er een monteur om 08:55 bij ons aangewezig, maar dat er van ons niemand hier was. Daarnaast had de monteur ons zogenaamd gebeld, maar niemand nam op. De brievenbus kon hij ook niet vinden om een briefje achter te laten. Dit was natuurlijk tot mijn grote verbazing, want wij waren hier met 3 man vanaf 08:00 aanwezig, daarnaast zie ik als er iemand mij belt op een telefoon en er staat gewoon een brievenbus.
Volgens de Service afdeling van Indesit konden zij hier niets aan doen, want de monteur beweerde dit. Wij zouden circa 45 euro aan voorrijkosten moeten betalen om een nieuwe afspraak te maken. Dit ging ik natuurlijk niet doen en ik wilde hierop een klacht indienen. Volgens hun moest ik dit schriftelijk doen.
Na het versturen van mijn mail kreeg ik netjes dezelfde dag een standaard mailtje terug, met hetzelfde antwoord als ik van de telefonische medewerker kreeg. Ik was het natuurlijk hier niet mee eens en nam vervolgens weer de telefoon. Ik maakte alle punten aan de telefoniste duidelijk. Zij besloot hierop de monteur te bellen. Na 15 minuten wachten ( € 0,15 per minuut ) kwam de telefoniste heel boos terug, ze gaf me aan dat hij er was geweest en dat zij niets meer voor mij konden doen. Vervolgens hing ze de telefoon op. Ik was op dat moment razend. Ik werd namelijk van het kastje naar de muur gestuurd. Daarnaast gingen zij er 100% vanuit dat de monteur geen fouten kon maken ( voor een verkeerd bedrijfspand staan bijvoorbeeld. )
Om het verhaal mooi te eindigen kwam er vandaag een factuur van het externe bedrijf wat Indesit inhuurt om hun problemen op te lossen !!!!!! Deze zal door mij natuurlijk niet betaald worden en wij gaan hierop juridische maatregelen treffen tegen JK Service uit Uithoorn.
Mijn advies: KOOP GEEN INDESIT. SERVICE en PRODUCT zijn zeer slecht. De mensen van de serivceafdeling zijn daarnaast zeer brutaal en onvriendelijk.
Hierover had ik Mediamarkt gebeld. Zij hebben mij doorverwezen naar de service afdeling van Indesit. Na het bellen konden wij redelijk snel een afspraak maken. Ik moest tussen 08:00 en 17:00 aanwezig zijn. Dit was voor mij geen probleem want het adres was bij mij op de zaak en wij beginnen van 08:00 met werken. Naast het adres hadden ze ook mijn mobiele nummer doorgekregen.
Op de afgesproken dag hebben wij de hele dag gewacht, maar er kwam geen monteur voorbij. Dit was natuurlijk vervelend, maar Indesit was ook de hele dag niet bereikbaar. Ik kwam gewoon niet door het keuzemenu.
De volgende kon ik Indesit wel bereiken. Hier werd mij aangeven dat er een monteur om 08:55 bij ons aangewezig, maar dat er van ons niemand hier was. Daarnaast had de monteur ons zogenaamd gebeld, maar niemand nam op. De brievenbus kon hij ook niet vinden om een briefje achter te laten. Dit was natuurlijk tot mijn grote verbazing, want wij waren hier met 3 man vanaf 08:00 aanwezig, daarnaast zie ik als er iemand mij belt op een telefoon en er staat gewoon een brievenbus.
Volgens de Service afdeling van Indesit konden zij hier niets aan doen, want de monteur beweerde dit. Wij zouden circa 45 euro aan voorrijkosten moeten betalen om een nieuwe afspraak te maken. Dit ging ik natuurlijk niet doen en ik wilde hierop een klacht indienen. Volgens hun moest ik dit schriftelijk doen.
Na het versturen van mijn mail kreeg ik netjes dezelfde dag een standaard mailtje terug, met hetzelfde antwoord als ik van de telefonische medewerker kreeg. Ik was het natuurlijk hier niet mee eens en nam vervolgens weer de telefoon. Ik maakte alle punten aan de telefoniste duidelijk. Zij besloot hierop de monteur te bellen. Na 15 minuten wachten ( € 0,15 per minuut ) kwam de telefoniste heel boos terug, ze gaf me aan dat hij er was geweest en dat zij niets meer voor mij konden doen. Vervolgens hing ze de telefoon op. Ik was op dat moment razend. Ik werd namelijk van het kastje naar de muur gestuurd. Daarnaast gingen zij er 100% vanuit dat de monteur geen fouten kon maken ( voor een verkeerd bedrijfspand staan bijvoorbeeld. )
Om het verhaal mooi te eindigen kwam er vandaag een factuur van het externe bedrijf wat Indesit inhuurt om hun problemen op te lossen !!!!!! Deze zal door mij natuurlijk niet betaald worden en wij gaan hierop juridische maatregelen treffen tegen JK Service uit Uithoorn.
Mijn advies: KOOP GEEN INDESIT. SERVICE en PRODUCT zijn zeer slecht. De mensen van de serivceafdeling zijn daarnaast zeer brutaal en onvriendelijk.