Maar ik zou graag willen weten of dit een plaatselijk probleem (slechte franchisenemer) is, of dat het landelijk beleid?
Ik denk dat het probleem zit in franchisers of managers. Mijn lokale c1000 (c1000 Peek, Heeswijkplein, Den Haag) is compleet waardeloos.
Een simpel voorbeeld, ik koop gehakt in en leg het in de koelkast. 3 dagen voor de uiterste verkoopdatum is het al bruin ipv rood. Dis is geen uitzondering, uit luiheid heb ik die fout al meerdere keren gemaakt. Oftewel, het werd niet goed bewaard in het filiaal (als ik gehakt koop bij een andere c1000 of de lokale Appie dan is deze nog grotendeels rood rond die datum. Mijn enige verklaring is dat het personeel de voorraad lekker een aantal uren in het magazijn laat staan, ook al gaat het om versproducten). *edit* Ik gebruik een hoop verse rode pepers. Die zijn goedkoop bij c1000. Maar deze liggen ondanks de lange houdbaarheid rustig een week lang verschrompeld in een krate en worden pas vervangen als deze beginnen weg te lopen */edit* Verder, de meest interressante aanbiedingen uit de folder zijn niet aanwezig en de prijzen in de winkel kloppen niet (handgeschreven prijskaart voor iets wat ik vaak koop, half jaar later, nog steeds).
*edit*
Hier in het westen geen problemen met C1000 ze wijzen je zelfs op de aanbiedingen.
Dat is het probleem met c1000. De kwaliteit per winkel verschilt gewoon te veel.
Hoofdkantoor van c1000, stuur iemand naar de c1000 van de Heeswijkplein in Den Haag. Geef ze een week notice om zaken op orde te krijgen (lukt hun nooit met hun huidige management) en neem dan serieuze maatregelen.
Door filialen zoals deze staat het label c1000 voor schut. Ik zou graag het probleem van TS hebben, maar ik moet kampen met extreem lange rijen tot ver in de paden (waar je door heen moet manouvreren als je een ander pad in wilt) en de extreem slechte omgang van het personeel met versproducten.