Pagina 1 van 1

Bol.com

Geplaatst: 22 okt 2011 11:25
door Ton01
Ik heb bij bol.com gereageerd op een reserveringsmogelijkheid voor een Sony E-reader met bijbehorende lederen hoes en 5 digitale boeken voor een prijs van 149,99 euro. Ik heb de reservering gedaan op 17 oktober jl. De levering kon niet eerder dan vanaf 19 oktober. Ik heb de aanbieding door diverse mensen laten lezen en iedereen vond het een prima koop voor die prijs.
Vervolgens kreeg ik de E-reader geleverd zonder de hoes en de 5 digitale boeken. Telefonisch de klantenservice van bol.com benaderd en die beweert dat ik alleen de E-reader heb besteld en niet de bijbehorende extra 's. Met de extra 's zou de prijs 179 euro zijn. Maar ik heb niets besteld want ik heb gereserveerd waarop ik een bevestiging heb ontvangen. Als ik de aanbieding terug wil lezen dan is die niet meer terug te vinden en is die slim aangepast. :(
Is er meer ervaring met een dergelijke levering op reservering van een Sony E-reader door Bol.com?

Re: Bol.com

Geplaatst: 22 okt 2011 16:03
door Evita&Patrick
Als bol.com het op deze manier afhandelt, dan had het van mij ook niet meer gehoeven. Als ik u was zou ik de E-reader gewoon terug sturen (dat kan standaard binnen 7 dagen) en zou ik elders gaan kijken voor een mooie aanbieding!

Re: Bol.com

Geplaatst: 22 okt 2011 16:24
door DJM
Je hebt geluk dat er revieuws staan want in de laatste staat dat je 5 boeken krijgt.
In de huidige aanbieding krijg je 10 boeken voor dat bedrag.
Bol.com heeft dus iets aangepast en daar kunnen ze nu dus niet meer onderuit.

De revieuw:

Mensen let op, de link van de digitale boeken zijn maar 14 dagen geldig vanaf aankoopdatum, dit houdt in dat als je je E-reader krijgt in Oktober, deze links niet meer geldig zijn en dus 5 boeken voor niets hebt gekocht

Re: Bol.com

Geplaatst: 22 okt 2011 16:35
door grun
Ter aanvulling: het gaat om de review bij de witte uitvoering. Bij iedere kleur staan verschillende reviews hoewel het om hetzelfde apparaat gaat.

Re: Bol.com

Geplaatst: 11 jul 2012 17:08
door alfatrion
Heb je niet per e-mail een bevestiging gehad van je bestelling?

Re: Bol.com

Geplaatst: 15 jul 2012 14:18
door Quannik
Je krijgt altijd een bevestiging van je bestelling via email. Hier staat ook of je gratis dingen ontvangt en de prijs die je betaald. Als je iets gereserveerd hebt, is dat hetzelfde als dat je besteld, alleen bestel je dan iets wat nog niet voorradig is.

Het is aan te raden de email van je bestelling goed te bewaren, dan heb je altijd bewijs van wat je hebt besteld. Ook kan je de bestelling zien in je bestelstatus. Hier moet ook precies staan wat je besteld heb. Ik bestel regelmatig bij Bol en bij mij klopt het altijd.

Re: Bol.com

Geplaatst: 15 jul 2012 14:32
door VioletPrue
alfatrion schreef:Heb je niet per e-mail een bevestiging gehad van je bestelling?
Topic is van oktober 2011.
Hoop dat het probleem nu inmiddels is opgelost..... :wink:

Re: Bol.com

Geplaatst: 15 jul 2012 16:48
door alfatrion
:oops: Dan krijg ik vast geen antwoord. Ik hoop ook dat de problemen inmiddels zijn opgelost.