Bol.com
Geplaatst: 22 okt 2011 11:25
Ik heb bij bol.com gereageerd op een reserveringsmogelijkheid voor een Sony E-reader met bijbehorende lederen hoes en 5 digitale boeken voor een prijs van 149,99 euro. Ik heb de reservering gedaan op 17 oktober jl. De levering kon niet eerder dan vanaf 19 oktober. Ik heb de aanbieding door diverse mensen laten lezen en iedereen vond het een prima koop voor die prijs.
Vervolgens kreeg ik de E-reader geleverd zonder de hoes en de 5 digitale boeken. Telefonisch de klantenservice van bol.com benaderd en die beweert dat ik alleen de E-reader heb besteld en niet de bijbehorende extra 's. Met de extra 's zou de prijs 179 euro zijn. Maar ik heb niets besteld want ik heb gereserveerd waarop ik een bevestiging heb ontvangen. Als ik de aanbieding terug wil lezen dan is die niet meer terug te vinden en is die slim aangepast.
Is er meer ervaring met een dergelijke levering op reservering van een Sony E-reader door Bol.com?
Vervolgens kreeg ik de E-reader geleverd zonder de hoes en de 5 digitale boeken. Telefonisch de klantenservice van bol.com benaderd en die beweert dat ik alleen de E-reader heb besteld en niet de bijbehorende extra 's. Met de extra 's zou de prijs 179 euro zijn. Maar ik heb niets besteld want ik heb gereserveerd waarop ik een bevestiging heb ontvangen. Als ik de aanbieding terug wil lezen dan is die niet meer terug te vinden en is die slim aangepast.

Is er meer ervaring met een dergelijke levering op reservering van een Sony E-reader door Bol.com?