Tele-2 en Intrum Justitia
Geplaatst: 24 okt 2011 20:45
Hallo,
Ik ben ook meerdere malen afgesloten van tele2.
Ik heb begin dit jaar een abonnement afgesloten bij tele2.
Ik woon echter in een begeleid wonen project dus kan ik niet via automatisch incasso betalen.
Ik heb voor ik het abonnement werkelijk heb genomen nog uitgelegd hoe en wat en dat ik dus alleen via acceptgiro kan betalen.
Jaa was helemaal geen probleem.
En dus abbo genomen bij tele2.
Nou de eerste maanden geen last gehad ging allemaal prima.
Tot een half jaar geleden ongeveer.
De betaling was te laat en ik zou nog 2 weken hebben om het bedrag over te maken anders afsluiting tot gevolg.
Ik op gebeld en uit gelegd dat ik begeleid woon ik dus totaal geen inzage heb op mijn financieen ik de acceptgiro's aflever bij mijn begeleiding en die het dan op sturen naar de mensen die alles regelen.
Oke ja mevrouw kunnen wij niets aan doen blablabla.
Hebben ze uiteraard gelijk in maar zeg mij dan niet dat het ok is als ik via acceptgiro wil betalen!!
Op het moment dat ik een acceptgiro binnen krijg heb ik dus al een maand betalings achterstand en word het natuurlijk erg gemakkelijk om dan af te sluiten.
Nou laatst ben ik dus afgesloten.
Ik kreeg een aanmaling dat ik voor 29-08-2011 moest betalen.
Is jammer genoeg niet gelukt en ben dus afgesloten.
Na een telefoontje is het uiteindelijk de 30ste betaald.
1 week later nog geen aansluiting.
2 weken later nog geen aansluiting.
2 en een halve week maar weer eens gebeld naar tele2.
Jaa zegt zo'n grietje de rekening van augustus moet nog betaald worden dan kunnen we u pas weer aansluiten.
Inmiddels was het ong 19 september en had ik dus de rekening van de maand augustus nog niet op de mat gekregen.
Nou ja okee zo gezegd zo gedaan de dag daarna meteen het geld over laten maken met spoed.
De volgende dag ligt er een brief op de mat van het Intrum Justitia.
Ik open het en jawel een rekening van 146.90!!!
Wij gebeld naar tele2.
Hele verhalen, prachtige verhalen, net een sprookjes boek en ik was dan de boze heks.
Uit eindelijk heeft tele2 dus toe gegeven dat zij een flinke fout hebben gemaakt en ik dus het bedrag al heb betaald voor dat intrum ingeschakeld werd en ik nu dus gewoon dikke pech heb.
Dan denk je het ergste gehad te hebben na je erbij neer gelegen te hebben dat je via intrum moet betalen.
Die mensen van Intrum Justitia die stalken je gewoon!!
Ze bellen al sinds die bewuste september dag bijna elke dag om te vertellen dat er een rekening open staat!!
Ze bellen op van ik bel even om te zeggen dat er nog een rekening vann xbedrag open staat en......oow ik zie dat u al een betalnigsafspraak heeft gemaakt.
Ik heb die mensen 100 keer uitgelegd dat ik begeleid woon ik me rekeningen meteen aan mijn begeleiding geef en die het vervolgens opsturen naar de mensen die voor mij betalen.
Vandaag werd ik wel heel erg onbeschoft behandeld.
De telefoon gaat weer.
Ik neem op en weer ja weet u dat u nog een oenstaand bedrag open heeft staan van xbedrag en...oh u heeft een betalnigsafspraak zie ik dan snap ik niet waarom ik u bel.
Dus ik zeg nee dat snap ik ook niet maar dat vertel ik jullie al elke dag.
Ja mevrouw u snapt toch wel dat als u een bedrag open heeft staan er dan achter aan gezeten word.
Ja dat snap ik maar elke dag terwijl een afspraak is?
Ik zeg op mijn mobiele nummer notabenen elke keer als ik in de stad loop, in de supermarkt loop of op een verjaardag zit me helen financiele hebben en houden uitleggen terwijl ik dat al 100x gedaan heb??
Ja mevrouw maar JE snap toch wel dat JIJ er verantwoordelijk voor ben ook al woon JE begeleid?
Ik weer nee niet helemaal ik heb een afspraak met een termijn tot het einde van de maand dus bel me dan niet elke da.
Nou zegt ie als JE dat niet snapt.
Ik zeg nee meneer ik ben verstandelijk beperkt ik snap dat niet.
Ik word vervolgens gewoon KEIHARD UITGELACHEN!!!!
Ik heb de hoorn er op gegooid ik was woest.
Vandaag werd ik gewoon kei hard uitgelachen.
Ik vind echt dat er eens goed gekeken moet worden naar de werkwijze van zowel tele2 als Intrum Justitia.
Het is ronduit belachelijk hoe die 2 met klanten om gaan.
Ik heb me erbij neer kunnen leggen dat ik nu 2 rekeningen via Intrum moet betalen door een fout van tele2.
Maar om vervolgens als een false hond behandeld te worden door die geld schieters pik ik niet!!!
Ik ben heel benieuwd hoeveel mensen er nog meer zijn die met dit probleem zitten.....
Ik ben ook meerdere malen afgesloten van tele2.
Ik heb begin dit jaar een abonnement afgesloten bij tele2.
Ik woon echter in een begeleid wonen project dus kan ik niet via automatisch incasso betalen.
Ik heb voor ik het abonnement werkelijk heb genomen nog uitgelegd hoe en wat en dat ik dus alleen via acceptgiro kan betalen.
Jaa was helemaal geen probleem.
En dus abbo genomen bij tele2.
Nou de eerste maanden geen last gehad ging allemaal prima.
Tot een half jaar geleden ongeveer.
De betaling was te laat en ik zou nog 2 weken hebben om het bedrag over te maken anders afsluiting tot gevolg.
Ik op gebeld en uit gelegd dat ik begeleid woon ik dus totaal geen inzage heb op mijn financieen ik de acceptgiro's aflever bij mijn begeleiding en die het dan op sturen naar de mensen die alles regelen.
Oke ja mevrouw kunnen wij niets aan doen blablabla.
Hebben ze uiteraard gelijk in maar zeg mij dan niet dat het ok is als ik via acceptgiro wil betalen!!
Op het moment dat ik een acceptgiro binnen krijg heb ik dus al een maand betalings achterstand en word het natuurlijk erg gemakkelijk om dan af te sluiten.
Nou laatst ben ik dus afgesloten.
Ik kreeg een aanmaling dat ik voor 29-08-2011 moest betalen.
Is jammer genoeg niet gelukt en ben dus afgesloten.
Na een telefoontje is het uiteindelijk de 30ste betaald.
1 week later nog geen aansluiting.
2 weken later nog geen aansluiting.
2 en een halve week maar weer eens gebeld naar tele2.
Jaa zegt zo'n grietje de rekening van augustus moet nog betaald worden dan kunnen we u pas weer aansluiten.
Inmiddels was het ong 19 september en had ik dus de rekening van de maand augustus nog niet op de mat gekregen.
Nou ja okee zo gezegd zo gedaan de dag daarna meteen het geld over laten maken met spoed.
De volgende dag ligt er een brief op de mat van het Intrum Justitia.
Ik open het en jawel een rekening van 146.90!!!
Wij gebeld naar tele2.
Hele verhalen, prachtige verhalen, net een sprookjes boek en ik was dan de boze heks.
Uit eindelijk heeft tele2 dus toe gegeven dat zij een flinke fout hebben gemaakt en ik dus het bedrag al heb betaald voor dat intrum ingeschakeld werd en ik nu dus gewoon dikke pech heb.
Dan denk je het ergste gehad te hebben na je erbij neer gelegen te hebben dat je via intrum moet betalen.
Die mensen van Intrum Justitia die stalken je gewoon!!
Ze bellen al sinds die bewuste september dag bijna elke dag om te vertellen dat er een rekening open staat!!
Ze bellen op van ik bel even om te zeggen dat er nog een rekening vann xbedrag open staat en......oow ik zie dat u al een betalnigsafspraak heeft gemaakt.
Ik heb die mensen 100 keer uitgelegd dat ik begeleid woon ik me rekeningen meteen aan mijn begeleiding geef en die het vervolgens opsturen naar de mensen die voor mij betalen.
Vandaag werd ik wel heel erg onbeschoft behandeld.
De telefoon gaat weer.
Ik neem op en weer ja weet u dat u nog een oenstaand bedrag open heeft staan van xbedrag en...oh u heeft een betalnigsafspraak zie ik dan snap ik niet waarom ik u bel.
Dus ik zeg nee dat snap ik ook niet maar dat vertel ik jullie al elke dag.
Ja mevrouw u snapt toch wel dat als u een bedrag open heeft staan er dan achter aan gezeten word.
Ja dat snap ik maar elke dag terwijl een afspraak is?
Ik zeg op mijn mobiele nummer notabenen elke keer als ik in de stad loop, in de supermarkt loop of op een verjaardag zit me helen financiele hebben en houden uitleggen terwijl ik dat al 100x gedaan heb??
Ja mevrouw maar JE snap toch wel dat JIJ er verantwoordelijk voor ben ook al woon JE begeleid?
Ik weer nee niet helemaal ik heb een afspraak met een termijn tot het einde van de maand dus bel me dan niet elke da.
Nou zegt ie als JE dat niet snapt.
Ik zeg nee meneer ik ben verstandelijk beperkt ik snap dat niet.
Ik word vervolgens gewoon KEIHARD UITGELACHEN!!!!
Ik heb de hoorn er op gegooid ik was woest.
Vandaag werd ik gewoon kei hard uitgelachen.
Ik vind echt dat er eens goed gekeken moet worden naar de werkwijze van zowel tele2 als Intrum Justitia.
Het is ronduit belachelijk hoe die 2 met klanten om gaan.
Ik heb me erbij neer kunnen leggen dat ik nu 2 rekeningen via Intrum moet betalen door een fout van tele2.
Maar om vervolgens als een false hond behandeld te worden door die geld schieters pik ik niet!!!
Ik ben heel benieuwd hoeveel mensen er nog meer zijn die met dit probleem zitten.....