duiner schreef:.
Ik lees zoveel ellende over die web-shop-wereld , dat ik een advies geef :
.." Kom eens je huis uit, en ga lekker weer eens ouderwets gewoon een winkel in " ..
( hoe moest dat ook al weer ? )
Voel ,
proef ,
ga er op zitten,
probeer het uit in de winkel ,
vraag er alles over, enz ,enz
Dat is toch veel beter ?.... en gezonder ook, want je komt lekker buiten !..

.
Helemaal mee eens zij het dat er ook gewoon goede webshops zijn. Echter, net als met winkels gaat het fout als je het onderste uit de kan wilt hebben: TANSTAAFL
Ook als je bij een fysieke winkel op een aanbieding ingaat die te mooi lijkt om waar te zijn, is dat uiteindelijk ook bijna altijd het geval nèt als op het internet.
Ik zou eerder zeggen: ken je het product en de technische eigenschappen goed, weet je vooraf welk merk en model je wilt, ga dan voor een gedegen (web)winkel met een aantrekkelijke prijs en goede recensies.
Ben je nieuw in een bepaald product en op zoek naar wat nu eigenlijk de eigenschappen zijn die je wilt of nodig hebt, dan ben je het allerbeste af in een full-service winkel waar men je vakkundig kan helpen en blijf je het beste weg van budget-, outlet- of webwinkels.
Als je toch besloten hebt bij een (web)winkel te kopen, wordt dan argwanend als de korting of het voordeel groter is dan de gemiddelde productmarge in een bedrijfstak. Als men schermt met 50% of meer korting: wegwezen! Dat kàn géén goed teken zijn voor kwaliteit, service en/of beschikbaarheid van onderdelen accessoires.