TELE2 Easy Overstapservice. COMPLEET AFGESLOTEN!
Geplaatst: 25 okt 2011 11:40
Beste mensen,
Ik heb 2 maanden geleden een TELE2 alles in 1 pakket (internet, bellen en tv) aangevraagd. Dit omdat mijn huidige KPN alles in 1 abonnement duurder is. Achteraf was dit het stomste wat ik had kunnen doen....
Op de website van Tele2 staat het volgende:
Easy Overstap
Met de Easy Overstapservice stap je gratis en zorgeloos over naar Tele2. Wij regelen alles. Je hoeft zelf niets te doen.
Wij zorgen ervoor dat je geen dag zonder internet- of telefoonverbinding komt te zitten.
Hetgeen wat het zo aantrekkelijk maakte was dat je je alleen hoeft aan te melden bij tele 2. En dat zodra de verbinding gereed is hij automatisch overschakelt op Tele 2 internet bellen en tv. Niets bleek natuurlijk minder waar.
Op 19 oktober kreeg ik een sms met het bericht dat vrijdag de 21e mijn verbinding gereed zou zijn.
op 21 oktober kreeg ik nogmaals de bevestiging dat mijn internet verbinding die avond actief is.
Die vrijdag avond kom ik terug van mijn werk en ik kom tot de ontdekking met telefoon internet en tv afgesloten zijn. Dus ik neem contact op met tele2 helpdesk. Na ongeveer 3 kwartier in de wacht te hebben gestaan krijg ik een medewerker te spreken die mij het volgende verteld:
De verbinding van uw internet is vanwege een administratieve fout nog niet gereed is. De verbinding wordt 1 november gerealiseerd. Tot die tijd zul je het zonder je telefoon internet en tv moeten doen. Fijne avond meneer..
Daarna ook nog contact gehad met KPN om te vragen of zij de lijn konden heractiveren. Hier kwamen ze er in eerste instantie niet uit. Na een uur technische helpdesk (0900 10 cent/min) kwamen de helden van de kpn erachter dat de lijn was overgenomen door tele2, en dat zij niets meer voor mij konden doen.
Ik ben ontzettend pissig op TELE2 omdat zij hun werk niet op orde hebben en ik daardoor afgesloten ben van de buitenwereld. Dus 1 advies stap NIET over naar TELE2.
Nu heb ik mijn internetlijn voor mijn werk hard nodig, dus hier baal ik enorm van. En ik vraag me af of dit een geval is van misleiding, aangezien ze op de site beweren dat je geen dag zonder komt te zitten.
Zijn er meer mensen die door TELE2 zo zijn afgesloten.. Waarschijnlijk zijn die er wel, maar reageren niet i.v.m. een niet werkende internet verbinding.
Mvg,
Tom Brautigam
Ik heb 2 maanden geleden een TELE2 alles in 1 pakket (internet, bellen en tv) aangevraagd. Dit omdat mijn huidige KPN alles in 1 abonnement duurder is. Achteraf was dit het stomste wat ik had kunnen doen....
Op de website van Tele2 staat het volgende:
Easy Overstap
Met de Easy Overstapservice stap je gratis en zorgeloos over naar Tele2. Wij regelen alles. Je hoeft zelf niets te doen.
Wij zorgen ervoor dat je geen dag zonder internet- of telefoonverbinding komt te zitten.
Hetgeen wat het zo aantrekkelijk maakte was dat je je alleen hoeft aan te melden bij tele 2. En dat zodra de verbinding gereed is hij automatisch overschakelt op Tele 2 internet bellen en tv. Niets bleek natuurlijk minder waar.
Op 19 oktober kreeg ik een sms met het bericht dat vrijdag de 21e mijn verbinding gereed zou zijn.
op 21 oktober kreeg ik nogmaals de bevestiging dat mijn internet verbinding die avond actief is.
Die vrijdag avond kom ik terug van mijn werk en ik kom tot de ontdekking met telefoon internet en tv afgesloten zijn. Dus ik neem contact op met tele2 helpdesk. Na ongeveer 3 kwartier in de wacht te hebben gestaan krijg ik een medewerker te spreken die mij het volgende verteld:
De verbinding van uw internet is vanwege een administratieve fout nog niet gereed is. De verbinding wordt 1 november gerealiseerd. Tot die tijd zul je het zonder je telefoon internet en tv moeten doen. Fijne avond meneer..
Daarna ook nog contact gehad met KPN om te vragen of zij de lijn konden heractiveren. Hier kwamen ze er in eerste instantie niet uit. Na een uur technische helpdesk (0900 10 cent/min) kwamen de helden van de kpn erachter dat de lijn was overgenomen door tele2, en dat zij niets meer voor mij konden doen.
Ik ben ontzettend pissig op TELE2 omdat zij hun werk niet op orde hebben en ik daardoor afgesloten ben van de buitenwereld. Dus 1 advies stap NIET over naar TELE2.
Nu heb ik mijn internetlijn voor mijn werk hard nodig, dus hier baal ik enorm van. En ik vraag me af of dit een geval is van misleiding, aangezien ze op de site beweren dat je geen dag zonder komt te zitten.
Zijn er meer mensen die door TELE2 zo zijn afgesloten.. Waarschijnlijk zijn die er wel, maar reageren niet i.v.m. een niet werkende internet verbinding.
Mvg,
Tom Brautigam