Google Adwords
Geplaatst: 25 okt 2011 15:29
In augustus 2005 hebben wij een Adwords campagne opgestart. De eerste paar jaar presteerde de advertenties goed en waren de campagnes eenvoudig zelf te beheren. Bijna drie jaar later (ik denk eind 2008) werden de advertenties opeens niet meer weergegeven, zonder dat wij hierover geïnformeerd werden. De oorzaak was dat wij niet voldoende advertentievarianten hadden en ander eisen. Sindsdien zijn de prestaties van de advertenties nooit meer beter geworden. De kosten en het aantal clicks nemen toe en de prestaties nemen af. We hebben er alles aan gedaan om de campagnes beter te laten presteren: Google medewerker heeft campagne geoptimaliseerd, zelf geoptimaliseerd door dagbudgetten, clickprijzen, targetting, etc. te evalueren. Inmiddels is er een Certified Partner al 6 maanden met de campagne bezig, maar resultaat blijft uit.
Inmiddels hebben wij ratio die nog slechter zijn dan wanneer je een mailing per post zou versturen. Wie herkent dit probleem en heeft hier een oplossing voor?
Inmiddels hebben wij ratio die nog slechter zijn dan wanneer je een mailing per post zou versturen. Wie herkent dit probleem en heeft hier een oplossing voor?