Pagina 1 van 1

Google Adwords

Geplaatst: 25 okt 2011 15:29
door wel00166
In augustus 2005 hebben wij een Adwords campagne opgestart. De eerste paar jaar presteerde de advertenties goed en waren de campagnes eenvoudig zelf te beheren. Bijna drie jaar later (ik denk eind 2008) werden de advertenties opeens niet meer weergegeven, zonder dat wij hierover geïnformeerd werden. De oorzaak was dat wij niet voldoende advertentievarianten hadden en ander eisen. Sindsdien zijn de prestaties van de advertenties nooit meer beter geworden. De kosten en het aantal clicks nemen toe en de prestaties nemen af. We hebben er alles aan gedaan om de campagnes beter te laten presteren: Google medewerker heeft campagne geoptimaliseerd, zelf geoptimaliseerd door dagbudgetten, clickprijzen, targetting, etc. te evalueren. Inmiddels is er een Certified Partner al 6 maanden met de campagne bezig, maar resultaat blijft uit.

Inmiddels hebben wij ratio die nog slechter zijn dan wanneer je een mailing per post zou versturen. Wie herkent dit probleem en heeft hier een oplossing voor?

Re: Google Adwords

Geplaatst: 25 okt 2011 15:49
door stronkstronk
Even googlen zou ik zeggen.

Re: Google Adwords

Geplaatst: 27 okt 2011 14:41
door jedejong
welke tools gebruik je? Er zijne er namelijk nogal een hoop. En sommige zijn gewoon bagger.

Re: Google Adwords

Geplaatst: 27 okt 2011 17:22
door evdbeek99
Maak je site beter vindbaar.

Denk aan goede content, url naamgeving, sitemap, titles, bounce rate enz.

Wat adwords betreft.
Misschien trek je wel bezoek, maar vinden bezoekers niet wat ze zochten?
Misschien haken klanten af in het order proces?
Misschien meer concurentie?
Misschien een outdated design?
Teveel vragen bij het registratie proces?
Teveel stappen in het order proces?

Re: Google Adwords

Geplaatst: 27 okt 2011 17:37
door sjoegel
Adwords werkt niet meer is ook mijn ervaring. Ook bij ons vallen de resultaten tegen. Het is misgegaan toen iedereen 50 euro tegoedbonnen kreeg toegezonden. Mensen klikken veel minder op de rechter kolom. Beter kun je je concentreren op beregoeie content op je website.