tnt/douane onnodig lange wachttijden afspraken niet na komen
Geplaatst: 26 okt 2011 18:35
goedenmiddag,
mijn postpakket uit de usa is netjes aangekomen bij tnt op 10 oktober jl. vanaf daar loopt het spaak. Ik heb tnt gebeld a 0,45 ct/min en kreeg de 17e te horen dat tnt/douane wil weten wat er in het pakket zit terwijl er een pakbon ed bijzit maar goed. Ik kreeg na veel vijven en zessen het tracktracenummer voor nederland enw at sschets mijn verbazing dar er ineens staat de opmerking gedateerd de 17e klant verzocht om meer info.
Volgens de knatenservice is er een brief verstuurd, gewacht tot vrijdag de 21e en nog steeds niks nada noppes binnen. Wederom gebeld a 0,45ct/min en de servicemedewerker wist het niet en verbond mij door nadat ik eerst 18 minuten in de wacht had gehangen.
De medewerker die ik daarna kreeg bleef volhouden dat er een brief was verstuurd ik heb na mijn verzoek samen met hem de adresgegevens gecontroleerd en hij vertelde ok ik zal een melding maken dat er nog een brief weggaat. Tevens wist hij te meldden dat wanneer alles terugarriveerd bij tnt/douane (een pand nl en zelfde medewerkers) het daarna nog zeker 30 dagen zal duren voordat het pakket vrijgegegeven zal worden, ik vertelde hem dat is zeker een geintje van je waarop hij zei neen dit is bloedserieus want wij lopen achter.
nou beste dames en heren die dit lezen dit is zwaar van de pot gerukt en gaat werkelijk helemaal nergens over.
Ik hoop dat radar dit onderwerp eens oppakt gezien de vele klachten die dit forum heeft over dit bedrijf waardeloos zwaar waardeloos en dat kost nog veel geld ook, je kan het ook neit afhalen met bewijstukken of legitimatie en je bent volledig afhankelijk van "hen" war mijn pakketje ook mag liggen in die loots
oja voor ik het vergeer het is nu woensdag de 26e oktober en je raad het al nog steeds geen brief van tnt/douane mijn pakket ligt al 16!!!!!!!!!!dagen in nederland te wachten en dan gaat het als de brief binnenkomt en teruggestuurd zal worden met bewijzen nog eens 30 dagen duren dit kan en mag gewoon neit en je staat met je rug tegen de muur
mijn postpakket uit de usa is netjes aangekomen bij tnt op 10 oktober jl. vanaf daar loopt het spaak. Ik heb tnt gebeld a 0,45 ct/min en kreeg de 17e te horen dat tnt/douane wil weten wat er in het pakket zit terwijl er een pakbon ed bijzit maar goed. Ik kreeg na veel vijven en zessen het tracktracenummer voor nederland enw at sschets mijn verbazing dar er ineens staat de opmerking gedateerd de 17e klant verzocht om meer info.
Volgens de knatenservice is er een brief verstuurd, gewacht tot vrijdag de 21e en nog steeds niks nada noppes binnen. Wederom gebeld a 0,45ct/min en de servicemedewerker wist het niet en verbond mij door nadat ik eerst 18 minuten in de wacht had gehangen.
De medewerker die ik daarna kreeg bleef volhouden dat er een brief was verstuurd ik heb na mijn verzoek samen met hem de adresgegevens gecontroleerd en hij vertelde ok ik zal een melding maken dat er nog een brief weggaat. Tevens wist hij te meldden dat wanneer alles terugarriveerd bij tnt/douane (een pand nl en zelfde medewerkers) het daarna nog zeker 30 dagen zal duren voordat het pakket vrijgegegeven zal worden, ik vertelde hem dat is zeker een geintje van je waarop hij zei neen dit is bloedserieus want wij lopen achter.
nou beste dames en heren die dit lezen dit is zwaar van de pot gerukt en gaat werkelijk helemaal nergens over.
Ik hoop dat radar dit onderwerp eens oppakt gezien de vele klachten die dit forum heeft over dit bedrijf waardeloos zwaar waardeloos en dat kost nog veel geld ook, je kan het ook neit afhalen met bewijstukken of legitimatie en je bent volledig afhankelijk van "hen" war mijn pakketje ook mag liggen in die loots
oja voor ik het vergeer het is nu woensdag de 26e oktober en je raad het al nog steeds geen brief van tnt/douane mijn pakket ligt al 16!!!!!!!!!!dagen in nederland te wachten en dan gaat het als de brief binnenkomt en teruggestuurd zal worden met bewijzen nog eens 30 dagen duren dit kan en mag gewoon neit en je staat met je rug tegen de muur