Fout Neckermann/D-reizsen wordt 'sorry, overboekt'
Geplaatst: 26 okt 2011 22:14
Vandaag werd bevestigd, dat wat wij stiekum wel verwachten maar o-zo erg gehoopte dat het niet waar zou zijn.
Gister hebben wij tegen de zin/het advies van Neckermann/D-reizen in, direct contact gehad met de accommodatie die wij als vroegboekers hebben geboekt. Wij hebben op de eerste dag dat boeken mogelijk was, de accommodatie geboekt via D-reizen zodat wij zeker wisten dat wij een plek zouden hebben. Wij (man, vrouw 30 weken zwanger, kind 4.5j en kind3j) hebben erg naar de vakantie en bestemming uitgekeken, aangezien wij hier al 2x een bijzonder prettig verblijf hebben gehad.
Nu krijgen wij 1 week voor vertrek te horen dat er 'overboekt' is. Dit is uiterst merkwaardig, aangezien wij op de eerste dag uberhaupt mogelijk, direct de accommodatie hebben geboekt. Zeer vervelend is dat wij tot 3x toe van D-reizen/Neckermann hebben te horen gekregen dat alles goed zou komen en op hun moesten vertrouwen (we hadden wat voorkeurszaken die wij graag met het park haden willen afstemmen, maar het park had ons niet op de bezoekerslijst staan).
Wij hebben expliciet deze accommodatie gekozen, omdat het park kindvriendelijk is/speeltuin heeft, een veilige omgeving is door de prima afscherming, een verwarmd kinderzwembad heeft, erg schoon en mooi is, rustig is en er toch de nodige winkels op loopafstand aanwezig heeft. Een andere locatie is voor ons absoluut geen optie, zoals u zul begrijpen.
Neckermann moet wat ons betreft doen, wat ze vergeten zijn en hadden moeten doen. Namelijk ons als vroegboekers behandelen en de accommodatie regelen die wij hebben geboekt. Laten zij de mensen die echt als laatste erbij zijn gekomen, een aanbieding doen voor een alternatieve locatie. Wat mij betreft is het niet acceptabel dat ze een grove fout maken, en dit snel afdoen als 'overboekt'. Pak je verantwoordelijkheid en regel een echte oplossing. Doe svp iets voor die 2500 euro. Op aanraden van andere 'gedupeerde' zal ik direct na dit bericht de aangesloten organisaties als ANVR en SGC/SGR.
Inmiddels lopen de fysieke klachten van mijn vrouw al aardig op ivm stress. Ik kan alle vades in spe dit verhaal absoluut ontraden, aangezien dit voor een zwangere vrouw echt een tandje teveel is.
Morgen zal het eea duidelijk worden, als ik direct contact opneem met de afdeling opeartions van Neckerman (de afdeling die overboekingen afhandeld). Overigens toch wel apart, dat voor zulke zaken die 'zelde' voorkomen een aparte afdeling bestaat. Wij rekenen er voorals nog op dat Neckerman/D-reizen onze klacht uiterst serieus neemt en dit op de door ons gestelde voorwaarden oplossen.
Gister hebben wij tegen de zin/het advies van Neckermann/D-reizen in, direct contact gehad met de accommodatie die wij als vroegboekers hebben geboekt. Wij hebben op de eerste dag dat boeken mogelijk was, de accommodatie geboekt via D-reizen zodat wij zeker wisten dat wij een plek zouden hebben. Wij (man, vrouw 30 weken zwanger, kind 4.5j en kind3j) hebben erg naar de vakantie en bestemming uitgekeken, aangezien wij hier al 2x een bijzonder prettig verblijf hebben gehad.
Nu krijgen wij 1 week voor vertrek te horen dat er 'overboekt' is. Dit is uiterst merkwaardig, aangezien wij op de eerste dag uberhaupt mogelijk, direct de accommodatie hebben geboekt. Zeer vervelend is dat wij tot 3x toe van D-reizen/Neckermann hebben te horen gekregen dat alles goed zou komen en op hun moesten vertrouwen (we hadden wat voorkeurszaken die wij graag met het park haden willen afstemmen, maar het park had ons niet op de bezoekerslijst staan).
Wij hebben expliciet deze accommodatie gekozen, omdat het park kindvriendelijk is/speeltuin heeft, een veilige omgeving is door de prima afscherming, een verwarmd kinderzwembad heeft, erg schoon en mooi is, rustig is en er toch de nodige winkels op loopafstand aanwezig heeft. Een andere locatie is voor ons absoluut geen optie, zoals u zul begrijpen.
Neckermann moet wat ons betreft doen, wat ze vergeten zijn en hadden moeten doen. Namelijk ons als vroegboekers behandelen en de accommodatie regelen die wij hebben geboekt. Laten zij de mensen die echt als laatste erbij zijn gekomen, een aanbieding doen voor een alternatieve locatie. Wat mij betreft is het niet acceptabel dat ze een grove fout maken, en dit snel afdoen als 'overboekt'. Pak je verantwoordelijkheid en regel een echte oplossing. Doe svp iets voor die 2500 euro. Op aanraden van andere 'gedupeerde' zal ik direct na dit bericht de aangesloten organisaties als ANVR en SGC/SGR.
Inmiddels lopen de fysieke klachten van mijn vrouw al aardig op ivm stress. Ik kan alle vades in spe dit verhaal absoluut ontraden, aangezien dit voor een zwangere vrouw echt een tandje teveel is.
Morgen zal het eea duidelijk worden, als ik direct contact opneem met de afdeling opeartions van Neckerman (de afdeling die overboekingen afhandeld). Overigens toch wel apart, dat voor zulke zaken die 'zelde' voorkomen een aparte afdeling bestaat. Wij rekenen er voorals nog op dat Neckerman/D-reizen onze klacht uiterst serieus neemt en dit op de door ons gestelde voorwaarden oplossen.