t-mobile beltegoed dieven
Geplaatst: 27 okt 2011 13:24
ik heb mijn relax sim only 30 tariefplan laten verlagen naar relax sim only 15 tariefplan met de afspraak dat mijn beltegoed over zal gaan in mijn relax sim only 15 tariefplan. nu kom ik er achter dat ik op mijn factuur 2 tariefplannen heb, relax sim only 15 tariefplan en het relax sim only 30 tariefplan het nieuwe relax 15 met ongeveer 5 euro en het oude relax 30 met ongeveer 88 euro dus ik vroeg me een aantal dingen af.
1. als ik de 5 euro van het nieuwe tariefplan heb opgebeld ga ik dan buiten mijn nieuwe bundel bellen en worden dan mijn per minuut kosten hoger en worden die dan later op de factuur van mijn oude 88 euro gehaald. ( dus hogere kosten )
2. als ik de 5 euro van het nieuwe tariefplan heb opgebeld ga ik dan niet buiten mijn nieuwe bundel bellen en blijven mijn per minuut kosten gelijk en worden de kosten gelijkwaardig en gelijk van mijn oude 88 euro afgehaald. ( dus kosten blijven gelijk )
t-mobile lijkt er geen ofwel een twijfelachtig antwoord op te hebben de helpdesk komt niet verder dan het antwoord dat alle kosten van het oude beltegoed afgaan , dat was het, ik moet maar afwachten.
in de t-mobile winkel weten ze het niet vinden ze mij lastig en word ik uitgelachen door personeel. als ik diegene er later op aanspreek word ie pissig en vind hij dat ik geen vragen moet stellen waar geen antwoord op te geven valt en dat ik hun daar niet mee lastig moet vallen, en vind hij dat ik hun met mijn moeilijk doen steeds naar beneden haal, er volgt een woorden wisseling over feiten uit het verleden waar ze mij ook ongelijk in gaven waar ik achteraf wel gelijk in had en toen was het antwoord:
ja als je buiten je nieuwe bundel gaat bellen worden je per minuut kosten hoger en die hogere kosten gaan dan later op de factuur van je oude 88 euro af ! ( hogere kosten dus )
kijk dat is dus de sluwe manier van t-mobile om je oude beltegoed toch sneller op te laten gaan !
kijk als t mobile nu dat oude en dat nieuwe tariefplan gewoon hadden samengevoegd dan had ik nu een relax sim only 15 tariefplan met een beltegoed van 93 euro en dan kon ik dus niet buiten mijn bundel bellen en zouden de kosten gelijk blijven. kijk bij het verhogen van het tariefplan kan dat namelijk wel waarom bij het verlagen dan ineens niet ?
het lijkt erop dat als je als klant hogere kosten gaat maken dat dan alles kan en je dan ook in de watten gelegd word maar als je als klant gelijke kosten kan blijven maken of goedkoper uit zou kunnen zijn is er niets meer mogelijk of vinden ze wel slinkse manieren om de klant zijn beltegoed weer sneller op te laten gaan !
1. als ik de 5 euro van het nieuwe tariefplan heb opgebeld ga ik dan buiten mijn nieuwe bundel bellen en worden dan mijn per minuut kosten hoger en worden die dan later op de factuur van mijn oude 88 euro gehaald. ( dus hogere kosten )
2. als ik de 5 euro van het nieuwe tariefplan heb opgebeld ga ik dan niet buiten mijn nieuwe bundel bellen en blijven mijn per minuut kosten gelijk en worden de kosten gelijkwaardig en gelijk van mijn oude 88 euro afgehaald. ( dus kosten blijven gelijk )
t-mobile lijkt er geen ofwel een twijfelachtig antwoord op te hebben de helpdesk komt niet verder dan het antwoord dat alle kosten van het oude beltegoed afgaan , dat was het, ik moet maar afwachten.
in de t-mobile winkel weten ze het niet vinden ze mij lastig en word ik uitgelachen door personeel. als ik diegene er later op aanspreek word ie pissig en vind hij dat ik geen vragen moet stellen waar geen antwoord op te geven valt en dat ik hun daar niet mee lastig moet vallen, en vind hij dat ik hun met mijn moeilijk doen steeds naar beneden haal, er volgt een woorden wisseling over feiten uit het verleden waar ze mij ook ongelijk in gaven waar ik achteraf wel gelijk in had en toen was het antwoord:
ja als je buiten je nieuwe bundel gaat bellen worden je per minuut kosten hoger en die hogere kosten gaan dan later op de factuur van je oude 88 euro af ! ( hogere kosten dus )
kijk dat is dus de sluwe manier van t-mobile om je oude beltegoed toch sneller op te laten gaan !
kijk als t mobile nu dat oude en dat nieuwe tariefplan gewoon hadden samengevoegd dan had ik nu een relax sim only 15 tariefplan met een beltegoed van 93 euro en dan kon ik dus niet buiten mijn bundel bellen en zouden de kosten gelijk blijven. kijk bij het verhogen van het tariefplan kan dat namelijk wel waarom bij het verlagen dan ineens niet ?
het lijkt erop dat als je als klant hogere kosten gaat maken dat dan alles kan en je dan ook in de watten gelegd word maar als je als klant gelijke kosten kan blijven maken of goedkoper uit zou kunnen zijn is er niets meer mogelijk of vinden ze wel slinkse manieren om de klant zijn beltegoed weer sneller op te laten gaan !