MyCom inktpatroon niet ontvangen
Geplaatst: 27 okt 2011 15:54
Op 18 oktober heb ik op MyCom een inktpatroon bestelt. Ik heb netjes 34euro betaalt en verwachte mijn inktpatroon snel in huis te hebben. Nadat ik een week niks ontvangen had ben ik gaan bellen (op 24 oktober) naar MyCom dit kost ook weer 0,25cent per minuut.
Na vijf minuten kreeg ik eindelijk iemand aan de telefoon. De medewerker vertelde mij dat het pakketje verzonden is. Ik vertelde hem dat ik echter niks ontvangen heb. Hij vertelde mij dat hij mij niet kon verder helpen en dat hij contact moest opnemen met TNT. Hij vroeg mijn telefoonnummer en die gaf ik hem. De volgende ochtend zou hij contact met mij opnemen...
Maar de volgende ochtend was er geen contact met mij opgenomen. Ik wachtte nog drie dagen en ik nam weer contact op met MyCom op 28 oktober. De medewerker die ik aan de telefoon had vertelde mij weer een hele andere verhaal dan de eerste medewerker.
Volgens hem kan het helemaal niet zo zijn dat TNT mijn inktpatroon verzonden heeft het gaat namelijk via een andere bedrijf.
Ik vind dit allemaal best als ik mijn inktpatroon maar krijg. Ik ben een student en heb mijn printer nodig voor school. Ik vroeg of hij weet waar mijn inktpatroon gebleven kan zijn en hij antwoorde dat het pakketje ``geleverd ยดยด is. Ik vertelde hem dat dit echt niet het geval is ik bestel zo vaak op het internet en dit is mij nog nooit overkomen. Ik vroeg of het bedrag van 34euro terug gestort kon worden op mijn rekening maar dit was ook niet mogelijk volgens de medewerker. Hij kon niks voor mij doen en ik moest (weer) mijn gegevens achterlaten.
Hij zal binnen een paar werkdagen contact met mij opnemen... Ik denk dat ik kan fluiten naar mijn geld en mijn inktpatroon!
Na vijf minuten kreeg ik eindelijk iemand aan de telefoon. De medewerker vertelde mij dat het pakketje verzonden is. Ik vertelde hem dat ik echter niks ontvangen heb. Hij vertelde mij dat hij mij niet kon verder helpen en dat hij contact moest opnemen met TNT. Hij vroeg mijn telefoonnummer en die gaf ik hem. De volgende ochtend zou hij contact met mij opnemen...
Maar de volgende ochtend was er geen contact met mij opgenomen. Ik wachtte nog drie dagen en ik nam weer contact op met MyCom op 28 oktober. De medewerker die ik aan de telefoon had vertelde mij weer een hele andere verhaal dan de eerste medewerker.
Volgens hem kan het helemaal niet zo zijn dat TNT mijn inktpatroon verzonden heeft het gaat namelijk via een andere bedrijf.
Ik vind dit allemaal best als ik mijn inktpatroon maar krijg. Ik ben een student en heb mijn printer nodig voor school. Ik vroeg of hij weet waar mijn inktpatroon gebleven kan zijn en hij antwoorde dat het pakketje ``geleverd ยดยด is. Ik vertelde hem dat dit echt niet het geval is ik bestel zo vaak op het internet en dit is mij nog nooit overkomen. Ik vroeg of het bedrag van 34euro terug gestort kon worden op mijn rekening maar dit was ook niet mogelijk volgens de medewerker. Hij kon niks voor mij doen en ik moest (weer) mijn gegevens achterlaten.
Hij zal binnen een paar werkdagen contact met mij opnemen... Ik denk dat ik kan fluiten naar mijn geld en mijn inktpatroon!