Zilverkruis keert niet uit !! maar incaseert wel graag!!
Geplaatst: 28 okt 2011 17:08
Na jaren lang over verzekerd te zijn geweest i.v.m. met opgroeiende kinderen hebben wij in januari de Zorgverzekering van 3 sterren terug gebracht na 1 ster. Mijn dochter is in december 18 geworden en voor haar moet ik dus de volle mep betalen. Ik betaal ondertussen bijna evenveel aan de zorgverzekering als aan mijn hypotheek!! Dit is voor een gewoon gezin bijna niet meer te doen!
Nu zijn wij in 2010 toen nog 3 sterren een project ingegaan op medisch advies, om bij mijn dochter een kaak correctie te doen, dit in samen werking met Perfect Smile in Assen en het Tjongerschansziekenhuis in Heerenveen wat allemaal prima is verlopen en lof voor beide partijen.
Nu zijn wij toch wel 6 of 7 keer naar Heerenveen gereden, 135 Km per keer! vind ik ook geen probleem, maar toch navraag gedaan bij Zilverenkruis en u raad het al wij krijgen geen tegemoetkoming in de reis kosten. in principe ook geen probleem, tot dat de medewerker van Zilverenkruis mij zei dat mijn dochter ook wel met het openbaar vervoer had kunnen gaan, terwijl ik haar net had verteld dat zijn afgelopen woensdag is geopereerd!! Toen brak er iets bij mij!
Mijn dochter moest maar na een 2 uur duren de operatie met het openbaar vervoer naar huis! Hoe kan je dit uitspreken tegen een klant!!
Ik vond dit echt een WAARDELOZE en kant nog wal rakende opmerking van de medewerker van Zilverenkruis. Dit heeft mij wel gesterkt om per onmiddellijk een nieuwe zorg verzekering te zoeken, die wel op een menselijke manier met zijn klanten om gaat. Zilverenkruis kan mij op dit moment gestolen worden en ben dus opzoek naar een nieuwe zorgverzekering. Zijn er nog tips? Zijn er ook mensen met een positieve ervaring met een Zorgverzekeraar?
Met vriendelijke groet,
M.Muller
Assen
Nu zijn wij in 2010 toen nog 3 sterren een project ingegaan op medisch advies, om bij mijn dochter een kaak correctie te doen, dit in samen werking met Perfect Smile in Assen en het Tjongerschansziekenhuis in Heerenveen wat allemaal prima is verlopen en lof voor beide partijen.
Nu zijn wij toch wel 6 of 7 keer naar Heerenveen gereden, 135 Km per keer! vind ik ook geen probleem, maar toch navraag gedaan bij Zilverenkruis en u raad het al wij krijgen geen tegemoetkoming in de reis kosten. in principe ook geen probleem, tot dat de medewerker van Zilverenkruis mij zei dat mijn dochter ook wel met het openbaar vervoer had kunnen gaan, terwijl ik haar net had verteld dat zijn afgelopen woensdag is geopereerd!! Toen brak er iets bij mij!
Mijn dochter moest maar na een 2 uur duren de operatie met het openbaar vervoer naar huis! Hoe kan je dit uitspreken tegen een klant!!
Ik vond dit echt een WAARDELOZE en kant nog wal rakende opmerking van de medewerker van Zilverenkruis. Dit heeft mij wel gesterkt om per onmiddellijk een nieuwe zorg verzekering te zoeken, die wel op een menselijke manier met zijn klanten om gaat. Zilverenkruis kan mij op dit moment gestolen worden en ben dus opzoek naar een nieuwe zorgverzekering. Zijn er nog tips? Zijn er ook mensen met een positieve ervaring met een Zorgverzekeraar?
Met vriendelijke groet,
M.Muller
Assen