Pagina 1 van 1

siesta slapen bij kruit en kramer

Geplaatst: 29 okt 2011 12:23
door brennat
wij zijn deze week bij siesta slapen in groningen geweest voor een nieuw matras of bed. de meneer die ons hielp ging steeds van mijn man uit want als die goed lag dan zou ik automatisch ook goed liggen terwijl ik degene ben met rug klachten en hiervoor bij een revalidatiearts loop dit alles hebben wij de verkoper verteld. uiteindelijk hadden wij een bed uitgezocht maar thuis gekomen begon het te knagen dus op internet gezocht naar het bedden merk en daar waren allleen maar slechte beoordelingen over. binnen 24 uur hebben wij de bestelling afgezegd maar toch moeten wij 30% annulering kosten betalen dat noemen ze bij kruit en kramer /siesta slapen binnenkort heten ze droomdomein service!!!
wij hadden best wat anders uit willen zoekendaarom wil ik iedereen waarschuwen voor de klantvriendelijkheid van deze firma (KRUIT EN KRAMER /SIESTA SLAPEN in GRONINGEN) koop daar NOOIT !!!!

Re: siesta slapen bij kruit en kramer

Geplaatst: 29 okt 2011 12:48
door Leo The Emperor
Ik begrijp werkelijk niet waarom mensen denken dat, als ze een product hebben gekocht, daarna :?: op internet reacties gaan zoeken, en vervolgens denken dat ze recht op gratis ontbinding van de koop hebben.

Koop = koop, en bij annulering heeft het bedrijf recht op de gederfde schade

( of de schade precies overeenkomt met 30% van de verkoopprijs is een andere discussie, en hier zijn met name in de keukenbranche diverse procedures voor gevoerd)

Re: siesta slapen bij kruit en kramer

Geplaatst: 29 okt 2011 12:55
door dhc
Ach je weet toch:
De burger kent zijn rechten, als die eer zijn, heel goed, maar zijn plichten?
Nooit van gehoord....

Re: siesta slapen bij kruit en kramer

Geplaatst: 29 okt 2011 13:03
door sephora30
Wat een onzin om te zeggen koop daar nooit.
Koop=koop en dat je er vanaf mag is alleen maar service.

Volgende keer eerst beter op onderzoek uitgaan voordat je iets koopt.

Re: siesta slapen bij kruit en kramer

Geplaatst: 29 okt 2011 22:06
door crazyme
Het was slimmer geweest om te kijken of je een betere set kon bestellen. Die kans is nu natuurlijk verkeken, zo'n negatieve klant is de moeite niet waard om energie in te steken.

Re: siesta slapen bij kruit en kramer

Geplaatst: 29 okt 2011 22:35
door Kruit en Kramer
Geachte heer S

Dank voor uw e-mail. Op basis van de (telefoon-)gesprekken hebben wij uw order geannuleerd en zijn wij gehouden hiervoor annuleringskosten in rekening te brengen. Onze excuses dat wij niet eerder begrepen hebben dat u bereid bent een vervangende keuze te maken.

Vanzelfsprekend willen wij u graag de mogelijkheid geven om een ander bed en/of boxspring uit te laten zoeken. Mocht u een vergelijkbare vervangende keuze bij ons maken, dan willen wij de annuleringskosten van uw eerdere aankoop geheel voor onze rekening nemen.

Wij hopen u hiermede een passende oplossing te hebben geboden en zien u graag als gewaardeerde klant terug in onze winkel.

Met vriendelijke groeten,

KRUIT & KRAMER B.V.

H.J. Kruit

Re: siesta slapen bij kruit en kramer

Geplaatst: 29 okt 2011 22:39
door newmikey
Kruit en Kramer schreef:Geachte heer S

Dank voor uw e-mail. Op basis van de (telefoon-)gesprekken hebben wij uw order geannuleerd en zijn wij gehouden hiervoor annuleringskosten in rekening te brengen. Onze excuses dat wij niet eerder begrepen hebben dat u bereid bent een vervangende keuze te maken.

Vanzelfsprekend willen wij u graag de mogelijkheid geven om een ander bed en/of boxspring uit te laten zoeken. Mocht u een vergelijkbare vervangende keuze bij ons maken, dan willen wij de annuleringskosten van uw eerdere aankoop geheel voor onze rekening nemen.

Wij hopen u hiermede een passende oplossing te hebben geboden en zien u graag als gewaardeerde klant terug in onze winkel.

Met vriendelijke groeten,

KRUIT & KRAMER B.V.

H.J. Kruit
Hier past alleen respect! Goh, netjes hoor - grote pluim en nu hopen dat TS dit op waarde weet te schatten.