HEMA Autoverzekeringen ellende
Geplaatst: 31 okt 2011 17:23
HEMA Autoverzekeringen ellende !
Jaren ben ik verzekerd geweest bij de HEMA,
Nu ze Internet Verzekeringen geworden zijn, is het niet meer mogelijk om met vragen te bellen.
1
Ze zeggen dat ze iedereen een mail heben gestuurd naar het opgegeven E-Mail-adres, maar tussentijdse veranderingen die doorgegeven worden door de klant worden niet aangepast in de Database... van HEMA ?
En mijn EMail-adres was dus anders geworden.
Nooit geweten dat ze Internetverzekeringen geworden zijn.
2
Er is als het goed is een persoonlijke map op de Server van de HEMA,
Maar Loginnaam en Logincode zijn dus naar het oude adres gestuurd.
Daar kan ik dus niet inkomen zonder de naam en de code.
3
De ellende begon toen ik mijn verzekering wilde overschrijven naar een andere auto, die NIET te verzekeren was bij de HEMA.
Er was niets mis met die auto, behalve dat het een grijs kenteken auto is, dus niet te verteren door de HEMA Verzekeringen.
4
De nieuwe wagen was al op kenteken overgeschreven, van nood heb ik dat bij een andere verzekering gedaan.
5
Als je niet peroonlijk inlogd bij de HEMA, kan je niet wijzigingen zoals stoppen van de verzekering vragen.
Dus nu heb ik twee verzekeringen, eentje voor mijn huidige auto, en een voor mijn oude ( niet meer in mijn bezit zijnde auto).
Verder geeft de HEMA geen schadevrije jaren opgaaf.
6
Op mijn mailtjes ook op die van de Filiaalhouder in Borculo wordt totaal niet gereageerd, héél soms komt iets terug, maar de persoon die dat geschreven heeft, weet niet waar hij/zij het over heeft.
7
Op een kleine schade na ( € 175,00 ) heb ik al die jaren geen claims gemaakt, in een toevallig wel beantwoorde mail wordt verklaard dat ik een schadeformulier en een uitkeringsbrief ontvangen heb, wat niet zo is.
Het kan zijn dat, dat bezorgd is op mijn peroonlijke gegevens bij de HEMA Server, waar ik dus niet bij kan, anders zou ik deze schade direct voldoen.
8
Men wil of kan mij de gegevens om in te loggen niet verstrekken.
Men wil of kan ook niet contact opnemen met de zogeheten oude onderaannemer van de HEMA om te zorgen dat ik het bovenstaande bedrag betaal, zodat ik mijn maximum schadevrije jaren overdraag aan mijn huidige niet-HEMA verzekering.
9
Bij de HEMA ben ik ruim 4 maanden bezig voor een paar simpele dingen,
ze reageren alsof ze doof, blind en communicatief helemaal afwezig zijn.
10
Zelfs de Filiaalmanager van Borculo komt niet door deze muur,
Ik heb te horen gekregen van de HEMA Costumer Service dat ze honderden van dit soort gevallen per dag krijgen, zij kunnen ook geen persoonlijk contact maken, en E-Mail is zo vermist.
11
Heeft u soortgelijke ervaringen of heeft u wel een middel om door die muren heen te komen, dan hoor ik het graag.
Jaren ben ik verzekerd geweest bij de HEMA,
Nu ze Internet Verzekeringen geworden zijn, is het niet meer mogelijk om met vragen te bellen.
1
Ze zeggen dat ze iedereen een mail heben gestuurd naar het opgegeven E-Mail-adres, maar tussentijdse veranderingen die doorgegeven worden door de klant worden niet aangepast in de Database... van HEMA ?
En mijn EMail-adres was dus anders geworden.
Nooit geweten dat ze Internetverzekeringen geworden zijn.
2
Er is als het goed is een persoonlijke map op de Server van de HEMA,
Maar Loginnaam en Logincode zijn dus naar het oude adres gestuurd.
Daar kan ik dus niet inkomen zonder de naam en de code.
3
De ellende begon toen ik mijn verzekering wilde overschrijven naar een andere auto, die NIET te verzekeren was bij de HEMA.
Er was niets mis met die auto, behalve dat het een grijs kenteken auto is, dus niet te verteren door de HEMA Verzekeringen.
4
De nieuwe wagen was al op kenteken overgeschreven, van nood heb ik dat bij een andere verzekering gedaan.
5
Als je niet peroonlijk inlogd bij de HEMA, kan je niet wijzigingen zoals stoppen van de verzekering vragen.
Dus nu heb ik twee verzekeringen, eentje voor mijn huidige auto, en een voor mijn oude ( niet meer in mijn bezit zijnde auto).
Verder geeft de HEMA geen schadevrije jaren opgaaf.
6
Op mijn mailtjes ook op die van de Filiaalhouder in Borculo wordt totaal niet gereageerd, héél soms komt iets terug, maar de persoon die dat geschreven heeft, weet niet waar hij/zij het over heeft.
7
Op een kleine schade na ( € 175,00 ) heb ik al die jaren geen claims gemaakt, in een toevallig wel beantwoorde mail wordt verklaard dat ik een schadeformulier en een uitkeringsbrief ontvangen heb, wat niet zo is.
Het kan zijn dat, dat bezorgd is op mijn peroonlijke gegevens bij de HEMA Server, waar ik dus niet bij kan, anders zou ik deze schade direct voldoen.
8
Men wil of kan mij de gegevens om in te loggen niet verstrekken.
Men wil of kan ook niet contact opnemen met de zogeheten oude onderaannemer van de HEMA om te zorgen dat ik het bovenstaande bedrag betaal, zodat ik mijn maximum schadevrije jaren overdraag aan mijn huidige niet-HEMA verzekering.
9
Bij de HEMA ben ik ruim 4 maanden bezig voor een paar simpele dingen,
ze reageren alsof ze doof, blind en communicatief helemaal afwezig zijn.
10
Zelfs de Filiaalmanager van Borculo komt niet door deze muur,
Ik heb te horen gekregen van de HEMA Costumer Service dat ze honderden van dit soort gevallen per dag krijgen, zij kunnen ook geen persoonlijk contact maken, en E-Mail is zo vermist.
11
Heeft u soortgelijke ervaringen of heeft u wel een middel om door die muren heen te komen, dan hoor ik het graag.