PRO ASSIST en APPLE!!!
Geplaatst: 31 okt 2011 21:42
Op 13/08/2010 heb ik een Iphone4 gekocht bij Tmobile. Na iets meer dan een jaar had deze vermoedelijk een defecte microfoon waardoor ik niet te verstaan was tijdens een telefoongesprek. Ik ben verzekerd bij Pro Assist en, nadat ik hen op 31 augustus 2011 had gebeld, kwam een koerier van Pro Assist mijn iphone keurig netjes na een uur ophalen. So far so good...
De koerier vroeg mij of ik een leentoestel wilde maar zei er gelijk bij dat dit een heel simpel toestel zou zijn waarmee ik niet op internet zou kunnen. Ik heb derhalve besloten een oud toestel van mezelf uit de kast te halen. Internet is hiermee wel mogelijk maar eigenlijk heb je daar alles wel mee gezegd.
De reparatie zou 4 tot 6 weken duren. it vond ik wat lang, maar ok.
Na enkele weken, ben ik toch eens gaan bellen of er misschien al wat bekend was. De telefoniste van Pro Assist wist mij te vertellen dat het defect niet onder de fabrieksgarantie valt (waarschijnlijk omdat de 1 jaar garantie van Apple vestreken was). Geen fabrieksgarantie dus, maar de verzekering had het toestel op 3 oktober 2011 "geaccepteerd". Vervolgens werd mij doodleuk verteld dat vanaf dezze 3 oktober, de looptijd van 4 tot 6 weken weer opnieuw was ingegaan!!! Men heeft dus ruim een maand nodig gehad om te bedenken dat de reparatie niet onder fabrieksgarantie valt.
Terwijl ik dit typ, zit ik nog altijd zonder mijn iphone...nu al bijna 9 weken! Dit terwijl ik wel een abonnement heb mèt internet waar ik nu geen gebruik van kan maken!
Ik vind het te belachelijk voor woorden dat men zo met klanten omgaat! Heeft iemand een idee of ik hier iets mee kan!?
Mvrgr Michel
De koerier vroeg mij of ik een leentoestel wilde maar zei er gelijk bij dat dit een heel simpel toestel zou zijn waarmee ik niet op internet zou kunnen. Ik heb derhalve besloten een oud toestel van mezelf uit de kast te halen. Internet is hiermee wel mogelijk maar eigenlijk heb je daar alles wel mee gezegd.
De reparatie zou 4 tot 6 weken duren. it vond ik wat lang, maar ok.
Na enkele weken, ben ik toch eens gaan bellen of er misschien al wat bekend was. De telefoniste van Pro Assist wist mij te vertellen dat het defect niet onder de fabrieksgarantie valt (waarschijnlijk omdat de 1 jaar garantie van Apple vestreken was). Geen fabrieksgarantie dus, maar de verzekering had het toestel op 3 oktober 2011 "geaccepteerd". Vervolgens werd mij doodleuk verteld dat vanaf dezze 3 oktober, de looptijd van 4 tot 6 weken weer opnieuw was ingegaan!!! Men heeft dus ruim een maand nodig gehad om te bedenken dat de reparatie niet onder fabrieksgarantie valt.
Terwijl ik dit typ, zit ik nog altijd zonder mijn iphone...nu al bijna 9 weken! Dit terwijl ik wel een abonnement heb mèt internet waar ik nu geen gebruik van kan maken!
Ik vind het te belachelijk voor woorden dat men zo met klanten omgaat! Heeft iemand een idee of ik hier iets mee kan!?
Mvrgr Michel