Pagina 1 van 1
Nuon
Geplaatst: 01 nov 2011 11:50
door thomasmensing
Ik heb in de periode 2007 tot 2010 bij Nuon gezeten als klant. Over het algemeen heb ik niet veel moeilijkheden ervaren met Nuon. Alles werd op tijd geregeld, de afrekeningen klopte, echter vond ik de service erg onpersoonlijk en bot overkomen. Dit is ook de reden dat ik weg ben gegaan als klant bij Nuon. Hier zou Nuon dus hard aan moeten werken.
Re: Nuon
Geplaatst: 01 nov 2011 17:24
door Fiesiekus
Waar ben je nu naartoe gegaan qua energieleverancier?
Re: Nuon
Geplaatst: 01 nov 2011 17:27
door manondoris
je hebt er nooit problemen gehad maar je gaat er weg omdat de sevice bod is
nou ik weet niet waar je nu zit maare ik wens je er veel succes
Re: Nuon
Geplaatst: 01 nov 2011 17:35
door Fiesiekus
manondoris schreef:............je gaat er weg omdat de sevice bo
d is
Bot met een -t_.
ga in iedere geval NIET naar NEM of Oxxio. Daar zijn treurige verhalen over gemeld.
Re: Nuon
Geplaatst: 01 nov 2011 17:37
door manondoris
pardon
Re: Nuon
Geplaatst: 02 nov 2011 14:03
door Vattenfall Webcare
Beste thomasmensing,
Hoewel het fijn is om te horen dat u tevreden was met de administratieve kant van Nuon, is het jammer dat we u op persoonlijk vlak niet tevreden hebben kunnen maken.
We doen er uiteraard alles aan om onszelf ook op dit punt te verbeteren. Mocht u ooit nog eens besluiten om weer klant bij ons te worden, dan ga ik ervan uit dat u een beter gevoel aan onze dienstverlening over zult houden.
Vriendelijke groet,
Gert
Nuon Webcare
Re: Nuon
Geplaatst: 02 nov 2011 18:28
door FPJ
Onpersoonlijk en bot kan ik best mee leven. Zolang ze hun werk maar goed doen en scherpe tarieven hanteren.
Grappig wel, in een ander topic wordt juist gesteld dat de Nuon medewerkers heus vriendelijk en behulpzaam zijn, maar er administratief een zootje van maken.
Ik zit zelf sinds jaar en dag bij Essent en ik moet zeggen dat ik niets te klagen heb over de persoonlijke contacten, noch over administratieve zaken. Ongetwijfeld zijn er legio mensen die daar weer anders over denken. Ik heb nu toch besloten over te stappen, puur vanwege lagere tarieven elders. Ik heb een hoog verbruik – zeg 2 x het landelijk gemiddelde – en voor mij scheelt het echt aanzienlijk. Dat vind ik nou raar: nieuwe klanten lokken met lage tarieven en andere voordeeltjes, en niets doen om je trouwe goede klanten te houden.