KPN Glasvezel pakket aanvraag probleem
Geplaatst: 02 nov 2011 11:11
Wij zijn ingegaan op een KPN folder via de post betreft glasvezelaansluiting, wij hadden daar uitgekozen een totaal pakket van tv-bellen en internet.
De aanbieding is nog te zien en geldig t/m 6 november 2011
Dus op naar http://www.kpn.com om daar onze bestelling te activeren, inclusief daarbij de aanbieding betreft de TV 40 INCH nu voor 399,00 alleen bij dit pakket, dit was op 7 oktober 2011
Op 20 oktober dacht ik, ik ga maar is bellen....duurt wel erg lang, maar mijn hele aanvraag was niet te vinden, en het advies was, het per telefoon nogmaals te bestellen.
Zo gezegd zo gedaan, op 21 oktober 2011 daarvan een bevestiging gekregen, ook dat de tv binnen 8 dg zou worden bezorgd, en er was al een afspraak gemaakt met de monteur betreft de aansluiting op 8 november 2011.
Maar het duurde wel weer lang, dus wij maar is naar de winkel van KPN in Almere-stad, daar word beweerd dat de tv er niet bij hoort als je deze bestelling gedaan hebt via internet, hij geld alleen in de winkel, nou, ik heb geen klompen maar als ik ze had braken die ter plaatse.
De medewerkster van de winkel heeft nog gebeld, wij zouden weer worden terug gebeld, maar u raad het al, niets van dat al, op 1 november 2011 hebben wij dit alles geannuleerd, het hele pakket willen wij niet meer, omdat wij vinden dat wij ook recht op die tv hebben, het totaalpakket was voor ons 55 euro per maand, inclusief de tv nu voor 399,00
Juist ook omdat de aanbieding gewoon via internet te activeren was, inclusief de tv.
Ik ben toch wel benieuwd wie dit ook heeft meegemaakt, of zijn wij hierin een uitzondering?
Groet,
Loes.
De aanbieding is nog te zien en geldig t/m 6 november 2011
Dus op naar http://www.kpn.com om daar onze bestelling te activeren, inclusief daarbij de aanbieding betreft de TV 40 INCH nu voor 399,00 alleen bij dit pakket, dit was op 7 oktober 2011
Op 20 oktober dacht ik, ik ga maar is bellen....duurt wel erg lang, maar mijn hele aanvraag was niet te vinden, en het advies was, het per telefoon nogmaals te bestellen.
Zo gezegd zo gedaan, op 21 oktober 2011 daarvan een bevestiging gekregen, ook dat de tv binnen 8 dg zou worden bezorgd, en er was al een afspraak gemaakt met de monteur betreft de aansluiting op 8 november 2011.
Maar het duurde wel weer lang, dus wij maar is naar de winkel van KPN in Almere-stad, daar word beweerd dat de tv er niet bij hoort als je deze bestelling gedaan hebt via internet, hij geld alleen in de winkel, nou, ik heb geen klompen maar als ik ze had braken die ter plaatse.
De medewerkster van de winkel heeft nog gebeld, wij zouden weer worden terug gebeld, maar u raad het al, niets van dat al, op 1 november 2011 hebben wij dit alles geannuleerd, het hele pakket willen wij niet meer, omdat wij vinden dat wij ook recht op die tv hebben, het totaalpakket was voor ons 55 euro per maand, inclusief de tv nu voor 399,00
Juist ook omdat de aanbieding gewoon via internet te activeren was, inclusief de tv.
Ik ben toch wel benieuwd wie dit ook heeft meegemaakt, of zijn wij hierin een uitzondering?
Groet,
Loes.