Hallo,
Ik heb het volgende meegemaakt:
Ik heb een voetbalshirt bij http://www.voetbalshirt.co besteld. Ik heb het 9 september besteld en het kwam 22 oktober binnen. In de tussentijd wilde ik een aantal keer bellen om te vragen waarom het zo lang duurde voordat ik het shirt binnen had. Ik heb ergens een 0900 nummer gevonden op de site, kosten 1,30 per gesprek, maar kreeg steeds de boodschap dat ik teruggebeld zou worden. Dit is nooit gebeurd. Ik heb in totaal 6 keer gebeld en ik kreeg steeds hetzelfde antwoord.
Ik dacht eind goed al goed, het shirt is binnen. Ik had het niet laten bedrukken dus ging ik naar de officiele Ajaxshop. Daar kreeg ik te horen dat ze het niet gingen bedrukken omdat het 'China-kwaliteit' was. Daar betaal je op de markt 10/20 euro voor. Ik heb er op deze site 60 euro voor betaald. Als ze het zouden bedrukken, zou heel het shirt wegbranden.
Toen ik het naast een ander Ajax shirt legde, was het verschil echt heel erg groot. Het wit was gewoon grauw, de logo's waren te groot etc.
Toen ik boos opbelde kreeg ik weer hetzelfde liedje als hierboven geschreven. Weer werden me gegevens genoteerd met het nieuws teruggebeld te worden, maar weer was dit niet het geval. Tot de laaste keer; ik kreeg te horen dat ik een mailtje moest sturen naar de site en om een retourformulier moest vragen.
Toen ik gemaild had, kreeg ik een mail terug dat er niet gereageerd werd op de mail en dat ik de informatie op internet zou vinden of eventueel een topic aan moest maken op de site.
Ik ben toen op de site gaan kijken, site leeg. Geen shirts meer te vinden. Daarna ben ik gaan googlen en kwam ik meerdere gedupeerde tegen. Ik overweeg aangifte te doen.
Zijn er meerdere mensen met dit probleem?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Voetbalshirt.co
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: Voetbalshirt.co
Gebruik even de zoekfunctie op 'voetbalsh'..
er zijn 2 of 3 topics van soortgelijke ervaringen - mogelijk allemaal dezelfde oplichter.
er zijn 2 of 3 topics van soortgelijke ervaringen - mogelijk allemaal dezelfde oplichter.