Helemaal klaar met UPC !
Geplaatst: 03 nov 2011 16:18
Het is weer eens raak met UPC. Het begon allemaal medio Juli.
Problemen met mijn Philips HDDVR. Moest om het half uur de smartcard
eruit halen en er weer in doen om dat ik steeds singaal verloor,erg lastig allemaal. Ik gebeld naar de Helpdesk en de conclusie war dat de cardreader niet goed werkte en mijn HDDVR zou worden omgerolen.Okey prima dan wacht ik daar wel even op. Ruim een week later PostNL aan de deur met nieuwe box. Ik pak de doos uit en tot mijn verbazing zat daar geen HD-box in maar een SD-box (?) . Ik heb toen gelijk weer gebeld want ik weet dat als PostNL aan UPC door geeft dat de klant het pakket heeft aangenomen de oude HD-Box wordt gedeactiveerd. Heb dat dus ook meteen doorgegeven en me oude box zou actief blijven,zou een retourdoos krijgen voor de verkeerde SD-Box en de goede HD-Box zou alsnog worden opgestuurd. Heel omslachtig allemaal maar het kon niet anders en ik opgehangen met de wetenschap dat alles goed zou komen en dat tot die tijd me oude HD-Box geactiveerd bleef hing ik op.
Je raad het natuurlijk al. Wilde een dag later TV gaan kijken en jah hoor geen toegang meer tot (HD)zenders. Natuurlijk weer gebeld en het was van jah sorry meneer kan niets voor U doen U moet wachten op de nieuwe HD-Box en de oude HD-Box kunnen we niet meer activeren. Ik opgehangen.
Een week later (inmiddels begin augustus) weer PostNL aan de deur met pakket. Overigens nog steeds na 2 weken nog geen retour doos ontvangen voor voor de verkeerde SD-Box. Maar goed ik nam het pakket aan en dacht he he eindelijk. Ik maak wederom de doos open en...WEER een verkeerde SD-Box ipv een HD Box. Kan nu dus al 2 weken geen TV kijken. Ik weer bellen en alles uitgelegd ook dat ik dus nu al 2 verkeerde SD-Boxen heb staan waar ik niks mee kan en een slechtwerkende HD-Box die dus voor een nieuwe omgeruild zou moeten worden. Medewerkster erkende de fouten en zij dat dit uitzonderlijk was en ik moest gaan wachten met betalen tot alles werkelijk was opgelost omdat er nu zoveel moet worden verkekend moet worden dat het ingewikkeld is. Ik zeg nog dat dit niet normaal is bij UPC waarop zij zegt ja maar Uw situatie ook niet daarom het advies (had dus nooit gemogen) dus nam dat maar aan van de medewerker. Als laatste vroeg ik nog mom eindelijk de juiste HD-Box en nu dus 3 retourdozen,1 voor de kapotte HD-Box en nog 2 voor de verkeerd geleverde SD-Boxen ingewikkeld is dat niet. Er werd nu een monteur ingepland en dat kon pas begin September dus weer 2 weken verder. Goed is niet anders en wachten maar weer. Maar de monteur kwam en eindelijk hij plaatste een goede HD-Box. Ik vroeg de man nog om de kapotte HD-Box en de 2 verkeerd geleverde SD-Boxen kon meenemen maar helaas dat kon niet,jammer. Ik heb weer naar UPC gebeld waar de 3 retourdozen nu bleven want dalijk gaan ze die nog in rekening brengen en natuurlijk hoe dat zit met de betaling nu het is opgelost.Medewerker gaf aan alsnog de retourdozen te sturen. Ik dacht okey ik wacht daar wel even op dan. Dan nu de betaling. Jameen ik ga een nieuwe factuur voor U laten maken waar alles op is verrekend en gecompenseerd en daarbij een formulier voor betaalregeling want na 2 maanden was het bedrag behoorlijk opgelopen. Ik zeg : Weet U zeker dat dat allemaal goed gaat?? Antwoord : Ja meneer maakt U zich geen zorgen. Ik in aarzelende geruststelling opgehangen.
Was het dat ?? Nee er komt nog meer.
Een week later , eind September , nog helemaal niks gezien dus voor het alsnog verkeerd gaat weer gebeld waar de retourdozen bleven en de goede vactuur met de betaalregelingsformulier. Medewerker kon niks zien maar het zou goed komen en ik moest wachten. Weer opgehangen.
Weer een week later dus nog niks en heb dus weer gebeld waar alles bleef.
Kreeg het zelfde verhaal als bovenstaand en alles zou geregeld worden.
Halverwege Oktober nog geen retourdozen binnen maar wel bij de post het formulier voor de betaalregeling maar nog geen goede factuur en zonder dat kan je niks invullen. Dus maar weer gebeld en wederom zou het geregeld worden.Ik hang maar weer op in de hoop dat het goed komt.
Afgelopen Vrijdag de postbode was er rond 15.15 uur ging toevallig net kijken of er post was.Brief van UPC met eindelijk de goede factuur en eindelijk kon ik dan de betaalregeling invullen en zou alles opgelost zijn.
Eind goed al goed dacht ik dus...Nou mooi niet dus...
Ik ging op internet wat surfen en radio sluiteren om even te ontspannen en daarna die betaalregeling in te vullen naar de post te brengen want moest toch nog naar de winkel.
Het is vorige Vrijdag 16.50 uur iets meer dan een half uurtje nadat PostNL was geweest. Klapt internet eruit.Ik dacht okey storing maar nee. Nadat het modem terug online geen internet , telfoon werkt enkel nog inkomend en helemaal geen (HD) DTV dus afgesloten(?) .
Ik weer bellen want dit is ongehoord door hun fouten. Ja meneer maar Uw achterstand is opgelopen tot 687 euro en de betaalregeling was er niet optijd.
Ik werd echt woest ik zij :
A) Jullie maken fout op fout op fout.
B) Krijg steeds verkeerde spullen.
C) Jullie advies betaling op te schorten tot het is opgelost.
D) Ik krijg na herhaaldelijk bellen maar de juiste factuur en betaalregeling maar niet.
E) Ik heb pas sinds 2 dagen het formulier voor de betaalregeling maar kan niet invullen want heb de juiste factuur nog niet.
F) Pas vandaag de juiste factuur om 15.15. bij de post en kan deze dus invullen en jullie na wat net allemaal is voorgevallen mij iets meer dan een half uur na ontvangst juiste factuur al mijn diensten af te sluiten dit kan echt niet Mevrouw.
Medewerkster : Ja meneer ik weet dat het onze fout is en dat spijt ons erg maar we kunnen U niet aansluiten en ze hing op...
Je zult begrijpen dat ik helemaal klaar ben met UPC want het resultaat van alles dat tot nu toe nog 2 SD-Boxen staan en alle diensten zijn afgesloten.
Ben ook zo kwaad dat ik nu niet instaat ben ze normaal te kunnen bellen.
Problemen met mijn Philips HDDVR. Moest om het half uur de smartcard
eruit halen en er weer in doen om dat ik steeds singaal verloor,erg lastig allemaal. Ik gebeld naar de Helpdesk en de conclusie war dat de cardreader niet goed werkte en mijn HDDVR zou worden omgerolen.Okey prima dan wacht ik daar wel even op. Ruim een week later PostNL aan de deur met nieuwe box. Ik pak de doos uit en tot mijn verbazing zat daar geen HD-box in maar een SD-box (?) . Ik heb toen gelijk weer gebeld want ik weet dat als PostNL aan UPC door geeft dat de klant het pakket heeft aangenomen de oude HD-Box wordt gedeactiveerd. Heb dat dus ook meteen doorgegeven en me oude box zou actief blijven,zou een retourdoos krijgen voor de verkeerde SD-Box en de goede HD-Box zou alsnog worden opgestuurd. Heel omslachtig allemaal maar het kon niet anders en ik opgehangen met de wetenschap dat alles goed zou komen en dat tot die tijd me oude HD-Box geactiveerd bleef hing ik op.
Je raad het natuurlijk al. Wilde een dag later TV gaan kijken en jah hoor geen toegang meer tot (HD)zenders. Natuurlijk weer gebeld en het was van jah sorry meneer kan niets voor U doen U moet wachten op de nieuwe HD-Box en de oude HD-Box kunnen we niet meer activeren. Ik opgehangen.
Een week later (inmiddels begin augustus) weer PostNL aan de deur met pakket. Overigens nog steeds na 2 weken nog geen retour doos ontvangen voor voor de verkeerde SD-Box. Maar goed ik nam het pakket aan en dacht he he eindelijk. Ik maak wederom de doos open en...WEER een verkeerde SD-Box ipv een HD Box. Kan nu dus al 2 weken geen TV kijken. Ik weer bellen en alles uitgelegd ook dat ik dus nu al 2 verkeerde SD-Boxen heb staan waar ik niks mee kan en een slechtwerkende HD-Box die dus voor een nieuwe omgeruild zou moeten worden. Medewerkster erkende de fouten en zij dat dit uitzonderlijk was en ik moest gaan wachten met betalen tot alles werkelijk was opgelost omdat er nu zoveel moet worden verkekend moet worden dat het ingewikkeld is. Ik zeg nog dat dit niet normaal is bij UPC waarop zij zegt ja maar Uw situatie ook niet daarom het advies (had dus nooit gemogen) dus nam dat maar aan van de medewerker. Als laatste vroeg ik nog mom eindelijk de juiste HD-Box en nu dus 3 retourdozen,1 voor de kapotte HD-Box en nog 2 voor de verkeerd geleverde SD-Boxen ingewikkeld is dat niet. Er werd nu een monteur ingepland en dat kon pas begin September dus weer 2 weken verder. Goed is niet anders en wachten maar weer. Maar de monteur kwam en eindelijk hij plaatste een goede HD-Box. Ik vroeg de man nog om de kapotte HD-Box en de 2 verkeerd geleverde SD-Boxen kon meenemen maar helaas dat kon niet,jammer. Ik heb weer naar UPC gebeld waar de 3 retourdozen nu bleven want dalijk gaan ze die nog in rekening brengen en natuurlijk hoe dat zit met de betaling nu het is opgelost.Medewerker gaf aan alsnog de retourdozen te sturen. Ik dacht okey ik wacht daar wel even op dan. Dan nu de betaling. Jameen ik ga een nieuwe factuur voor U laten maken waar alles op is verrekend en gecompenseerd en daarbij een formulier voor betaalregeling want na 2 maanden was het bedrag behoorlijk opgelopen. Ik zeg : Weet U zeker dat dat allemaal goed gaat?? Antwoord : Ja meneer maakt U zich geen zorgen. Ik in aarzelende geruststelling opgehangen.
Was het dat ?? Nee er komt nog meer.
Een week later , eind September , nog helemaal niks gezien dus voor het alsnog verkeerd gaat weer gebeld waar de retourdozen bleven en de goede vactuur met de betaalregelingsformulier. Medewerker kon niks zien maar het zou goed komen en ik moest wachten. Weer opgehangen.
Weer een week later dus nog niks en heb dus weer gebeld waar alles bleef.
Kreeg het zelfde verhaal als bovenstaand en alles zou geregeld worden.
Halverwege Oktober nog geen retourdozen binnen maar wel bij de post het formulier voor de betaalregeling maar nog geen goede factuur en zonder dat kan je niks invullen. Dus maar weer gebeld en wederom zou het geregeld worden.Ik hang maar weer op in de hoop dat het goed komt.
Afgelopen Vrijdag de postbode was er rond 15.15 uur ging toevallig net kijken of er post was.Brief van UPC met eindelijk de goede factuur en eindelijk kon ik dan de betaalregeling invullen en zou alles opgelost zijn.
Eind goed al goed dacht ik dus...Nou mooi niet dus...
Ik ging op internet wat surfen en radio sluiteren om even te ontspannen en daarna die betaalregeling in te vullen naar de post te brengen want moest toch nog naar de winkel.
Het is vorige Vrijdag 16.50 uur iets meer dan een half uurtje nadat PostNL was geweest. Klapt internet eruit.Ik dacht okey storing maar nee. Nadat het modem terug online geen internet , telfoon werkt enkel nog inkomend en helemaal geen (HD) DTV dus afgesloten(?) .
Ik weer bellen want dit is ongehoord door hun fouten. Ja meneer maar Uw achterstand is opgelopen tot 687 euro en de betaalregeling was er niet optijd.
Ik werd echt woest ik zij :
A) Jullie maken fout op fout op fout.
B) Krijg steeds verkeerde spullen.
C) Jullie advies betaling op te schorten tot het is opgelost.
D) Ik krijg na herhaaldelijk bellen maar de juiste factuur en betaalregeling maar niet.
E) Ik heb pas sinds 2 dagen het formulier voor de betaalregeling maar kan niet invullen want heb de juiste factuur nog niet.
F) Pas vandaag de juiste factuur om 15.15. bij de post en kan deze dus invullen en jullie na wat net allemaal is voorgevallen mij iets meer dan een half uur na ontvangst juiste factuur al mijn diensten af te sluiten dit kan echt niet Mevrouw.
Medewerkster : Ja meneer ik weet dat het onze fout is en dat spijt ons erg maar we kunnen U niet aansluiten en ze hing op...
Je zult begrijpen dat ik helemaal klaar ben met UPC want het resultaat van alles dat tot nu toe nog 2 SD-Boxen staan en alle diensten zijn afgesloten.
Ben ook zo kwaad dat ik nu niet instaat ben ze normaal te kunnen bellen.