Slechte ervaring helpdesk tele2
Geplaatst: 03 nov 2011 16:49
Ik heb via een Live Chat agent opheldering gevraagd over een voor mij onbegrijpelijke factuur. Tot twee keer toe werd de chat door deze medewerkster afgekapt en bleef ik met mijn vragen zitten. Het bizarre is dat deze mevrouw toegaf dat de factuur niet deugd, maar schrijft dat tele2 geen nieuwe facturen maakt. Het kan toch niet zo zijn dat tele2 verkeerde rekeningen niet wil corrigeren? Het zal in ieder geval al een stuk duidelijker zijn als de bedragen bij de juiste posten staan. Dat is een stuk minder knullig. Dan blijkt vanzelf dat het bedrag nooit kan kloppen.
Ik heb een sim only abonnement voor 3 euro per maand. Ik heb 0.00 euro aan verbruikskosten en bovendien nog ruim twee euro tegoed van mijn oude prepaid-rekening. De telefonisch medewerker die dit abonnement aan mij verkocht (ik werd door tele2 benaderd, dus niet andersom) verzekerde mij dat ik kosteloos kon overstappen. Argwanend als ik ben voor deze vorm van (ver)koop, vroeg ik hem nog expliciet of er echt geen extra kosten aan verbonden waren. Nee, dat was niet het geval. Mijn rekening zou dan de eerste maand op minder dan een euro moeten uitkomen.
Maar nee, op mijn rekening vind ik 8,36 euro aansluitingskosten terug (volgens de helpdesk zijn dit eigenlijk abonnementskosten die op de verkeerde plek staan? Onbegrijpelijke uitleg, omdat mijn abonnementskosten 3 euro per maand horen te zijn minus mijn tegoed). Ook wordt er 5,84 verzendkosten in rekening gebracht, wat niet eens te bespreken viel. Toen had ze me er alweer uitgegooid. Mijn totale rekening is ruim 15 euro.
Conclusie van deze mevrouw van de helpdesk is dat ik niet teveel heb betaald, ik zelfs nog een vergoeding heb gekregen, ik geen aansluitingskosten heb betaald en dat zij het allemaal heel goed heeft uitgelegd.
Dank je de koekoek. Hoe kan ik nu mijn verhaal halen als ik zo door helpdesk wordt weggebonjourd? Wat een slechte service!
Ik heb een sim only abonnement voor 3 euro per maand. Ik heb 0.00 euro aan verbruikskosten en bovendien nog ruim twee euro tegoed van mijn oude prepaid-rekening. De telefonisch medewerker die dit abonnement aan mij verkocht (ik werd door tele2 benaderd, dus niet andersom) verzekerde mij dat ik kosteloos kon overstappen. Argwanend als ik ben voor deze vorm van (ver)koop, vroeg ik hem nog expliciet of er echt geen extra kosten aan verbonden waren. Nee, dat was niet het geval. Mijn rekening zou dan de eerste maand op minder dan een euro moeten uitkomen.
Maar nee, op mijn rekening vind ik 8,36 euro aansluitingskosten terug (volgens de helpdesk zijn dit eigenlijk abonnementskosten die op de verkeerde plek staan? Onbegrijpelijke uitleg, omdat mijn abonnementskosten 3 euro per maand horen te zijn minus mijn tegoed). Ook wordt er 5,84 verzendkosten in rekening gebracht, wat niet eens te bespreken viel. Toen had ze me er alweer uitgegooid. Mijn totale rekening is ruim 15 euro.
Conclusie van deze mevrouw van de helpdesk is dat ik niet teveel heb betaald, ik zelfs nog een vergoeding heb gekregen, ik geen aansluitingskosten heb betaald en dat zij het allemaal heel goed heeft uitgelegd.
Dank je de koekoek. Hoe kan ik nu mijn verhaal halen als ik zo door helpdesk wordt weggebonjourd? Wat een slechte service!