ZIGGO BEËINDIGD ONTERECHT MIJN AANSLUITING
Geplaatst: 04 nov 2011 17:15
Op 20 oktober (2011) had ik een verhitte discussie met de medewerkster van klantenservice Ziggo.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet netjes met mijn taalgebruik omging.
Edoch ik heb haar niet uitgescholden of zo iets, de woede was tegen Ziggo.
Wat schets mijn verbazing: de mevrouw in kwestie heeft mij per direct opgezegd, dus 20 oktober ingaande.
Ik heb geen opdracht gegeven voor de opzegging, dit was wraak van haar.
Heb geen betalingsachterstand, vervolgens wilde ik per 20 december 2011 zelf opzeggen. Maar dat ter zijde.
Het verhaal is nu zo: Een medewerkster van Ziggo klantenservice, maakt het klachtenformulier.
Tevens meldt zij mij opnieuw aan als klant.
Wachtijd 2 weken.
Ik kan dan opzeggen.
Ik ging bijna van mijn stokje , over zoveel onnozelheid, maar vooral macht.
Hoe kan het dat een of andere gekwetste "Ziggo muts" op persoonlijke titel!! mijn opzegging doet?
Juist om te pesten, en als klant begin je niks.
Gelukkig heb ik mij aangemeld bij KNP, maar dat heeft niets te maken met Ziggo, daar ik niet heb opgezegd.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet netjes met mijn taalgebruik omging.
Edoch ik heb haar niet uitgescholden of zo iets, de woede was tegen Ziggo.
Wat schets mijn verbazing: de mevrouw in kwestie heeft mij per direct opgezegd, dus 20 oktober ingaande.
Ik heb geen opdracht gegeven voor de opzegging, dit was wraak van haar.
Heb geen betalingsachterstand, vervolgens wilde ik per 20 december 2011 zelf opzeggen. Maar dat ter zijde.
Het verhaal is nu zo: Een medewerkster van Ziggo klantenservice, maakt het klachtenformulier.
Tevens meldt zij mij opnieuw aan als klant.
Wachtijd 2 weken.
Ik kan dan opzeggen.
Ik ging bijna van mijn stokje , over zoveel onnozelheid, maar vooral macht.
Hoe kan het dat een of andere gekwetste "Ziggo muts" op persoonlijke titel!! mijn opzegging doet?
Juist om te pesten, en als klant begin je niks.
Gelukkig heb ik mij aangemeld bij KNP, maar dat heeft niets te maken met Ziggo, daar ik niet heb opgezegd.