Pagina 1 van 1

Medion TV en Service

Geplaatst: 04 nov 2011 20:16
door samsam123
In 2009 hebben wij een Medion TV gekocht.
Diverse keren is er een monteur geweest die inverterprinten heeft vervangen.
In totaal wel 4 x !
Veel gebeld met Medion en uiteindelijk een paar weken voor het einde van de garantie toch nog een nieuwe TV gekregen in Maart 2011.
Wij blij, wat een service !

Maar.......

Nu staat deze TV op de slaapkamer en staat weinig aan.
Afgelopen zaterdag aan gezet en wat blijkt? Stuk!
De klachten.
Wanneer je hem aanzet gaat de tellerlopen dat er geen signaal opstaat en deze stopt na 4 seconde met tellen, beeld blauw.
De tv doet het 30 seconde en gaat dan op stand by.
Inmiddels is het zo ver dat hij niet eens meer aan gaat.

Medion service gebeld, "meneer u TV valt buiten de garantie, helaas. "
En daar me is de kous af.
Onvriendelijke meneer ook nog eens.
Ik heb dus een splinter nieuwe, prachtige Piano lak TV staan, 6 maanden oud, zonder krassen die het niet doet.
Op emails worden niet beantwoord, mijn laatste email is van een week geleden.

Jammer hoor.
De aankoop prijs is net zoveel geweest als de kosten van het bellen en het telkens vrij nemen.

Heeft iemand nog ideeen? Ik ben zwaar teleur gesteld in Medion.

Groetjes SAM

Re: Medion TV en Service

Geplaatst: 10 nov 2011 13:46
door MedionHulp
Beste Sam,

Wij vinden het vervelend om te lezen dat u problemen heeft met uw MEDION TV.
Als u uw NAW gegevens en/of uw MEDION klantnummer naar mij mailt, nemen wij contact met u op om samen tot een passende oplossing te komen.

Email: [email protected]

Met vriendelijk groet,
MedionHulp

Re: Medion TV en Service

Geplaatst: 02 dec 2011 21:41
door samsam123
Hallo allemaal,

Medion heeft naar aanleiding van bovenstaand artikel een nieuwe TV geleverd aan ons.
Ik moet zeggen een prima service en zeker netjes opgelost
De TV is splinter nieuw.
Jammer alleen dat het via dit forum moet lopen en dat je als klant wanneer je rechtstreeks contact opneemt afgepoeierd wordt.

Verder hou je natuurlijk je hart vast hoe lang deze het gaat doen dat vertrouwen is wel een beetje weg moet ik eerlijk zeggen.
Maar goed, het spreek woord luid, "3 keer is scheepsrecht"
Hopelijk hebben we van dit nieuwe toestel nog jaren plezier.

Medion bedankt voor de goeie service !! :)