Pagina 1 van 1
Espressoshop
Geplaatst: 04 nov 2011 22:09
door kikkertjes
Hallo,
Heeft hier iemand ervaring met espressoshop.nl ?
Ik heb de order niet ontvangen en per multisafepay betaald en heb vervolgens gegoogled. Nu blijkt de bevestiging van de bestelling als afzender
[email protected] te zijn. Het contactadres is alleen een postbusadres n.l. Postbus 942 2300AX Leiden. Hier had ik eerder op moeten letten!
Zijn er mensen die hier iets meer van weten?
gr. Catherina
Re: Espressoshop
Geplaatst: 05 nov 2011 02:59
door kweenie
Wat is daar mis mee? Het komt wel vaker voor dat iemand meer websites heeft via een adres. Heb je ze al gebeld?
Re: Espressoshop
Geplaatst: 05 nov 2011 08:12
door kikkertjes
Ik heb de bestelling 6 dagen geleden geplaatst en betaald en vervolgens niets meer gehoord. En als ik het postbusadres google krijg ik allerlei louche websites te zien.
Re: Espressoshop
Geplaatst: 02 dec 2011 19:28
door call2
Dag,
Ik heb precies dezelfde ervaring begin november besteld 8 november besteld> na 2 weken gemaild met verzoek om update en daarna nog 2 maal gemaild.
Ik heb via Multisafepay betaald en ben nu van plan om in ieder geval hun op de hoogte te brengen van deze zaak. Wellicht dat zij de samenwerking willen opzeggen... Ik enk dat het tijd wordt voor een aangetekende brief met sommatie tot terugstorting op het postbusadres....
Re: Espressoshop
Geplaatst: 03 dec 2011 00:25
door JDII
Ik enk dat het tijd wordt voor een aangetekende brief met sommatie tot terugstorting op het postbusadres....
Succes

Re: Espressoshop
Geplaatst: 05 dec 2011 17:56
door call2
Sarcasme is dus ook niet aan iedereen besteed
Dank voor de nuttige bijdrage...!
Voor de eerste poster check kvk op handelsnaam. zie link onder naar onderneming. Deze zit achter espressoshop.nl
https://www.kvk.nl/handelsregister/zoek ... 0732570000
Re: Espressoshop
Geplaatst: 06 dec 2011 13:08
door call2
Inmiddels heb ik via emailadres
[email protected] onderstaand antwoord ontvangen. Googlen op 'inpresif' levert klachten betreffend gelieerde websites op waaronder dit mailadres.
De Lange <
[email protected]> 6 december 2011 10:13
Aan: xx
Beantwoorden | Allen beantwoorden | Doorsturen | Afdrukken | Verwijderen | Origineel weergeven
Beste mevrouw ,
Excuus voor het ongemak omtrent uw bestelling.
Ik ga voor u nakijken wat er is gebeurd, wij hebben geen backorders, dus er moet iets met uw bestelling zijn fout gegaan.
Ik kom hier op terug.
Re: Espressoshop
Geplaatst: 06 dec 2011 17:01
door call2
Inmiddels bericht gehad dat de betaling niet is doorgekomen, de artikelen niet leverbaar en dat het geld teruggestort is.
Ik laat weten wanner dit daadwerkelijk het geval is.