Bel Status T Mobile
Geplaatst: 07 nov 2011 13:30
Goedendag
ik volg al een tijdje de belstatus pagina van tmobile en de gratis telefoon servies .
en vergelijk dat met de factuur .
ik kwam tot opmerkelijke verschillen, en mail t-mobile het volgende
ik kreeg zo juist de factuur binnen , en constateer het volgende
dat ik per maand betaal over minuten die nog van de vorige maand gemaakt zijn binnen het bel bundelbundel.
dat op uw site de bel te goed status sterk verschilt met die van de telefoon servies (1202).
er zit een verschil in van 29 minuten terwijl er wel de juiste tijd t/m bij staat.
hier door ben ik in extra kosten gekomen van 5,54 om u foute informatie geeft omtrent de belstatus
dit stemt mij als klant erg ontevreden en maakt u als bedrijf ondertrouwbaar in transparantie .
als zijnde misleidende informatie aan klant verstrekt .
hier bij vraag ik u om opheldering over deze feiten en mijn geld terug .
en vraag ik u dit in de toekomst te voor komen
Datum 3 november 2011
nu maar afwachten
ik volg al een tijdje de belstatus pagina van tmobile en de gratis telefoon servies .
en vergelijk dat met de factuur .
ik kwam tot opmerkelijke verschillen, en mail t-mobile het volgende
ik kreeg zo juist de factuur binnen , en constateer het volgende
dat ik per maand betaal over minuten die nog van de vorige maand gemaakt zijn binnen het bel bundelbundel.
dat op uw site de bel te goed status sterk verschilt met die van de telefoon servies (1202).
er zit een verschil in van 29 minuten terwijl er wel de juiste tijd t/m bij staat.
hier door ben ik in extra kosten gekomen van 5,54 om u foute informatie geeft omtrent de belstatus
dit stemt mij als klant erg ontevreden en maakt u als bedrijf ondertrouwbaar in transparantie .
als zijnde misleidende informatie aan klant verstrekt .
hier bij vraag ik u om opheldering over deze feiten en mijn geld terug .
en vraag ik u dit in de toekomst te voor komen
Datum 3 november 2011
nu maar afwachten