LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ook nederland wordt een steeds grotere puinhoop

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Gelukkigkinderloos

Ook nederland wordt een steeds grotere puinhoop

Ongelezen bericht door Gelukkigkinderloos »

Dat je voor producten en diensten geld betaald heel logisch, maar de burger wordt hier aan alle kanten kaalgeplukt met dank aan dit smerige pretkabinet !
In mijn geval heb "ik" naast mijn huurachterstand 1400 kunnen ophoesten om hier te kunnen blijven wonen.
Hierbij opgeteld alle andere (incasso)luchtbellen een krankzinnig hoog bedrag.

Als de oplossing 100, 200 of zelfs meer euro erbij optellen is, terwijl iemand het al heel moeilijk heeft de oplossing blijkt.............

Er zijn al zo een miljoen mensen hier die in armoede leven en de incasso horror alleen zal maar toenemen en de incassobureautjes plukken hier de vruchten van.

De burger wordt hier alleen nog gezien om te betalen, betalen en betalen en verder schrikbarend weining respect onder elkaar.
Helemaal triest dat de burger hier geheel niet wordt beschermd tegen de misselijkmakende zakkenvulpraktijken, nee de staat doet er net zo hard aan mee !

De mens op aarde = de grootste fout ooit !

nevermind

Re: Ook nederland wordt een steeds grotere puinhoop

Ongelezen bericht door nevermind »

Je had beter kunnen schrijven:

Ook Nederland is een grotere puinhoop.

J@@N

Ongelezen bericht door J@@N »

Verbetering:
In Nederland is het een grotere puinhoop
!

Onze regering met het lieftallige Koninkrijk zijn gewoon en stelletje gore hypocriete egowisten die alleen maar hun eigen zakken vullen, over de ruggen van vele burgers!

In Nederland heeft de burger GEEN rechten alleen maar plichten!

Ik kan zeer veel argumenten voor mijn menig geven, maar een goed voorbeeld zijn de verkeers-boetes deze zijn zo hoog, zeggen ze om de verkeers-veiligheid te verbeteren en het aantal gewonden en dodelijke slachtoffers zo te verminderen.
Daarbij is nog nooit aangetoond dat de hoogte van een boete verband houd met de veiligheid. Daarbij komt dat de overheid net doet of zij het leed van de burgers zich aantrekt, maar dit is pure schijnheiligheid.

Nederland is een van de weinige landen in Europa waar huishoudtextiel zoals bankstellen / gordijnen enzovoorts niet geïmpregneerd hoeven te zijn, hoefeel
mensen komen per jaar niet om bij branden en raken zwaar gewond hierdoor, terwijl dit niet niet nodig is. De overheid vind het dus niet belangrijk om daar wat aan te doen. Daar verdienen ze dus weinig aan en ach die gewonden en doden, er zijn toch mensen zat.

Gelukkigkinderloos

Helemaal waar emigreren met die handel het kan altijd (veel) slechter, maar moet absoluut beter kunnen. Nederland scoort ook niet al te best in de lijst beste landen om te wonen. Ook al blijft het persoonlijk natuurlijk, er zijn er maar genoeg die geloven dat het hier allemaal wel prima is. Echt zuivere en lieve mensen beginnen behoorlijk zeldzaam te worden. Door iemand van een incassobureau wordt ik gewoon letterlijk uitgelachen. Dit soort figuren genieten gewoon nog van iemands problemen, hoe ziek kun je zijn ?

J@@N

Ongelezen bericht door J@@N »

Door iemand van een incassobureau wordt ik gewoon letterlijk uitgelachen. Dit soort figuren genieten gewoon nog van iemands problemen, hoe ziek kun je zijn
Helaas heb je nou eenmaal heel veel zieke individuen die er nogal veel plezier in hebben om andere de afgrond in te helpen!

Trouwens door die incasso bureaus, moet je je niet laten intimideren. Ik heb de afgelopen jaren 2x met ze van doen gehad, dat tuig van Intrum Justitia. Ik heb ze duidelijk aan gegeven; dat wanneer zij denken iets van mij te vorderen hebben ze maar naar de rechter te moeten gaan. Dit is al heel wat jaren geleden, dus niets meer over gehoord. Trouwens het bedrijf wat dat dacht is inmiddels ook ter zielen.

Ach emigreren is voor mij geen oplossing, ik heb een paar pubers en ja die hebben hun leven hier. Maar als ik toen wist, hoe dit ... land er zo 'n 20 jaar verder voor stond. Had ik absoluut geen kinderen genomen en was ik hier allang weg geweest!

Nederland kan op veel fronten een voorbeeld nemen aan de landen om ons heen!

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

In Nederland heeft de burger GEEN rechten alleen maar plichten!
voorlopig is het nog zo dat iemand die in NL honger heeft te lui is om te eten. Dat is in veel andere landen om ons heen wel anders.
Maar ja... ook dat is Nederlanders eigen... klagen met het brood in je mond.

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Nederland kan op veel fronten een voorbeeld nemen aan de landen om ons heen!
Waarom gaan jullie daar niet heen ?
Lijkt me een win-win situatie

brieziet

Ongelezen bericht door brieziet »

quote : Nederland scoort ook niet al te best in de lijst beste landen om te wonen.

http://www.happynews.nl/2011/11/03/nede ... -te-wonen/

Nou kiezen dan maar, wat wordt het Noorwegen of Australie?

Gelukkigkinderloos

@Angel1978, wat is het nut van deze reactie ? Echt mensen kunnen zo irritant zijn. Klasse is in ieder geval ver te zoeken laat een ander gewoon in de waarde zeg !

http://www1.internationalliving.com/qofl2010/

Nogmaals blijft persoonlijk maar voor mij heeft het hier meer weg van een hel, mag ik dat misschien vinden dank u !

manondoris

Ongelezen bericht door manondoris »

@ gelukkigkinderloos ,wat denk je ! dat als je in een ander land een huurachterstand hebt de regels anders zijn :lol: ik denk dat je dan toch het best hier in nederland een huurachterstand kunt hebben . angel heeft gelijk als je denkt dat je het ergens anders beter kunt hebben ga dan!

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

Gelukkigkinderloos schreef:Helemaal waar emigreren met die handel het kan altijd (veel) slechter, maar moet absoluut beter kunnen. Nederland scoort ook niet al te best in de lijst beste landen om te wonen.

Ik zou zeggen, wat let je om te vertrekken, er zijn al twee opties gegeven.Maar het gras is altijd groener aan de andere kant van het prikkeldraad.

Gelukkigkinderloos

mensen = pakken waar ze je pakken kunnen

Alsof deze situatie voor altijd van toepassing is, pfffffffffffff

Ik ga inderdaad de klasse opzoeken is bij nederlanders heel ver te zoeken !

Inmiddels 3 voudig verbitterd, diep triest.

Toedeledoki

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Volgens de Verenigde Naties staat Nederland op de derde plaats qua beste landen om te wonen. Dus veel succes met uw emigratie naar een land waar het allemaal veel beter is....

PS: als je je rekeningen gewoon betaald heb je helemaal geen last van incassobureau's.
Laatst gewijzigd door GJvdZ op 09 nov 2011 08:55, 1 keer totaal gewijzigd.

duiner

Ongelezen bericht door duiner »

brieziet schreef:quote : Nederland scoort ook niet al te best in de lijst beste landen om te wonen.

http://www.happynews.nl/2011/11/03/nede ... -te-wonen/
hier zat ik ook net aan te denken, Als ze nou eens een beetje meer de kranten zouden gaan lezen ?. :roll:
.

Gelukkigkinderloos

Deze hele wereld is een hel, alleen al hoe men met dieren omgaat.

Alsof men expres de rekeningen niet op tijd betaalt, nogmaals er heerst hier een uiterst zieke graaicultuur en de mensen die dat nog niet in de gaten hebben .....

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Nogmaals blijft persoonlijk maar voor mij heeft het hier meer weg van een hel, mag ik dat misschien vinden dank u !
Nogmaals, wat let je om te vertrekken !

duiner

Gelukkigkinderloos schreef:Deze hele wereld is een hel, alleen al hoe men met dieren omgaat.

Alsof men expres de rekeningen niet op tijd betaalt, nogmaals er heerst hier een uiterst zieke graaicultuur en de mensen die dat nog niet in de gaten hebben .....
met de dieren ben ik met u eens, maar niet met uw schulden van huur.. enz

dat is iedereen voor zich, de een doet dat beter dan de ander , en die het niet goed doet
die maakt de meeste herrie !!.. :roll:

.

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

manondoris schreef:@ gelukkigkinderloos ,wat denk je ! dat als je in een ander land een huurachterstand hebt de regels anders zijn :lol: ik denk dat je dan toch het best hier in nederland een huurachterstand kunt hebben . angel heeft gelijk als je denkt dat je het ergens anders beter kunt hebben ga dan!
Daar krijg je de kans niet om zo'n huurachterstand op te lopen want dan staat men allang met het boeltje op straat. Hier mag dat niet zomaar bij een kleine achterstand, bescherming van de huurder heet zoiets. Net zoiets als dat bepaalde mensen in de winter niet afgesloten mogen worden van gas enz. Maar oh wat is het allemaal slecht geregeld hierzo. :mrgreen:

@TS,
U mag vinden wat u vindt. Ik ben een andere mening toegedaan en het met de rest eens als ze vragen: wat let u om te vertrekken ? Incassobureau's ? Daar is een hele goede remedie voor nl. de rekeningen op tijd betalen. Lukt dat niet om wat voor reden dan ook zelf aan de bel gaan trekken overal om hulp met schulden te krijgen of uitstel te krijgen of goedkoper te gaan wonen enz.

En dat mag ik dan allemaal weer vinden, gelukkig is het nog een vrij land.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Niet alle mensen die met een incassoburo te maken hebben, krijgen dit door een achterstand.
Spookfacturen, administratieve foutjes etc. zijn helaas nog steeds voldoende aanwezig om mensen kennis te laten maken met de incassomaffia.

Niet dat dat altijd zo is - maar de stelling "op tijd betalen betekent geen incassoburo" is niet helemaal juist. Jammer, maar helaas.

duiner

Guardian72 schreef:Niet alle mensen die met een incassoburo te maken hebben, krijgen dit door een achterstand.
Spookfacturen, administratieve foutjes etc. zijn helaas nog steeds voldoende aanwezig om mensen kennis te laten maken met de incassomaffia.

Niet dat dat altijd zo is - maar de stelling "op tijd betalen betekent geen incassoburo" is niet helemaal juist. Jammer, maar helaas.
dan is het toch zo opgelost ?.. Zodra je zelf dan weet , dat je altijd keurig je huur betaald hebt
is er niets aan de hand , en kan je dat bewijzen ook nog

maar als je het tot zover laat komen, en je schrijft dan , dat Holland een kl*te land is ?
Dan heb je het echt er zelf naar gemaakt en krijg je geen respect,
van mij niet in ieder geval !
.

Gesloten