ziggo op zijn best.
Geplaatst: 09 nov 2011 16:32
Wij zijn overgestapt van ziggo naar kpn omdat in onze gemeente glasvezel is gekomen.
Met een zaak in deze tijd is een mailadres belangrijk,wij hebben ons laten informeren door ziggo over de opzegging, wij krijgen zwart op wit dat het mailadres een maand wordt aangehouden na beeindiging datum, wat echter werkelijk is,na opzegging direct afgesloten en totaal geen doorsturen van de mails, klantenservice gebeld dat is jammer maar dat is niet correct ik heb ziggo op de hoogte gebracht dat dit weer is iets is voor radar, leuk voor u komt U ook een keer op de tv.
Kpn loopt administratief achter dus de afgesproken datum van ingang wordt niet gehaald, je moet minimaal 6 werkdagen wachten voordat je een klacht in kan dienen en dit allemaal in deze tijd.
Met een zaak in deze tijd is een mailadres belangrijk,wij hebben ons laten informeren door ziggo over de opzegging, wij krijgen zwart op wit dat het mailadres een maand wordt aangehouden na beeindiging datum, wat echter werkelijk is,na opzegging direct afgesloten en totaal geen doorsturen van de mails, klantenservice gebeld dat is jammer maar dat is niet correct ik heb ziggo op de hoogte gebracht dat dit weer is iets is voor radar, leuk voor u komt U ook een keer op de tv.
Kpn loopt administratief achter dus de afgesproken datum van ingang wordt niet gehaald, je moet minimaal 6 werkdagen wachten voordat je een klacht in kan dienen en dit allemaal in deze tijd.