Bonnetje kwijt, garantie kwijt. KPN biedt geen service
Geplaatst: 10 nov 2011 09:19
Onlangs is mijn Blackberry telefoon van 1 jaar en 2 mnd stuk gegaan. 'kan gebeuren, valt binnen de garantie meneer, gaan we voor u oplossen" Er is geconstateerd dat het om een technische mankement betreft, waar 2jaar garantie op zit.
Het probleem is nu, en ik ga geen slechte excuses verzinnen, ik heb geen 'origineel bonnetje" meer. Ik weet gewoon niet waar het is. Dus zegt KPN geen bonnetje geen garantie. Dit kost u € 141,-
Nu ben ik jarenlang trouwe klant van KPN, KPN bevestigd dat het de telefoon betreft die ik bij hun heb gekocht en die is verstuurd naar mij, maar ze weigeren om ook maar iets te doen. Op geen enkele wijze wordt service verleend aan de klant. Hier moet toch iets te regelen zijn?!
Het probleem is nu, en ik ga geen slechte excuses verzinnen, ik heb geen 'origineel bonnetje" meer. Ik weet gewoon niet waar het is. Dus zegt KPN geen bonnetje geen garantie. Dit kost u € 141,-
Nu ben ik jarenlang trouwe klant van KPN, KPN bevestigd dat het de telefoon betreft die ik bij hun heb gekocht en die is verstuurd naar mij, maar ze weigeren om ook maar iets te doen. Op geen enkele wijze wordt service verleend aan de klant. Hier moet toch iets te regelen zijn?!