Reparatie binnen garantietermijn
Geplaatst: 10 nov 2011 16:21
Mijn HTC HD2 drie weken geleden ter reparatie weggebracht, omdat de USB-connector, om op te laden, lam is. Mijn telefoon is 1,5 jaar oud, nooit laten vallen, er zit zelfs geen krasje op. Dus was ik in de verwachting dat deze reparatie onder de garantie viel. Tot mijn schrik kreeg ik gisteren te horen dat mijn telefoon niet gemaakt wordt. De reden voor het niet inwilligen van de garantie werd niet gegeven. Tevens werd er gesteld dat de reparatiekosten
€ 211,- kosten. Met een volle batterij werkte mijn toestel nog uitstekend. Tevens zijn de kosten bij een telefoonreparatiebedrijf € 52,50 voor het vervangen van de USB-connector. Zou "Telfort Webcare" mij kunnen vertellen waarom ik zo slecht behandeld wordt? Voor mij zeker een reden om na 10 jaar Telfort uit te gaan zien naar een andere aanbieder.
€ 211,- kosten. Met een volle batterij werkte mijn toestel nog uitstekend. Tevens zijn de kosten bij een telefoonreparatiebedrijf € 52,50 voor het vervangen van de USB-connector. Zou "Telfort Webcare" mij kunnen vertellen waarom ik zo slecht behandeld wordt? Voor mij zeker een reden om na 10 jaar Telfort uit te gaan zien naar een andere aanbieder.