LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Track & Trace
Track & Trace
Elk pakket dat verzonden wordt met PostNL is te volgen op internet met Track & Trace. Handig, want dan kun je precies zien waar het pakket zich bevindt. Maar wat als Track & Trace laat zien dat het pakket bij je thuis is afgeleverd, terwijl je echt niets hebt ontvangen?
Maandag 14 november in Radar, 20.30 uur, Nederland 1
Maandag 14 november in Radar, 20.30 uur, Nederland 1
Laatst gewijzigd door Radar op 11 nov 2011 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Datum gecorrigeerd
Reden: Datum gecorrigeerd
Re: Track & Trace
vanavond, 11 november ?TROS Radar schreef: Maandag 11 november in Radar, 20.30 uur, Nederland 1
en is het dan al voorgekomen , of bij maar 1 persoon, en die komt dan op tv .
.
-
- Berichten: 288
- Lid geworden op: 16 aug 2011 13:29
Re: Track & Trace
Ik heb geen klacht. Vandaag 2 pakketjes volgens afspraak gehad.
Re: Track & Trace
duiner schreef:vanavond, 11 november ?TROS Radar schreef: Maandag 11 november in Radar, 20.30 uur, Nederland 1
en is het dan al voorgekomen , of bij maar 1 persoon, en die komt dan op tv .
.
Ja vanavond, het is toch vandaag maandag,of niet?
Re: Track & Trace
het is vandaag de 11de...... op de redactie vieren ze al een vrijdag-weekend-feestje zeker ?secondadvies schreef:duiner schreef:vanavond, 11 november ?TROS Radar schreef: Maandag 11 november in Radar, 20.30 uur, Nederland 1
en is het dan al voorgekomen , of bij maar 1 persoon, en die komt dan op tv .
.
Ja vanavond, het is toch vandaag maandag,of niet?
zie ook de andere topic van hun
check , check, dubbel check, heb ik altijd geleerd op mijn werk
.
-
- Berichten: 32461
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Track & Trace
Ach, dat hele Postnl bestaat toch alleen nog maar uit Carnavalsmutsen, zoveel als er niet of verkeerd bezorgd wordt...
Re: Track & Trace
Bedankt voor uw oplettendheid. Het gaat uiteraard om maandag 14 november. Inmiddels is de datum aangepast.
Re: Track & Trace
Het is gewoon 1 groot zwart gat. Je stopt er een pakketje in en je moet maar kijken of en waar het eruit komt.....witte angora schreef:Ach, dat hele Postnl bestaat toch alleen nog maar uit Carnavalsmutsen, zoveel als er niet of verkeerd bezorgd wordt...
Niet zo negatief hoor, je weet toch : Ze vervoeren dagelijks wel x-duizenden pakketjes en ja, dan kán er wel iets misgaan....
Re: Track & Trace
duiner schreef: check , check, dubbel check, heb ik altijd geleerd op mijn werk
.
Ben je dan zelfstandig?
Re: Track & Trace
zo hoor je te werken, overal , fouten maken komen ook uit slordighedensecondadvies schreef:duiner schreef: check , check, dubbel check, heb ik altijd geleerd op mijn werk
.
Ben je dan zelfstandig?
.
Re: Track & Trace
witte angora, makkelijk oordelen, ga zelf maar een de post lopen of pakketten rondbrengen.
waar gewerkt wordt vallen spaanders,en het is menselijk om fouten te maken anders hadden adam en eva wel robotten geschapen i.p.v. mensen.
Dus zolang je niet weet waar je het over hebt dan zou ik gewoon lekker je mond houden en misschien eens kijken waar het wel goed gaat want er gaat zoveel goed maar daar hoor je niemand over.
waar gewerkt wordt vallen spaanders,en het is menselijk om fouten te maken anders hadden adam en eva wel robotten geschapen i.p.v. mensen.
Dus zolang je niet weet waar je het over hebt dan zou ik gewoon lekker je mond houden en misschien eens kijken waar het wel goed gaat want er gaat zoveel goed maar daar hoor je niemand over.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 11 nov 2011 16:47
Re: Track & Trace
Ik heb 3 weken geleden een aangetekende brief naar Zuid Afrika gestuurd. Toen ik na een week de brief niet op Trackrace kon volgen heb ik PosNL gebeld. Deze vertelden me toen dat het 10 werkdagen zou duren voordat de brief aangeboden zou worden. Na de 10de dag las ik op Trtacktrace dat "de zending niet fysiek was aangeboden aan PostNL en daarom onbekend"was. Tijdens nog een gesprek met de PostNL klachtenlijn werd mij verteld dat Zuid Afrika geen deel uitmaakt van Tracktrace en dat ik zelf de geadreseerde (Bank) moest bellen om te vragen of de brief was aangekomen. De brief bevatte belangrijke documenten voor mijn Pensioen uit ZA die mij al veel geld hadden gekost om te verkrijgen. Nu ga ik waarschijnlijk een paar maanden zonder pensioen zijn.
Re: Track & Trace
Er gaat natuurlijk overal wat mis en niet alleen TNT.
Als een ieder eens zou weten hoeveel pakketten er op het distributie centrum achter blijven omdat de gegevens niet kloppen en de sufferts er geen afzender op zetten?
Ja waar moet dat dan naar toe terug?
Als een ieder nu bij welke vervoerder nu eens vermeld op het pakket.
Naam (juiste) adres
(juiste) Postcode en plaats
en eventueel tel nummer
Vergeet nu ook niet even uw gegevens te vermelden als afzender.
Wil je dat niet dan alleen huisnummer en postcode
Dan komt elk pakket of op het juiste adres of retour bij afzender terug.
Als er dan nog iets fout gaat ja dan kun je TNT DHL of DPD aanspreken op hun fout
Help, ja ook mijn pakketjes zijn wel eens zoek geraakt en ja dat was wel hun fout.
Maar als u er alles aan doet dat het goed is geadresseerd dan doen de vervoerders hun best om alles goed te leveren.
M.de Jong
Als een ieder eens zou weten hoeveel pakketten er op het distributie centrum achter blijven omdat de gegevens niet kloppen en de sufferts er geen afzender op zetten?
Ja waar moet dat dan naar toe terug?
Als een ieder nu bij welke vervoerder nu eens vermeld op het pakket.
Naam (juiste) adres
(juiste) Postcode en plaats
en eventueel tel nummer
Vergeet nu ook niet even uw gegevens te vermelden als afzender.
Wil je dat niet dan alleen huisnummer en postcode
Dan komt elk pakket of op het juiste adres of retour bij afzender terug.
Als er dan nog iets fout gaat ja dan kun je TNT DHL of DPD aanspreken op hun fout
Help, ja ook mijn pakketjes zijn wel eens zoek geraakt en ja dat was wel hun fout.
Maar als u er alles aan doet dat het goed is geadresseerd dan doen de vervoerders hun best om alles goed te leveren.
M.de Jong
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 11 nov 2011 17:12
Re: Track & Trace
Ik heb geen klachten. Tot nu toe nog nooit iets kwijt geweest. Komt ook altijd keurig op tijd en vriendelijke bezorgers. Alleen komt het weleens voor dat de chauffeur er eerder is dan aangegegeven staat bij Track & Trace. En dat kan ik geen nadeel noemen. Kortom: ik ben zeer tevreden!
Re: Track & Trace
Ik heb nog nooit problemen gehad met Postnl. Pakketjes worden altijd prima afgeleverd. Het zou best eens voor kunnen komen dat pakketjes niet goed worden afgeleverd maar het zal mij niets verbazen als gewoon 99% goed gaat.
Re: Track & Trace
duiner schreef:zo hoor je te werken, overal , fouten maken komen ook uit slordighedensecondadvies schreef:duiner schreef: check , check, dubbel check, heb ik altijd geleerd op mijn werk
.
Ben je dan zelfstandig?
.
Dus toen werkte je foutloos?
-
- Berichten: 396
- Lid geworden op: 21 feb 2007 19:54
Re: Track & Trace
Onlangs is mijn autosleutel gestolen in het buitenland.
De reservesleutel is vanuit Nederland opgestuurd met TNT Express spoedservice. Pakket is afgegeven bij een postkantoor. De track & trace code is ontvangen, maar wat blijkt. Het pakketje kan niet getraced worden en komt ook niet aan. TNT Express customer care beantwoord eenvoudig met de woorden "Sorry, uw pakket is niet traceerbaar. Dus ligt nog bij Post. We moeten wachten. U kunt eventueel uw geld terugkrijgen. Geweldig, maar ik zit met auto zonder sleutel in het buitenland en de enigste sleutel die er nog is wordt zoekgemaakt door TNT Express/ Post en niemand wil je helpen.
Uiteindelijk na tig keer bellen is er iemand die erachteraan gaat. Binnen twee dagen heeft ze het pakketje gevonden en verstuurd het alsnog naar het buitenland. We zijn ondertussen 2x verhuisd en 4 dagen langer gebleven dan gepland. Uiteraard kunnen we een schadeformulier invullen. Ze betalen echter niets.
De reservesleutel is vanuit Nederland opgestuurd met TNT Express spoedservice. Pakket is afgegeven bij een postkantoor. De track & trace code is ontvangen, maar wat blijkt. Het pakketje kan niet getraced worden en komt ook niet aan. TNT Express customer care beantwoord eenvoudig met de woorden "Sorry, uw pakket is niet traceerbaar. Dus ligt nog bij Post. We moeten wachten. U kunt eventueel uw geld terugkrijgen. Geweldig, maar ik zit met auto zonder sleutel in het buitenland en de enigste sleutel die er nog is wordt zoekgemaakt door TNT Express/ Post en niemand wil je helpen.
Uiteindelijk na tig keer bellen is er iemand die erachteraan gaat. Binnen twee dagen heeft ze het pakketje gevonden en verstuurd het alsnog naar het buitenland. We zijn ondertussen 2x verhuisd en 4 dagen langer gebleven dan gepland. Uiteraard kunnen we een schadeformulier invullen. Ze betalen echter niets.
-
- Berichten: 63
- Lid geworden op: 07 aug 2010 01:04
Re: Track & Trace
genoeg ervaringen met TNT post, inderdaad lopen werkelijkheid en track'n'trace niet altijd synchroon, openingstijden postkantoor staan op internet maar kloppen ook niet met daadwerkelijke locaties, bezwaarprocedures raken zoek, soms een jaar wachten, opnieuw sturen, weer zoek, dagenlang bellen en doorverbonden worden. Natuurlijk nooit compensatie voor die kosten of andere gemaakte kosten. Het "per ongeluk" bij verhuisservice mijn post retoursturen maandenlang als zijnde "niet bestaand adres" (ik woon gewoon in een doodnormale oude, grote straat). Alle kosten die ik had: opnieuw aanvragen stembiljet, bankafschriften, tijdschriften, etc, nooit reageren op de schade waarvoor ik ze aansprakelijk stelde. Kan dat allemaal niet veel beter?
(Maar T-mobile in mijn ogen spant nog steeds de kroon! ik zou zo graag willen dat alle klanten tot aan het eind toe voor hun recht opkomen, maar die bedrijven lijken een soort ontmoedigingsbeleid opgesteld te hebben. Zodat het voor consumenten erg kostbaar en tijdsintensief gemaakt wordt om te klagen, ook al hebben ze gelijk. Als dat proces wettelijk nu eens makkelijker gemaakt zou worden?)
(Maar T-mobile in mijn ogen spant nog steeds de kroon! ik zou zo graag willen dat alle klanten tot aan het eind toe voor hun recht opkomen, maar die bedrijven lijken een soort ontmoedigingsbeleid opgesteld te hebben. Zodat het voor consumenten erg kostbaar en tijdsintensief gemaakt wordt om te klagen, ook al hebben ze gelijk. Als dat proces wettelijk nu eens makkelijker gemaakt zou worden?)
Re: Track & Trace
Waren de onderwerpen op?TROS Radar schreef:Elk pakket dat verzonden wordt met PostNL is te volgen op internet met Track & Trace. Handig, want dan kun je precies zien waar het pakket zich bevindt. Maar wat als Track & Trace laat zien dat het pakket bij je thuis is afgeleverd, terwijl je echt niets hebt ontvangen?
Maandag 14 november in Radar, 20.30 uur, Nederland 1