Ben ik de enige die zich machteloos voel?
Er zijn zoveel rare dingen op ons park.
We betalen parkkosten voor onderhoud enzo.
Gaan ze huurcaravans van binnen en buiten netjes maken. Daar zie ik niets van maar betaal daar wel voor.
Hebben ze bomen gesnoeid en een heg gezet.
Zie je niets van door al het onkruid maar je moet wel de rekening betalen.
Aan de weg doen ze niets maar nu moet de weg opnieuw en moeten wij weer gaan betalen.
Waarom betalen we dan parkkosten?
In de vergadering staat van het voorjaar en dan najaar. De VVE zegd dat het doorgaat.
De VVE hoort toch voor ons te zijn? En te zeggen dat we niet gaan betalen omdat we parkkosten betalen.
Er word ook ingebroken in de receptie, dan is er veel geld weg.
Al drie keer.
We hebben kamera's maar er word niemand gepakt.
Dat klop toch niet denk ik dan.
Eers werd er nooit ingebroken maar nu wel.
Zo zijn er nog meer dingen maar niemand zeg er wat van.
Ze zijn bang voor de beheerder, word gedreig dat je gas en licht word afgesloten.
Als je teveel zeg word je getreiterd.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] park beaugarde culemborg
Re: park beaugarde culemborg
Vaag, vaag, vaag.
Parc Beaugarde was ooit van Succesparken (J.N.E. Bergervoet).
Nu niet bepaald een naam die staat voor betrouwbaarheid en oog voor klanten.
Meer een naam die staat voor: 'hoe trek ik daar zoveel mogelijk geld uit'.
Inmiddels is zijn de aandelen ondergebracht in een zogenaamde STAK (Stichting AdministratieKantoor). Dan is het heel onduidelijk wie nu de feitelijke eigenaar is van het Parc.
Uit hetgeen je hier beschrijft is het de beproefde methode. Je laat mensen, op papier (een fors bedrag) betalen voor een 'dienst'. Een dienst die, uiteraard, niet of amper geleverd wordt. Als er dan een enkeling is die daar wat over durft te zeggen pak je die even stevig aan dan houdt de rest zich weer een tijdje koest.
En van het gezegde 'veel beloven, weinig geven doet de gek in vreugde leven' bestaat het vermoeden dat deze lieden dit uitgevonden hebben.
En natuurlijk, als er geupgraded moet worden is het wel de bedoeling dat u dat gaat betalen.
Als VVE heb je wel degelijk macht. Een goed functionerende VVE kan het een vervelende eigenaar van het Parc knap lastig maken.
Dus, neem met een aantal gelijkgezinden de macht binnen de VVE over en leg de eigenaar van het Parc het vuur aan de schenen. Het is verbazingwekkend wat je dan allemaal kunt bereiken.
Parc Beaugarde was ooit van Succesparken (J.N.E. Bergervoet).
Nu niet bepaald een naam die staat voor betrouwbaarheid en oog voor klanten.
Meer een naam die staat voor: 'hoe trek ik daar zoveel mogelijk geld uit'.
Inmiddels is zijn de aandelen ondergebracht in een zogenaamde STAK (Stichting AdministratieKantoor). Dan is het heel onduidelijk wie nu de feitelijke eigenaar is van het Parc.
Uit hetgeen je hier beschrijft is het de beproefde methode. Je laat mensen, op papier (een fors bedrag) betalen voor een 'dienst'. Een dienst die, uiteraard, niet of amper geleverd wordt. Als er dan een enkeling is die daar wat over durft te zeggen pak je die even stevig aan dan houdt de rest zich weer een tijdje koest.
En van het gezegde 'veel beloven, weinig geven doet de gek in vreugde leven' bestaat het vermoeden dat deze lieden dit uitgevonden hebben.
En natuurlijk, als er geupgraded moet worden is het wel de bedoeling dat u dat gaat betalen.
Als VVE heb je wel degelijk macht. Een goed functionerende VVE kan het een vervelende eigenaar van het Parc knap lastig maken.
Dus, neem met een aantal gelijkgezinden de macht binnen de VVE over en leg de eigenaar van het Parc het vuur aan de schenen. Het is verbazingwekkend wat je dan allemaal kunt bereiken.