LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] abn amro kosten
abn amro kosten
hi allen,
ik heb een brief gekregen van de abn-amro waarin ze per 1 januari 2012
alle betaalproducten verhogen.
Mijn prive pakket gaat van 1 euro naar 2,75 (verhoging van 275%) excl bankpassen en creditkaart
Dit is toch echt schandalig.dit doen ze doodleuk in november.
Is hier niks aan te doen.wie helpt ?
ik heb een brief gekregen van de abn-amro waarin ze per 1 januari 2012
alle betaalproducten verhogen.
Mijn prive pakket gaat van 1 euro naar 2,75 (verhoging van 275%) excl bankpassen en creditkaart
Dit is toch echt schandalig.dit doen ze doodleuk in november.
Is hier niks aan te doen.wie helpt ?
Re: abn amro kosten
tang14 schreef:hi allen,
ik heb een brief gekregen van de abn-amro waarin ze per 1 januari 2012
alle betaalproducten verhogen.
Mijn prive pakket gaat van 1 euro naar 2,75 (verhoging van 275%) excl bankpassen en creditkaart
Dit is toch echt schandalig.dit doen ze doodleuk in november.
Is hier niks aan te doen.wie helpt ?
Hoe je aan het bedrag van @ 1,00 komt weet ik niet.
Blijkbaar heb je nu een kortingsproduct, want € 2,75 zijn nu al de kosten, en niet pas in 2012.
Het Privé Pakket kost maar € 2,75 per maand, inclusief gratis ABN AMRO Credit Card. Wanneer u kiest voor een ABN AMRO Gold Card, betaalt u € 4,85 per maand.
Re: abn amro kosten
Geachte heer, mevrouw,
Ik heb uw bericht over de tariefswijziging van de maandbijdrage gelezen. Ik kan me voorstellen dat u het niet prettig vindt dat er een tariefsverhoging gaat plaatsvinden. Graag geef ik u hierover in dit bericht wat nadere toelichting.
ABN AMRO en Fortis Bank hanteerden verschillende producten en tarieven. Vanwege de fusie zijn uw producten en de bijbehorende tarieven twee jaar ongewijzigd gebleven.
Op de lange termijn is het in stand houden van twee product- en tariefstructuren echter niet houdbaar. Daarom gaan alle particuliere ABN AMRO-klanten klanten per 1 januari 2012 gebruikmaken van dezelfde producten tegen dezelfde tarieven. De wijziging betekent voor sommige klanten een tariefsverlaging en voor sommigen, waaronder u, een verhoging. Daar staat een uitgebreider producten- en dienstenaanbod tegenover.
U geeft in uw bericht aan dat de kosten voor het Privé Pakket van EUR 2,75 exclusief bankpassen en creditcard zijn, dit is niet helemaal correct. Binnen het Privé Pakket is de eerste Wereldpas gratis. Als u meerdere Wereldpassen hebt, dan krijgt u op alle extra passen 50% korting. Een creditcard is gratis binnen het Privé Pakket.
Meer informatie over de kosten van onze betaalproducten vindt u op onze website:
http://www.abnamro.nl/nl/prive/betalen/ ... talen.html
Omdat wij de mening van onze klanten erg op prijs stellen, zullen wij uw bericht over de tariefswijziging intern doorgeven.
Als u prijs stelt op een persoonlijk gesprek met één van onze medewerkers over de tariefswijziging, dan kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week bellen met 0800-0240718 (gratis).
Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Webcare
Mw. L. Verbruggen
Ik heb uw bericht over de tariefswijziging van de maandbijdrage gelezen. Ik kan me voorstellen dat u het niet prettig vindt dat er een tariefsverhoging gaat plaatsvinden. Graag geef ik u hierover in dit bericht wat nadere toelichting.
ABN AMRO en Fortis Bank hanteerden verschillende producten en tarieven. Vanwege de fusie zijn uw producten en de bijbehorende tarieven twee jaar ongewijzigd gebleven.
Op de lange termijn is het in stand houden van twee product- en tariefstructuren echter niet houdbaar. Daarom gaan alle particuliere ABN AMRO-klanten klanten per 1 januari 2012 gebruikmaken van dezelfde producten tegen dezelfde tarieven. De wijziging betekent voor sommige klanten een tariefsverlaging en voor sommigen, waaronder u, een verhoging. Daar staat een uitgebreider producten- en dienstenaanbod tegenover.
U geeft in uw bericht aan dat de kosten voor het Privé Pakket van EUR 2,75 exclusief bankpassen en creditcard zijn, dit is niet helemaal correct. Binnen het Privé Pakket is de eerste Wereldpas gratis. Als u meerdere Wereldpassen hebt, dan krijgt u op alle extra passen 50% korting. Een creditcard is gratis binnen het Privé Pakket.
Meer informatie over de kosten van onze betaalproducten vindt u op onze website:
http://www.abnamro.nl/nl/prive/betalen/ ... talen.html
Omdat wij de mening van onze klanten erg op prijs stellen, zullen wij uw bericht over de tariefswijziging intern doorgeven.
Als u prijs stelt op een persoonlijk gesprek met één van onze medewerkers over de tariefswijziging, dan kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week bellen met 0800-0240718 (gratis).
Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Webcare
Mw. L. Verbruggen
Re: abn amro kosten
Kijk dat is nog eens een medewerker zonder nine to five mentaliteit
Re: abn amro kosten
ik heb dat toen niet genomen, omdat het nog duurder was, het hele pakket , maarABN AMRO schreef:U geeft in uw bericht aan dat de kosten voor het Privé Pakket van EUR 2,75 exclusief bankpassen en creditcard zijn, dit is niet helemaal correct. Binnen het Privé Pakket is de eerste Wereldpas gratis. Als u meerdere Wereldpassen hebt, dan krijgt u op alle extra passen 50% korting. Een creditcard is gratis binnen het Privé Pakket.
nu doet u zo, alsof dat niets zou kosten.. ook hier moest je voor betalen
hoe zit dat dan ?
want we weten allemaal ,voor niets gaat alleen de zon op, dus een credit-card gratis ?
dan staat er wel wat anders tegenover .. snapt u ?
.
.
Re: abn amro kosten
duiner schreef:ik heb dat toen niet genomen, omdat het nog duurder was, het hele pakket , maarABN AMRO schreef:U geeft in uw bericht aan dat de kosten voor het Privé Pakket van EUR 2,75 exclusief bankpassen en creditcard zijn, dit is niet helemaal correct. Binnen het Privé Pakket is de eerste Wereldpas gratis. Als u meerdere Wereldpassen hebt, dan krijgt u op alle extra passen 50% korting. Een creditcard is gratis binnen het Privé Pakket.
nu doet u zo, alsof dat niets zou kosten.. ook hier moest je voor betalen
hoe zit dat dan ?
want we weten allemaal ,voor niets gaat alleen de zon op, dus een credit-card gratis ?
dan staat er wel wat anders tegenover .. snapt u ?
.
.
Gewoon lezen, at de webcare heeft geschreven, of naar de website van ABN, daar kan nalezen, wat je wilt weten.
-
- Berichten: 153
- Lid geworden op: 05 apr 2011 17:24
Re: abn amro kosten
Als je het er niet mee-eens bent stap dan over naar een andere bank.
Bijvoorbeeld de ASN Kosten per maand
Ik heb het even voor je opgezocht
Bij een beetje inkomen is de rekening dan eigenlijk nog geheel gratis te noemen.
Tijdelijk krijg je ook nog eens 10 euro welkomstbonus.
Ik zit er zelf ook al enige tijd, overgestapt van grootbank Rabo.
Bevalt mij goed; kon ook met mijn bankpas in de USA (vakantie) betalen ook bij de buurtsuper aldaar!
Bijvoorbeeld de ASN Kosten per maand
Ik heb het even voor je opgezocht
En rente krijgen op je betaal rekening, niet slecht.Lage kosten: slechts € 1,- per maand voor de ASN Bankrekening, inclusief ASN Wereldpas en Digipas. De tweede rekeninghouder betaalt eveneens € 1,- per maand.
Creditrente: 1%* over het tegoed op uw ASN Bankrekening.
Bij een beetje inkomen is de rekening dan eigenlijk nog geheel gratis te noemen.
Tijdelijk krijg je ook nog eens 10 euro welkomstbonus.
Ik zit er zelf ook al enige tijd, overgestapt van grootbank Rabo.
Bevalt mij goed; kon ook met mijn bankpas in de USA (vakantie) betalen ook bij de buurtsuper aldaar!
-
- Berichten: 153
- Lid geworden op: 05 apr 2011 17:24
Re: abn amro kosten
Ja, de winkelier betaald als het ware de kosten ...want we weten allemaal ,voor niets gaat alleen de zon op, dus een credit-card gratis ?
dan staat er wel wat anders tegenover .. snapt u ?
Zo ook met je normale bankpas = per keer dat je betaald met je bankpas, betaald de winkelier hiervoor een bedrag aan de bank ... ik dacht dat die 15cent per transactie was (zeker weten doe ik dit echter niet / ook niet of iedere winkelier met dezelfde kosten te maken krijgt)
Linksom / rechtsom de bank krijgt z'n geld wel.
Re: abn amro kosten
Uiteraard krijgt de bank zijn geld en daar is ook niets mis mee. Maar wel met mate.
Die kosten zijn mij echt een raadsel.
Vroeger: Geen kosten, rente op betaalrekening, veel kantoren
Nu: Kosten, geen rente, en kantoren ingewisseld voor internet waar veel minder personeel voor nodig is.
Die kosten zijn mij echt een raadsel.
Vroeger: Geen kosten, rente op betaalrekening, veel kantoren
Nu: Kosten, geen rente, en kantoren ingewisseld voor internet waar veel minder personeel voor nodig is.
Re: abn amro kosten
Er zijn banken die weer rente zijn gaan geven op de betaalrekening, zoals ASN en SNS.svdmeer schreef:Nu: Kosten, geen rente, en kantoren ingewisseld voor internet waar veel minder personeel voor nodig is.
Re: abn amro kosten
Ja, dit roep ik al héél lang... het is VIES graaien,svdmeer schreef:Uiteraard krijgt de bank zijn geld en daar is ook niets mis mee. Maar wel met mate.
Die kosten zijn mij echt een raadsel.
Vroeger: Geen kosten, rente op betaalrekening, veel kantoren
Nu: Kosten, geen rente, en kantoren ingewisseld voor internet waar veel minder personeel voor nodig is.
omdat de meeste klanten ( lees melkkoeien) het "te veel werk" vinden om KEIHARDE actie te ondernemen
(overstappen naar laagste maand tarief totdat het weer normaal GRATIS is..) en dat weten de banken.
Ik gaf ook al eerder aan dat JULLIEZELF (op een langzaam groeiend aantal mensen na..)
de banken zo hebben opgevoed door maar steeds die IDIOTE verhogingen te pikken.
DOE er NU wat aan of het gaat NOG gekker worden.
(ja vooral jullie ABN-AMRO webcare)
Re: abn amro kosten
@Noble: Alle banken doen hetzelfde. Zodra er een bank is die weer kostenloos betaalrekeningen aanbiedt en ook in kleine dorpen weer gewoon kantoren heeft, stap ik gelijk over. Een bank die genoegen neemt met een bescheiden winst op het kapitaal dat ze namens hun klanten beheren.
Helaas bestaat er zo'n maatschappelijke bank niet. Ik heb wel waardering voor ASN, maar ik heb liever dat een bank maatschappelijk is dichtbij huis. Niet met allerlei onzinnige sponsoring zoals de Rabobank, maar gewoon weer back to the basics en een nutsfunctie vervullen.
Helaas bestaat er zo'n maatschappelijke bank niet. Ik heb wel waardering voor ASN, maar ik heb liever dat een bank maatschappelijk is dichtbij huis. Niet met allerlei onzinnige sponsoring zoals de Rabobank, maar gewoon weer back to the basics en een nutsfunctie vervullen.