Grote problemen met Pro Assist!
Geplaatst: 14 nov 2011 12:41
Een tijd geleden is pro assist al negatief in het nieuws gekomen bij o.a. RADAR en KASSA.
Ik merk nu dat er weer problemen zijn met pro-assist en uit verhalen van medewerkers en andere verzekeringnemers blijkt dat het grote problemen zijn.
Hieronder mijn verhaal:
Op 3 september 2011 is mijn telefoon (Iphone 4) opgehaald door een medewerker van pro assist. Na 5 weken en veelvuldig contact vanuit mijn kant kreeg ik te horen dat de telefoon ongerepareerd terug was gehaald van het reparatiecentrum door een geschil tussen Pro Assist en het reparatiecentrum. Er werd mij verteld dat hij zo snel mogelijk gerepareerd zou worden. Nu, na 10 weken en 3 dagen heb ik nog altijd mijn telefoon niet terug. Ik zoek elke week contact met Pro Assist om te vragen naar de status. Zojuist (14 november 2011) heb ik weer contact gehad met Pro Assist. Er werd mij verteld dat ze probeerde om binnen 10 dagen mijn telefoon gerepareerd of vervangen terug te zenden. Afspraken komen ze niet na, dat is mijn ervaring. Ik ga er niet vanuit dat ik hem binnen 10 dagen terug heb.
Na dit telefonische contact heb ik direct een mail gestuurd naar de claimservice om nogmaals een klacht in te dienen en tevens te vermelden dat ik mijn telefoon deze week nog gerepareerd terug verwacht, een financiƫle vergoeding verwacht en ik geen eigen risico ga betalen. Hierbij heb ik ook vermeld dat ik contact met kassa, radar en de consumentenbond heb opgenomen.
Ik ook problemen gehad met een wijziging van telefoon in de verzekering. Dat is meer dan een jaar geleden (dat de wijziging plaats vond) en 2 weken geleden hebben ze het eindelijk voor elkaar gekregen om het op de goede naam te zetten. Dit nadat ik veelvuldig contact heb opgezocht, iedere keer 15 - 45 min in wacht.
Heeft iemand nog tips of andere dingen die ik kan doen, want als klant ben je overgeleverd aan een geweldig bedrijf (sarcastisch) als Pro Assist. Ik raad ook iedereen aan om vooral geen verzekering bij Pro Assist af te sluiten. Hoor van meerdere mensen uit mijn omgeving problemen met Pro Assist.
Ik merk nu dat er weer problemen zijn met pro-assist en uit verhalen van medewerkers en andere verzekeringnemers blijkt dat het grote problemen zijn.
Hieronder mijn verhaal:
Op 3 september 2011 is mijn telefoon (Iphone 4) opgehaald door een medewerker van pro assist. Na 5 weken en veelvuldig contact vanuit mijn kant kreeg ik te horen dat de telefoon ongerepareerd terug was gehaald van het reparatiecentrum door een geschil tussen Pro Assist en het reparatiecentrum. Er werd mij verteld dat hij zo snel mogelijk gerepareerd zou worden. Nu, na 10 weken en 3 dagen heb ik nog altijd mijn telefoon niet terug. Ik zoek elke week contact met Pro Assist om te vragen naar de status. Zojuist (14 november 2011) heb ik weer contact gehad met Pro Assist. Er werd mij verteld dat ze probeerde om binnen 10 dagen mijn telefoon gerepareerd of vervangen terug te zenden. Afspraken komen ze niet na, dat is mijn ervaring. Ik ga er niet vanuit dat ik hem binnen 10 dagen terug heb.
Na dit telefonische contact heb ik direct een mail gestuurd naar de claimservice om nogmaals een klacht in te dienen en tevens te vermelden dat ik mijn telefoon deze week nog gerepareerd terug verwacht, een financiƫle vergoeding verwacht en ik geen eigen risico ga betalen. Hierbij heb ik ook vermeld dat ik contact met kassa, radar en de consumentenbond heb opgenomen.
Ik ook problemen gehad met een wijziging van telefoon in de verzekering. Dat is meer dan een jaar geleden (dat de wijziging plaats vond) en 2 weken geleden hebben ze het eindelijk voor elkaar gekregen om het op de goede naam te zetten. Dit nadat ik veelvuldig contact heb opgezocht, iedere keer 15 - 45 min in wacht.
Heeft iemand nog tips of andere dingen die ik kan doen, want als klant ben je overgeleverd aan een geweldig bedrijf (sarcastisch) als Pro Assist. Ik raad ook iedereen aan om vooral geen verzekering bij Pro Assist af te sluiten. Hoor van meerdere mensen uit mijn omgeving problemen met Pro Assist.