Autoverzekering Interpolis ineens geweigerd
Geplaatst: 14 nov 2011 14:44
Hallo mensen,
Sinds augustus heb ik mijn auto's (2) verzekerd bij Interpolis. Dit omdat ik dat makkelijk is via de Rabobank, en ik daar ook mijn aansprakelijkheid heb lopen.
In het verleden (2008) ben ik daar eerder verzekerd geweest, maar dit is toen stopgezet wegens financiele redenen.
Nu heb ik afgelopen vrijdag een andere (dure) auto gekocht, sta ik bij de verkoper en bel ik de verzekering:
"Ik heb mijn Seat ingeruild, en wil graag daar in de plaats deze auto voor verzekeren".
Daarna word ik een paar keer terug gebeld, o.a. met de vraag, ben ik in het verleden geweigerd voor een verzekering, waar ik Nee op heb geantwoord.
Nu word mij om die reden de verzekering geweigerd van mijn nieuwe auto. Ik ben namelijk in 2008 opgezegd, en dat vinden ze een weigering. En omdat ik niet 'eerlijk' ben geweest, word ik nu geweigerd.
Terwijl ik in augustus hetzelfde antwoord heb gegeven (2 keer zelfs, voor beide auto's), en in Oktober nogmaals wegens een bromfiets verzekering. Nooit geen problemen gehad met ze, en altijd netjes op tijd betaald.
Nu baal ik hier ontzettend van, de nieuwe auto is een zeer exclusieve auto, die ik graag goed verzekerd wil hebben. Ik heb zelfs aangeboden de premie per jaar te betalen. Geld is hierin geen probleem.
Nu ben ik vandaag bij de Rabobank geweest om e.a. te laten uitzoeken, en die hebben met Interpolis gebeld. De zaak is doorgeschoven naar een onafhankelijk commisie die het nu gaat beoordelen, maar ik krijg hierin geen moment van uitleg / weerwoord, ik kan niet mijn verhaal doen en toelichten waarom ik nee zei, ik begreep er namelijk uit of ik geweigerd was, en dat was ik nooit eerder.
Wat kan ik hier tegen doen? Wie is bekend met deze commissie? Ik ben radeloos...
Sinds augustus heb ik mijn auto's (2) verzekerd bij Interpolis. Dit omdat ik dat makkelijk is via de Rabobank, en ik daar ook mijn aansprakelijkheid heb lopen.
In het verleden (2008) ben ik daar eerder verzekerd geweest, maar dit is toen stopgezet wegens financiele redenen.
Nu heb ik afgelopen vrijdag een andere (dure) auto gekocht, sta ik bij de verkoper en bel ik de verzekering:
"Ik heb mijn Seat ingeruild, en wil graag daar in de plaats deze auto voor verzekeren".
Daarna word ik een paar keer terug gebeld, o.a. met de vraag, ben ik in het verleden geweigerd voor een verzekering, waar ik Nee op heb geantwoord.
Nu word mij om die reden de verzekering geweigerd van mijn nieuwe auto. Ik ben namelijk in 2008 opgezegd, en dat vinden ze een weigering. En omdat ik niet 'eerlijk' ben geweest, word ik nu geweigerd.
Terwijl ik in augustus hetzelfde antwoord heb gegeven (2 keer zelfs, voor beide auto's), en in Oktober nogmaals wegens een bromfiets verzekering. Nooit geen problemen gehad met ze, en altijd netjes op tijd betaald.
Nu baal ik hier ontzettend van, de nieuwe auto is een zeer exclusieve auto, die ik graag goed verzekerd wil hebben. Ik heb zelfs aangeboden de premie per jaar te betalen. Geld is hierin geen probleem.
Nu ben ik vandaag bij de Rabobank geweest om e.a. te laten uitzoeken, en die hebben met Interpolis gebeld. De zaak is doorgeschoven naar een onafhankelijk commisie die het nu gaat beoordelen, maar ik krijg hierin geen moment van uitleg / weerwoord, ik kan niet mijn verhaal doen en toelichten waarom ik nee zei, ik begreep er namelijk uit of ik geweigerd was, en dat was ik nooit eerder.
Wat kan ik hier tegen doen? Wie is bekend met deze commissie? Ik ben radeloos...