Pagina 1 van 1

positief over XS4ALL

Geplaatst: 15 nov 2011 10:34
door Dekseldopje
Wilde even een bericht plaatsen vanwege het feit dat ik zeer positief ben over de dienst(en) van XS4ALL en de kwaliteit van hun helpdesk (puttend uit mijn ervaringen)

Ik ben sinds een maand een 3 in 1 pakket van XS4ALL en vanaf het begin ben ik zeer tevreden, internetsnelheid is 40 mb/s en upload is 4,1 mb/s. Ook digitale TV en telefonie werkt goed. Ik had kleine dingetjes waar ik tegenaan liep zoals "spooktelefoontjes" om de zoveel tijd en een xbox die niet online wilde gaan. Heb in totaal 4 keer met XS4ALL gebeld omdat ik na wat geconfigureerd te hebben, er nog steeds die kleine dingetjes waren. Werd elke keer snel en goed te woord gestaan en ze wisten gelijk waar ik het over had.

Op diverse fora's waren verkeerde poorten vermeldt om te forwarden om de xbox goed online te laten gaan, dit werd goed gecorrigeerd door de medewerker.

Over de spooktelefoontjes kreeg ik 2 mogelijkheden, een bepaalde nummer bellen of filter aanzetten zodat bepaalde nummers niet doorkomen. 1 van de 2 was uiteindelijk de oplossing.

Ookal ben ik nog niet zo lang klant bij XS4ALL, ben ik zeer tevreden met het begin. Ik kom bij Tele2 vandaan, en ik moet zeggen dat ik die 3 jaren ook erg tevreden was en ben over Tele2. Behalve de laatste anderhalve maand, had ik geen internetverbinding, 3 keer een KPN monteur laten komen, tig tele2 monteurs naar de wijkcentrale vanwege een klepperende lijn.

Uiteindelijk had ik na 4 weken een internetverbindng maar met de snelheid van een inbelverbinding. Aangezien ze de storing niet op tijd konden oplossen en de communicatie vanuit de helpdesk niet goed meer verliep ben ik overgestapt en kon ik het kontrakt kostenloos laten ontbinden wegens een storing.

Dus ik ga niet hier klagen over Tele2, ruk internetprovider of zo. En nee, ik ga ook niet op verjaardagen of aan kennisen vertellen hoe slecht Tele2 is want door de bankgenomen ben ik de afgelopen jaren ook tevreden geweest over Tele2. De overstap is in dit geval een keuze die ik zelf heb overwogen.

Dus ik vind dat er ook eens een keer iets positiefs gezegd mag worden over providers, ookal hebben ze allemaal zo weleens hun problemen. Geen enkel bedrijf is volmaakt of doet alles gratis voor je, zij moeten ook winst maken om iedereen te betalen die er werkt.

Re: positief over XS4ALL

Geplaatst: 15 nov 2011 10:39
door ciske
Fijn te horen dat alles goed verlopen is, en iets positiefs op dit forum is ook wel eens leuk.

Veel plezier met je nieuwe provider.

Re: positief over XS4ALL

Geplaatst: 09 dec 2011 17:34
door epona
Dan zal ik maar even doorgeven dat wij hier in alkmaar niet positief zijn over XS4ALL

Wij hebben al een paar jaar storingen om de 5 minuten klapt je internet eruit. Ik heb meerdere malen gebelt met XS4ALL maar
steeds het zelfde verhaaltje dat het aan mijn kabels of pc ligt, terwijl het probleem ook bij mijn ouders plaatsvind en bij nog een aantal kennissen, ik de kabels vervangen had en er nog steeds problemen waren.

Ik was het na 2 jaar zo zat dat ik over gestapt ben naar KPN
en ik heb nu geen storingen meer.

Maar wel problemen met XS4ALL ik ging halverwege de maand over
en betaalde 32,50 pm ik zou de helft terug moeten krijgen maar krijg maar 2,50 rertour en ze hebben gewoon geld van mijn rekening gehaald ik heb ze daarover gebelt en kreeg het antwoord ja dat klopt over 2 weken storten wij dat terug, uh pardon over 2 weken sorry maar daar ga ik niet mee akkoord en heb het geld terug laten komen via de bank.
Nu krijg ik ff een herinnering dat ik ff moet betalen voor de maand december. Uh sorry!! ik heb mijn contract opgezegd en betaal dus helemaal niks.
Het vervelende is ook nog dat ze dus letterlijk langs elkaar heen werken! of ze zijn het niet eens met het feit dat ik mijn geld let wel mijn geld retour heb laten komen! Ik ga niet zitten wachten 2 weken tot ik mijn centen terug ziet.

Ik heb 4 jaar XS4ALL gehad en de laatste 2 jaar niks anders dan ellende met deze provider terwijl ze onderdeel zijn van KPN en je dus meer betaald dan bij KPN en ik nu ineens wel een goeie verbinding heb.

groeten epona

Re: positief over XS4ALL

Geplaatst: 14 dec 2011 22:43
door Pryde_31
Wacht maar tot je gaat opzeggen.

Lees het volgende topic maar door:
Xs4all opzeggen maar ongewild Pack-abonnement houden

Re: positief over XS4ALL

Geplaatst: 15 dec 2011 09:58
door ciske
Deskeltopje maakt een positief topic aan en er staan hier allemaal klachten.

Het is altijd afwachten hoe het loopt bij een provider.

Re: positief over XS4ALL

Geplaatst: 15 dec 2011 22:35
door Dekseldopje
Inderdaad is het altijd afwachten hoe een provider is, als je problemen hebt. Maar ik vind dat je niet alleen daar aan moet denken, dan kan je beter met geen enkel bedrijf in zee gaan. Ik denk liever positief, tot het tegendeel is bewezen en dan nog ligt het aan de situatie hoe ik er mee omga en wat ik er mee doet op langere termijn.

Daarom vind ik dat naast klachten op dit forum er ook iets goed gezegd kan en mag worden. Positiviteit helpt je vooruit.

Re: positief over XS4ALL

Geplaatst: 16 dec 2011 12:33
door Ulbe
Ik vindt het een strak verhaal, 40 Mbit download en 4.1 Mbit upload bij een VDSL verbinding, :?

Ik hoop dat dat de echte snelheden zijn, om deze snelheden te halen met VDSL moet je in de centrale wonen!, anders is het vrijwel onmogelijk deze snelheden te krijgen!,

Hopende zijn deze waarden op waarheid berust, zelf twijfel ik nog, dergelijke snelheden zijn alleen met kabel en glasvezel te verkrijgen, ik ben benieuwd, :|

Dat het een goede provider is twijfel ik niet aan,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Re: positief over XS4ALL

Geplaatst: 20 dec 2011 09:27
door lynx463
Heb al 12 jaar internet van xs4all, en kan er alleen maar positief over zijn, altijd verbinding en 1x hebben ze mij off gezet omdat er vanuit mijn verbinding veel spam gestuurd werd (was ikzelf niet :roll: ) maar na bepaalde bepaalde anti virus tools via hun gedraaid te hebben, probleem opgelost en kon na 1 dag al weer internetten 8)

Re: positief over XS4ALL

Geplaatst: 19 jan 2012 09:42
door Yboin
Ik was altijd positief en ben al heel lang abonnee.
Als je mijn blog leest http://boin.nu zal je begrijpen dat ik minder positief ben.
Zit al twee weken te wachten op aansluiting van glasvezel, XS4ALL is niet in staat te leveren.

Re: positief over XS4ALL

Geplaatst: 08 feb 2012 10:13
door Italia
Wij waren sinds de oprichting klant van xs4all maar zijn nu zeer ontevreden en voorgoed vertrokken. Klantenservice houdt je eindeloos aan het lijntje (letterlijk en figuurlijk) bij verbindingsproblemen. De technische ondersteuning bij klanten thuis is uitbesteed aan zzp'ers zonder verstand van zaken. Niet leveren en wel blijven incasseren is de nieuwe strategie van dit bedrijf. Waardeloos!

Re: positief over XS4ALL

Geplaatst: 08 feb 2012 11:30
door ciske
Klantenservice houdt je eindeloos aan het lijntje (letterlijk en figuurlijk) bij verbindingsproblemen.
Dat doen alle providers.

Re: positief over XS4ALL

Geplaatst: 22 feb 2012 21:54
door Hasjroker1
Wij waren sinds de oprichting klant van xs4all maar zijn nu zeer ontevreden en voorgoed vertrokken. Klantenservice houdt je eindeloos aan het lijntje (letterlijk en figuurlijk) bij verbindingsproblemen. De technische ondersteuning bij klanten thuis is uitbesteed aan zzp'ers zonder verstand van zaken. Niet leveren en wel blijven incasseren is de nieuwe strategie van dit bedrijf. Waardeloos!

Precies. Randstad uitzuigbureau levert het helpdeskpersoneel. Ze krijgen denk ik een cursus hoe hou ik mijn klant aan het lijntje. Van de routers die je in bruikleen krijgt hebben ze geen bal verstand. Sterker nog ze zeggen dat ze het niet ondersteunen en verwijzen je door naar de leverancier die in Duitsland zit.
Ik vind het echt doodzonde dat deze provider hun ziel aan de duivel verkoopt. Helaas, :mrgreen:

Re: positief over XS4ALL

Geplaatst: 23 feb 2012 07:35
door Dekseldopje
Hasjroker1 schreef:Wij waren sinds de oprichting klant van xs4all maar zijn nu zeer ontevreden en voorgoed vertrokken. Klantenservice houdt je eindeloos aan het lijntje (letterlijk en figuurlijk) bij verbindingsproblemen. De technische ondersteuning bij klanten thuis is uitbesteed aan zzp'ers zonder verstand van zaken. Niet leveren en wel blijven incasseren is de nieuwe strategie van dit bedrijf. Waardeloos!

Precies. Randstad uitzuigbureau levert het helpdeskpersoneel. Ze krijgen denk ik een cursus hoe hou ik mijn klant aan het lijntje. Van de routers die je in bruikleen krijgt hebben ze geen bal verstand. Sterker nog ze zeggen dat ze het niet ondersteunen en verwijzen je door naar de leverancier die in Duitsland zit.
Ik vind het echt doodzonde dat deze provider hun ziel aan de duivel verkoopt. Helaas, :mrgreen:
De routers ondersteunen ze dus wel, ben niet zo lang klant van XS4ALL en vind eigenlijk de servicdesk/klantservice tot nu toe erg goed. En dat ze je doorverwijzen naar AVM dat is in ieder geval beter dan botweg zeggen, wij ondersteunen het niet maareh succes he!?