problemen opsturen mobile naar T- Mobile
Geplaatst: 15 nov 2011 21:08
Op 30 juni heb ik bij de internetsite van T-Mobile een Samsung Galaxy s plus uitgezocht met abonnement.
Na enkele dagen werd hij geleverd maar bleek niet goed te werken. Op 8 Julie ben ik naar de T-Mobile winkel in Winterswijk gegaan. Daar hebben ze T-Mobile bericht gedaan dat er een fabrieksfout was, maar ik moest zelf contact opnemen met T-Mobile omdat ik hem via de site had besteld. Het was geen probleem de T-Mobile winkel in Winterswijk had het bericht al door geven en er werd een nieuwe Samsung Galaxy s plus opgestuurd.
Het defecte apparaat moet ik in die verpakking weer terug sturen. Dit heb ik op 14 Julie gedaan bij TNT Plus Bruggers Dingstraat in Winterwijk. Het verzend bewijs heb ik nog 2 maand bewaard toen ik dacht dat alles goed verlopen was heb ik het weg gegooid.
Tot mijn grote verbazing werd op 11-11-2011 opeens een bedrag van bijna € 400,- van mijn bankrekening door T-Mobile afgehaald. Ik heb op mijn rekeningenoverzicht gekeken maar nergens stond een specificatie van dit bedrag. Daarom heb ik mijn bank opdracht gegeven dit terug te halen. Ik ben een student en heb geen € 400,- op mijn rekening staan .Op maandag 14 November eerst maar met T-Mobile gebeld. Ze zeiden dat ze de telefoon nooit hadden ontvangen en dat dit de rekening voor de telefoon was. Ook hadden ze e-mails gestuurd. Maar ik heb een spamfilter en zie deze berichten niet.
Ik ben radeloos wat moet ik doen? Kan iemand mij helpen.
Ik weet alleen zeker dat ik hem bij TNT Plus Bruggers Dingstraat in Winterwijk heb verzonden naar “Dynasix”antwoordnummer 10226 postcode 6360 XV Nuth op 14 Julie en ik weet het Y nummer van de Samsung Galaxy s plus die opgestuurd is.
Jur Wiggers
Na enkele dagen werd hij geleverd maar bleek niet goed te werken. Op 8 Julie ben ik naar de T-Mobile winkel in Winterswijk gegaan. Daar hebben ze T-Mobile bericht gedaan dat er een fabrieksfout was, maar ik moest zelf contact opnemen met T-Mobile omdat ik hem via de site had besteld. Het was geen probleem de T-Mobile winkel in Winterswijk had het bericht al door geven en er werd een nieuwe Samsung Galaxy s plus opgestuurd.
Het defecte apparaat moet ik in die verpakking weer terug sturen. Dit heb ik op 14 Julie gedaan bij TNT Plus Bruggers Dingstraat in Winterwijk. Het verzend bewijs heb ik nog 2 maand bewaard toen ik dacht dat alles goed verlopen was heb ik het weg gegooid.
Tot mijn grote verbazing werd op 11-11-2011 opeens een bedrag van bijna € 400,- van mijn bankrekening door T-Mobile afgehaald. Ik heb op mijn rekeningenoverzicht gekeken maar nergens stond een specificatie van dit bedrag. Daarom heb ik mijn bank opdracht gegeven dit terug te halen. Ik ben een student en heb geen € 400,- op mijn rekening staan .Op maandag 14 November eerst maar met T-Mobile gebeld. Ze zeiden dat ze de telefoon nooit hadden ontvangen en dat dit de rekening voor de telefoon was. Ook hadden ze e-mails gestuurd. Maar ik heb een spamfilter en zie deze berichten niet.
Ik ben radeloos wat moet ik doen? Kan iemand mij helpen.
Ik weet alleen zeker dat ik hem bij TNT Plus Bruggers Dingstraat in Winterwijk heb verzonden naar “Dynasix”antwoordnummer 10226 postcode 6360 XV Nuth op 14 Julie en ik weet het Y nummer van de Samsung Galaxy s plus die opgestuurd is.
Jur Wiggers