LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] service Bart Smit
service Bart Smit
Een aantal malen hebben wij problemen gehad met een artikel dat bij Bart Smit is gekocht. Service nul komma niks.
Het laatste betrof een adaptar voor een gameboy. Hij werkte niet. Met veel moeite omgeruild voor een duurdere met bijbetaling. Van de bijbetaling geen kassabon gekregen.
Na een aantal maanden deed deze adaptar het ook niet meer.
Dus terug naar Bart Smit. Ze deden hier niets mee, we hadden geen bon en zelfs al hadden we die gehad dan hadden ze er nog niets mee gedaan. Ding kwam volgens verkoopster uit 'VERWEGGISTAN' en dat waren dingen van niks. Haar erop geattendeerd dat dat hun probleem was en niet het mijne. Ik koop het bij Bart Smit en verwacht dat het goed is.
We konden hoog of laag springen, ze weigerde om ook maar iets te doen.
Dus.........geen spullen meer kopen bij Bart Smit waar iets aan kan gaan mankeren.
Het laatste betrof een adaptar voor een gameboy. Hij werkte niet. Met veel moeite omgeruild voor een duurdere met bijbetaling. Van de bijbetaling geen kassabon gekregen.
Na een aantal maanden deed deze adaptar het ook niet meer.
Dus terug naar Bart Smit. Ze deden hier niets mee, we hadden geen bon en zelfs al hadden we die gehad dan hadden ze er nog niets mee gedaan. Ding kwam volgens verkoopster uit 'VERWEGGISTAN' en dat waren dingen van niks. Haar erop geattendeerd dat dat hun probleem was en niet het mijne. Ik koop het bij Bart Smit en verwacht dat het goed is.
We konden hoog of laag springen, ze weigerde om ook maar iets te doen.
Dus.........geen spullen meer kopen bij Bart Smit waar iets aan kan gaan mankeren.
Re: service Bart Smit
Ik zelf heb ook een probleem gehad met Bart Smit.
Mijn moeder had voor mijn zoon een kado gehaald.
Dat was een dingetje met belletjes erop.
Mijn zoon steekt alles nog in zijn mond. Op een gegeven moment liet een belletje los.
De andere hingen er nog wel aan maar niet goed meer.
Ze waren vastgemaakt met plastic ringetjes.
Ik terug naar Bart Smit om hen te waarschuwen voor dat probleem en ze zeiden u kunt hem niet ruilen zonder bon.
Ik vertelde dat het daar helemaal niet om ging maar dat het speelgoed gevaarlijk was.
Ze bleven maar zeggen je kunt niet ruilen zonder bon.
Ik begrijp daar niets van ik probeer te vertellen dat iets niet goed is en gevaarlijk voor kleine kinderen en hun zeuren over een bon.
Mijn moeder had voor mijn zoon een kado gehaald.
Dat was een dingetje met belletjes erop.
Mijn zoon steekt alles nog in zijn mond. Op een gegeven moment liet een belletje los.
De andere hingen er nog wel aan maar niet goed meer.
Ze waren vastgemaakt met plastic ringetjes.
Ik terug naar Bart Smit om hen te waarschuwen voor dat probleem en ze zeiden u kunt hem niet ruilen zonder bon.
Ik vertelde dat het daar helemaal niet om ging maar dat het speelgoed gevaarlijk was.
Ze bleven maar zeggen je kunt niet ruilen zonder bon.
Ik begrijp daar niets van ik probeer te vertellen dat iets niet goed is en gevaarlijk voor kleine kinderen en hun zeuren over een bon.
Re: service Bart Smit
wij hebben juist weer een andere ervaring met bart smit, we hadden een pc spelletje gekocht voor onze dochter en die deed het niet bij ons hij vroeg om een of andere code na een bartsmit bezoek is de chefin gaan bellen voor ons en we kregen de code, maar no g gebeurde er niks, we mochten toen daarna zonder probleem het spel omruilen of ons geld terug krijgen,terwijl we daar voor ook bij inter toys een spelletje hadden gekocht, wat wel gewoon geinstaleerd kon worden en het begin kon ook gespeels worden en daarna kon je in bepaalde programmas niet,na het spelletje terug te hebben gebracht werd het daar getest en na een week konden we het ophalen met de mededeling er was niks aan de hand ,wat idd ook klopte tot je in bepaalde programmas kwam ,wij weer proberen maar niks op de computer van me vader voor de zekerheid geprobeerd maar ook niks, weer terug en weer gingen ze het spelletje testen, volgens hun was ie wel goed na een eideloze discussie aan de kassa konden we het spelletje weer inleveren als we de grote kartonnen doos nog hadden die erom zat maar helaas wij hadden alleen nog maar het plastice hoesje wat er om heen zit na ze uit gelegd te hebben dat ik 4 kinderen heb en dus heel wat spelletjes ik onmogelijk alle dozen kon bewaren, maar nee het helpte niet zonder doos geen geld terug.
dat is onze ervaring liever dus wel bart en geen intertoys
dat is onze ervaring liever dus wel bart en geen intertoys
Re: service Bart Smit
Beste mede ouders
Wij zijn zeer tevreden over de mogelijkheden die Bart Smit ons biedt, ja het is misschien kort door de bocht geen bon , niet ruilen maaar anno 2003 is dit toch ook niet meer dan normaal
Ik weet waar ik aan toe ben bij Bart Smit Top Zaak !!
Groet een Bart Smit b.v.
Wij zijn zeer tevreden over de mogelijkheden die Bart Smit ons biedt, ja het is misschien kort door de bocht geen bon , niet ruilen maaar anno 2003 is dit toch ook niet meer dan normaal
Ik weet waar ik aan toe ben bij Bart Smit Top Zaak !!
Groet een Bart Smit b.v.
-
- Berichten: 71
- Lid geworden op: 21 jan 2004 16:44
Re: service Bart Smit
Met een enkele uiitzondering zijn die Bart Smit winkels flutwinkels. Niet alleen door de service, maar vooral ook door het zeer beperkte aanbod. Alles is gericht op een zeer jeugdige doelgroep, de hobbyisten en verzamelaars moeten het maar elders zoeken. Meer een spelletjeszaak dan een echte speelgoedwinkel. Beter is om naar Top1Toys te gaan, hebben veel meer speelgoed over het algemeen, zijn zelfstandige winkeliers, met goede service en een breder aanbod!
Re: service Bart Smit
Ik ben zeer tevreden over Bart Smit.
Ik bestel regelmatig via internet.
De prijzen zijn stukken goedkoper. Je kan het ook nog laten inpakken.
Ik heb nog nooit klachten over Bart Smit gehad.
V.B. : Een kasteel van Disney voor mijn zoontje besteld. In andere winkels € 59.95, bij Bart Smit € 29.95. Tel uit je winst. Bij het piratenschip hetzelfde prijsverschil.
Ik bestel regelmatig via internet.
De prijzen zijn stukken goedkoper. Je kan het ook nog laten inpakken.
Ik heb nog nooit klachten over Bart Smit gehad.
V.B. : Een kasteel van Disney voor mijn zoontje besteld. In andere winkels € 59.95, bij Bart Smit € 29.95. Tel uit je winst. Bij het piratenschip hetzelfde prijsverschil.
Re: service Bart Smit
OMG typen is ook een vak he. Bijvoorbeeld punten en hoofdletters gebruiken.
Re: service Bart Smit
Mischien zie ik het verkeert, maar dan hoor ik het wel.
1. Nee, je kan niet ruilen zonder kassabon. Hartstikke logisch. Gebeurt overal. Je heb ook geen garantie zonder kassabon. Dit is al eeuwen zo. Dus Bart Smit is niet slechter dan andere winkels.
2. Je krijgt iets compleet mee, als je het terugbrengt moet het ook compleet zijn. Hartstikke logisch. Gebeurt overal.
3. Het is geen winkel voor verzamelaar of hobbyisten. Het is een SPEELGOEDWINKEL!! Raad eens waarom het zo heet.
Ik werk zelf ook in een winkel en hoop jullie nooit als klant te krijgen.
1. Nee, je kan niet ruilen zonder kassabon. Hartstikke logisch. Gebeurt overal. Je heb ook geen garantie zonder kassabon. Dit is al eeuwen zo. Dus Bart Smit is niet slechter dan andere winkels.
2. Je krijgt iets compleet mee, als je het terugbrengt moet het ook compleet zijn. Hartstikke logisch. Gebeurt overal.
3. Het is geen winkel voor verzamelaar of hobbyisten. Het is een SPEELGOEDWINKEL!! Raad eens waarom het zo heet.
Ik werk zelf ook in een winkel en hoop jullie nooit als klant te krijgen.
Re: service Bart Smit
Hallo,
een vriendin van mij heeft bij de Bart Smit in Emmen kraamkadootjes gekocht voor mijn baby , en kadootjes voor mijn oudere dochtertje.
Ze heeft ze op donderdag vlak voor sluitingstijd gekocht, geen bon meegekregen, het was druk en ze werkten de mensen zo snel mogelijk de deur uit. Bij mij werden de kadootjes uit gepakt. De kadoos van mijn oudste dochter (een opmaakpop en een apparaat om vlechten in je haar te maken) die waren helemaal goed.
Toen de kadootjes van mijn baby, een bromtol met geluid stond erop, ten eerste kon je nog zo hard op de knop drukken maar draaien deed hij amper,en er was totaal geen geluid te horen
Het 2 e kadootje was een opwind tv toestel (weet je wel draait zo'n plaatje voorbnij en je hoort een muziekje,
Nou het plaatje ging niet draaien, blijft steeds haken. Mijn vriendin schaamde zich rot dat ze met 2 kapotte kadootjes op kraamvisite kwam...gelijk de volgende dag terug naar het meisje. Met inpakpapier en de tas erbij. HETZELFdE winkelmeisje,,,,die nog vraagt of het leuk was. Maar ze kon hoog en laag springen ruilen kon niet omdat ze geen bon had,,,die ze zelf door de drukte niet in de tas hebben gedaan....
K...TE bart smit, laatste keer dat iemand van ons daar wat gekocht heeft. En die nijntje tv is daar uiteindelijk achter de balie beland...
klantvriendelijk hoor,,,geven ze nog de tip,,,koop dezelfde artikelen bij een ander filiaal en breng de kapotte terug zonder te zeggen dat ze kapot zijn, maar zeg dat ze het dubbel gekregen hadden zodat je je geld terug krijgt,,,,,en dat van het winkelmeisje,,,,snap ik ook gelijk hoe het kan dat 2 vd 4 artikelen die je daar koopt kapot zijn..
gr lous
een vriendin van mij heeft bij de Bart Smit in Emmen kraamkadootjes gekocht voor mijn baby , en kadootjes voor mijn oudere dochtertje.
Ze heeft ze op donderdag vlak voor sluitingstijd gekocht, geen bon meegekregen, het was druk en ze werkten de mensen zo snel mogelijk de deur uit. Bij mij werden de kadootjes uit gepakt. De kadoos van mijn oudste dochter (een opmaakpop en een apparaat om vlechten in je haar te maken) die waren helemaal goed.
Toen de kadootjes van mijn baby, een bromtol met geluid stond erop, ten eerste kon je nog zo hard op de knop drukken maar draaien deed hij amper,en er was totaal geen geluid te horen
Het 2 e kadootje was een opwind tv toestel (weet je wel draait zo'n plaatje voorbnij en je hoort een muziekje,
Nou het plaatje ging niet draaien, blijft steeds haken. Mijn vriendin schaamde zich rot dat ze met 2 kapotte kadootjes op kraamvisite kwam...gelijk de volgende dag terug naar het meisje. Met inpakpapier en de tas erbij. HETZELFdE winkelmeisje,,,,die nog vraagt of het leuk was. Maar ze kon hoog en laag springen ruilen kon niet omdat ze geen bon had,,,die ze zelf door de drukte niet in de tas hebben gedaan....
K...TE bart smit, laatste keer dat iemand van ons daar wat gekocht heeft. En die nijntje tv is daar uiteindelijk achter de balie beland...
klantvriendelijk hoor,,,geven ze nog de tip,,,koop dezelfde artikelen bij een ander filiaal en breng de kapotte terug zonder te zeggen dat ze kapot zijn, maar zeg dat ze het dubbel gekregen hadden zodat je je geld terug krijgt,,,,,en dat van het winkelmeisje,,,,snap ik ook gelijk hoe het kan dat 2 vd 4 artikelen die je daar koopt kapot zijn..
gr lous
Re: service Bart Smit
mensen,je weet toch dat je altijd een KASSABON moet krijgen,let dus bij aanschaf dat je de bon krijgt,jullie suggereren dingen die gebaseerd zijn op jullie eigen onschuld ,je hebt zelf de verantwoording om een aankoopbewijs te vragen cq krijgen cq bewaren ,winkeliers worden dagelijks verneukt door mensen die zogenaamd iets gekocht hebben maar deze gestolen hebben of bij een andere winkel hebben gekocht,dit is de maatschappij en BART SMIT is echt niet zo;n slechte keten!!!
Re: service Bart Smit
Moet je er maar meer tijd voor uit trekken om kadootjes te kopen, geef ze groot gelijk die verkopers weg met die k*t-klanten die vlak voor sluitingstijd nog binnen komen kakken!Ze heeft ze op donderdag vlak voor sluitingstijd gekocht, geen bon meegekregen, het was druk en ze werkten de mensen zo snel mogelijk de deur uit.
-
- Berichten: 319
- Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23
Re: service Bart Smit
sommige mensen werken nog die hebben alle tijd van de wereld wat jij blijkbaar dan wel hebt?
Re: service Bart Smit
ik ben ook desduivels op B.S.
een kado gekregen voor mijn dochter een kassatje (alleen te verkrijgen bij B.S.)
van mijn vriendin. op de dag van haar verjaardag was zij ziek. en 2 dagen later gingen wij op vakantie . na 2weken kregen wij het kado in handen.en wat bleek zij had er presies zoeen op haar geboortedag al van een ander gehad.
maar dachten wij ;niets aan de hand bon hadden, we en inpakpapier zat er zowat nog omheen.maar wel 3 dagen over de datum.
en ja hoor...... we mochten het zelfs niet ruilen (wat we ook wilden doen) k*t K*T zaak .kom er ook nooit meer.
[/b]
Re: service Bart Smit
Bij Bart Smit heb je tot 2 weken uitstekende garantie. Wanneer er iets mis is krijg je direct een nieuwe.
Na die 2 weken houdt echt alle service op. Je krijgt een telefoonnummer (vaak 0900 - ..) van de leverancier en je mag het allemaal zelf gaan regelen! Waardeloos!
Het hoofdkantoor heeft laten weten dat de winkel het wel voor je kan regelen, maar dan duurt het veel langer. De winkel zelf weet daar dan weer niets van. Ik baal van deze "service"!
Na die 2 weken houdt echt alle service op. Je krijgt een telefoonnummer (vaak 0900 - ..) van de leverancier en je mag het allemaal zelf gaan regelen! Waardeloos!
Het hoofdkantoor heeft laten weten dat de winkel het wel voor je kan regelen, maar dan duurt het veel langer. De winkel zelf weet daar dan weer niets van. Ik baal van deze "service"!
Re: service Bart Smit
Ook ik heb een vervelende ervaring als het gaat om Bart Smit. Ik had een computerspel gekregen wat er na 2 dagen mee ophield. Ik eerst van alles proberen, maar hij hield er na 1 level gewoon echt mee op. Dus ik terug naar de winkel (maand later) met bon en mijn probleem uitleggen. De jongen daar zei dat hij niets kon doen en ik eigenlijk gewoon pech had. Ik kon dus mijn 35 euro door de wc heen spoelen als het ware. Ik ben toch maar naar de andere Bart Smit in Groningen gegaan en daar weer hetzelfde verhaald, ruilen binnen 24 uur met bon, maar ze gaven wel de tip om het nummer in de handleiding te bellen. Ik kijken bleek het een service-nummer in Engeland te zijn. Dus ik weer terug naar de winkel en uitleggen dat ik naar Engelend moest bellen en ik dat wel erg belachelijk vond en ook geen service. Maar Bart Smit kon er niets aan doen en ik mocht al blij zijn dat ik uberhaupt telefoonnummers kreeg. Ik weer naar huis, bellen met hoofdkantoor van BS. Krijg nog weer ander telefoonnummer, waar ik vervolgens te horen krijg dat een ander bedrijf hun service heeft overgenomen en BS dat moet regelen. Dus ik weer bellen naar de winkel en leg uit dat zij mij moeten helpen. Die vrouw kent het bedrijf alleen niet en belt zelf weer naar hoofdkantoor. Uiteindelijk wordt ik teruggebeld door die vrouw en krijg te horen dat ook dat nieuwe bedrijf niet bij BS hoort en ik eigenlijk zelf daarheen moet bellen, maar ik mag dan toch eindelijk mijn spel omruilen en nog zonder bon ook nog! Wel aardig natuurlijk, maar je moet eerst wel hemel en aarde bewegen om eindelijk voor elkaarv te krijgen dat je je spel kan omruilen wat het gewoon echt niet doet! En daar komt bij dat in eerste instantie ik gewoon echt aan mijn lot werd overgelaten en ik gewoon pech had! Waardeloos!! Voor mij nooit meer iets bij Bart Smit vandaan!!
Pemo
Pemo
Re: service Bart Smit
Geplaatst op 25 Feb 2004 22:53 door lousje
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo,
een vriendin van mij heeft bij de Bart Smit in Emmen kraamkadootjes gekocht voor mijn baby , en kadootjes voor mijn oudere dochtertje.
Ze heeft ze op donderdag vlak voor sluitingstijd gekocht, geen bon meegekregen, het was druk en ze werkten de mensen zo snel mogelijk de deur uit. Bij mij werden de kadootjes uit gepakt. De kadoos van mijn oudste dochter (een opmaakpop en een apparaat om vlechten in je haar te maken) die waren helemaal goed.
Toen de kadootjes van mijn baby, een bromtol met geluid stond erop, ten eerste kon je nog zo hard op de knop drukken maar draaien deed hij amper,en er was totaal geen geluid te horen
Het 2 e kadootje was een opwind tv toestel (weet je wel draait zo'n plaatje voorbnij en je hoort een muziekje,
Nou het plaatje ging niet draaien, blijft steeds haken. Mijn vriendin schaamde zich rot dat ze met 2 kapotte kadootjes op kraamvisite kwam...gelijk de volgende dag terug naar het meisje. Met inpakpapier en de tas erbij. HETZELFdE winkelmeisje,,,,die nog vraagt of het leuk was. Maar ze kon hoog en laag springen ruilen kon niet omdat ze geen bon had,,,die ze zelf door de drukte niet in de tas hebben gedaan....
K...TE bart smit, laatste keer dat iemand van ons daar wat gekocht heeft. En die nijntje tv is daar uiteindelijk achter de balie beland...
klantvriendelijk hoor,,,geven ze nog de tip,,,koop dezelfde artikelen bij een ander filiaal en breng de kapotte terug zonder te zeggen dat ze kapot zijn, maar zeg dat ze het dubbel gekregen hadden zodat je je geld terug krijgt,,,,,en dat van het winkelmeisje,,,,snap ik ook gelijk hoe het kan dat 2 vd 4 artikelen die je daar koopt kapot zijn..
gr lous -------------------------------------------------------
Hier wou ik toch nog even op reageren.
Toevallig werkte daar een kennisje van me
Ik heb gehoord (nadat ik dit stukje aan haar had laten zien ) dat het allemaal is opgelost ook al is uw vriendin niet zo netjes en vriendelijk ( lees = ronduit belachelijk heeft gedragen) gebleven.
Dus vind ik dat dat ook nog wel even mag worden gezegd Men heeft het klaarblijkelijk wel opgelost. Maar dat is het jammere. Men klaagt wel maar reageerd niet meer als het is opgelost
-------------------------------------------------------------------------
Ik koop regelmatig dingen bij de bart smit en ik heb nooit problemen. En ik ben ook wel eens te laat met dingen ruilen maar zolang je netjes blijft en uitlegd wat er aan de hand is mag ik altijd wat anders uitzoeken of hetzelfde produkt mee. Ik bewaar wel altijd de bon
Ik ga liever naar bart dan naar een andere speelgoed winkel.
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo,
een vriendin van mij heeft bij de Bart Smit in Emmen kraamkadootjes gekocht voor mijn baby , en kadootjes voor mijn oudere dochtertje.
Ze heeft ze op donderdag vlak voor sluitingstijd gekocht, geen bon meegekregen, het was druk en ze werkten de mensen zo snel mogelijk de deur uit. Bij mij werden de kadootjes uit gepakt. De kadoos van mijn oudste dochter (een opmaakpop en een apparaat om vlechten in je haar te maken) die waren helemaal goed.
Toen de kadootjes van mijn baby, een bromtol met geluid stond erop, ten eerste kon je nog zo hard op de knop drukken maar draaien deed hij amper,en er was totaal geen geluid te horen
Het 2 e kadootje was een opwind tv toestel (weet je wel draait zo'n plaatje voorbnij en je hoort een muziekje,
Nou het plaatje ging niet draaien, blijft steeds haken. Mijn vriendin schaamde zich rot dat ze met 2 kapotte kadootjes op kraamvisite kwam...gelijk de volgende dag terug naar het meisje. Met inpakpapier en de tas erbij. HETZELFdE winkelmeisje,,,,die nog vraagt of het leuk was. Maar ze kon hoog en laag springen ruilen kon niet omdat ze geen bon had,,,die ze zelf door de drukte niet in de tas hebben gedaan....
K...TE bart smit, laatste keer dat iemand van ons daar wat gekocht heeft. En die nijntje tv is daar uiteindelijk achter de balie beland...
klantvriendelijk hoor,,,geven ze nog de tip,,,koop dezelfde artikelen bij een ander filiaal en breng de kapotte terug zonder te zeggen dat ze kapot zijn, maar zeg dat ze het dubbel gekregen hadden zodat je je geld terug krijgt,,,,,en dat van het winkelmeisje,,,,snap ik ook gelijk hoe het kan dat 2 vd 4 artikelen die je daar koopt kapot zijn..
gr lous -------------------------------------------------------
Hier wou ik toch nog even op reageren.
Toevallig werkte daar een kennisje van me
Ik heb gehoord (nadat ik dit stukje aan haar had laten zien ) dat het allemaal is opgelost ook al is uw vriendin niet zo netjes en vriendelijk ( lees = ronduit belachelijk heeft gedragen) gebleven.
Dus vind ik dat dat ook nog wel even mag worden gezegd Men heeft het klaarblijkelijk wel opgelost. Maar dat is het jammere. Men klaagt wel maar reageerd niet meer als het is opgelost
-------------------------------------------------------------------------
Ik koop regelmatig dingen bij de bart smit en ik heb nooit problemen. En ik ben ook wel eens te laat met dingen ruilen maar zolang je netjes blijft en uitlegd wat er aan de hand is mag ik altijd wat anders uitzoeken of hetzelfde produkt mee. Ik bewaar wel altijd de bon
Ik ga liever naar bart dan naar een andere speelgoed winkel.
Re: service Bart Smit
ik werk zelf al vier jaar bij bart smit als oproepkracht in de weekenden en neem zo nu dan de bedrijfsleidster waar. ik vind het heel jammer om al deze klachten te lezen maar ik heb er ook wel begrip voor. met name de klachten rondom het multimedia vind ik begrijpelijk. wat bon betreft vind ik dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen aankoopbewijs. iedereen kan wel een artiekel uit de winkel pakken en zeggen dat hij geen bon heeft en wel zijn geld terug wil o.i.d. want geloof me, deze vormen van fraude komen regelmatig voor.
ik geloof dat een jaar terug de regel is ingesteld dat bij multimedia een gerantie van 24 uur geld. helaas heeft bart het voor ons niet mogelijk gemaakt de artikelen in te sealen. iedereen kan bedenken dat als we deze regel niet zouden instellen het er op neer zou komen dat we voor een aantal mensen een goedkope speltheek zijn waar je je artikel koopt, kopieert en na een week terug brengt om geld terug te krijgen. ik vind het heel vervelend dat de goede onder de kwade moeten lijden. aan de andere kant kunnen spellen op deze manier uit worden geprobeerd en als het niet bevalt nog worden geruild. dat is dan weer een extra service. deze regel hangt met bordjes in de vakken, bij de kassa aangegeven, staat op de kassabon EN het wordt bij onze winkel vóór de aankoop vermeld door de verkoopster. nog krijg ik enorm veel boze mensen aan de toonbank en dat is erg vervelend.
het probleem bij ieder artikel wat bij ons gekocht wordt is dat het hoofdkantoor ons de regels oplegt. als ik multimedia terug neem buiten de 24 uur of een artikel buiten de twee weken wordt ik hier dan op aangesproken door het hoofdkantoor met een waarschuwing. regelmatig krijgen we bericht dat we ons ECHT aan de ruiltermijnen moeten houden.
het ergste van alles vind ik nog de manier waarop je als verkoopster wordt behandeld. ik blijf altijd beleeft, toon begrip als ik dit ook heb en probeer het probleem binnen mijn mogelijkheden op te lossen. maar regelmatig krijg ik en mijn collega's het speelgoed naar mijn hoofd gegooid, wordt ik schandalig uitgescholden of zelfs bedrijgd (nog voor ik de klant heb gesproken). mensen schreeuwen tegen je wat gewoon heel erg naar is. maar vooral het doel van de klant, wat ik zelf belangrijk vind want problemen moeten gewoon worden opgelost, wordt zo zeker niet bereikt. ik wil mensen helpen maar de houding van de klanten van tegenwoordig vermindert mijn plezier in mijn werk!
ik wil niet zielig doen, maar mensen bedenk u eerst eens dat wederzijds respect een basis is voor een goede manier van comminiceren en het oplossen van probelemen. want de benadering van en klant maakt voor mij uit of ik een uitzondering maak of niet. en geloof me, van een opgelost probleem wordt zowel u als de verkoopster blij.
ik geloof dat een jaar terug de regel is ingesteld dat bij multimedia een gerantie van 24 uur geld. helaas heeft bart het voor ons niet mogelijk gemaakt de artikelen in te sealen. iedereen kan bedenken dat als we deze regel niet zouden instellen het er op neer zou komen dat we voor een aantal mensen een goedkope speltheek zijn waar je je artikel koopt, kopieert en na een week terug brengt om geld terug te krijgen. ik vind het heel vervelend dat de goede onder de kwade moeten lijden. aan de andere kant kunnen spellen op deze manier uit worden geprobeerd en als het niet bevalt nog worden geruild. dat is dan weer een extra service. deze regel hangt met bordjes in de vakken, bij de kassa aangegeven, staat op de kassabon EN het wordt bij onze winkel vóór de aankoop vermeld door de verkoopster. nog krijg ik enorm veel boze mensen aan de toonbank en dat is erg vervelend.
het probleem bij ieder artikel wat bij ons gekocht wordt is dat het hoofdkantoor ons de regels oplegt. als ik multimedia terug neem buiten de 24 uur of een artikel buiten de twee weken wordt ik hier dan op aangesproken door het hoofdkantoor met een waarschuwing. regelmatig krijgen we bericht dat we ons ECHT aan de ruiltermijnen moeten houden.
het ergste van alles vind ik nog de manier waarop je als verkoopster wordt behandeld. ik blijf altijd beleeft, toon begrip als ik dit ook heb en probeer het probleem binnen mijn mogelijkheden op te lossen. maar regelmatig krijg ik en mijn collega's het speelgoed naar mijn hoofd gegooid, wordt ik schandalig uitgescholden of zelfs bedrijgd (nog voor ik de klant heb gesproken). mensen schreeuwen tegen je wat gewoon heel erg naar is. maar vooral het doel van de klant, wat ik zelf belangrijk vind want problemen moeten gewoon worden opgelost, wordt zo zeker niet bereikt. ik wil mensen helpen maar de houding van de klanten van tegenwoordig vermindert mijn plezier in mijn werk!
ik wil niet zielig doen, maar mensen bedenk u eerst eens dat wederzijds respect een basis is voor een goede manier van comminiceren en het oplossen van probelemen. want de benadering van en klant maakt voor mij uit of ik een uitzondering maak of niet. en geloof me, van een opgelost probleem wordt zowel u als de verkoopster blij.
Re: service Bart Smit
Hoi,
leuk dat je vriendin daar werkt....mijn vriendin heeft zich inderdaad niet netjes gedragen,,maar dat was pas nadat zij zich daar niet netjes hadden gedragen to de klant...ze hebben haar uitgemaakt voor iets wat ik hier niet wil noemen...
En opgelost is een groot woord! ik kon vanuit bovenin groningen naar Emmen reizen om het speelgoed twv een prijs die beneden de reiskosten liggen te ruilen...wat nou goede oplossing...En dat was nadat die mevrouw me voor leugenaar had uitgemaakt,,,zij zei nl dat het speelgoed wat ik had gekregen daar niet vandaan kwam omdat ze dat niet in het assortiment hadden.
Nadat zij mij voor leugenaar uitmaakte zei ze dat mijn vriendin dan wel tegen mij gelogen zou hebben...Toen ik zei dat ik dan wel langs zou komen met het speelgoed zodat ik kon aanwijzen waar het lag in de winkel en dat zij dan alsnog alle artikelen zou vervangen,,,ging ze daar eerst accoord mee,,,toen begon ze te haperen en zei dat ze nog een keer zou gaan kijken en ineens WONDER BOVEN WONDER,,,bleek dat ze het toch in het assortiment hadden...toen ik zei dat ze dus alle artikelen zouden vervangen,,,zei ze ineens nee dat doen we niet...
maar dan mocht ik wel een bromtol (goedkoopste artikel) gratis komen ruilen......
ja goed opgelost he,,,en bedrijfsleidster die de klanten uitmaakt voor leugenaar,,,daarna zelf liegt over hun assortiment,,,daarna nog even een wedje aangaat maar terugkrabbelt op het moment dat ze het mis heeft.....
en heb alles opgenomen op mijn antwoordapparaat,,,en opgestuurd naar eenzelfde soort programma als deze....
gr louske
leuk dat je vriendin daar werkt....mijn vriendin heeft zich inderdaad niet netjes gedragen,,maar dat was pas nadat zij zich daar niet netjes hadden gedragen to de klant...ze hebben haar uitgemaakt voor iets wat ik hier niet wil noemen...
En opgelost is een groot woord! ik kon vanuit bovenin groningen naar Emmen reizen om het speelgoed twv een prijs die beneden de reiskosten liggen te ruilen...wat nou goede oplossing...En dat was nadat die mevrouw me voor leugenaar had uitgemaakt,,,zij zei nl dat het speelgoed wat ik had gekregen daar niet vandaan kwam omdat ze dat niet in het assortiment hadden.
Nadat zij mij voor leugenaar uitmaakte zei ze dat mijn vriendin dan wel tegen mij gelogen zou hebben...Toen ik zei dat ik dan wel langs zou komen met het speelgoed zodat ik kon aanwijzen waar het lag in de winkel en dat zij dan alsnog alle artikelen zou vervangen,,,ging ze daar eerst accoord mee,,,toen begon ze te haperen en zei dat ze nog een keer zou gaan kijken en ineens WONDER BOVEN WONDER,,,bleek dat ze het toch in het assortiment hadden...toen ik zei dat ze dus alle artikelen zouden vervangen,,,zei ze ineens nee dat doen we niet...
maar dan mocht ik wel een bromtol (goedkoopste artikel) gratis komen ruilen......
ja goed opgelost he,,,en bedrijfsleidster die de klanten uitmaakt voor leugenaar,,,daarna zelf liegt over hun assortiment,,,daarna nog even een wedje aangaat maar terugkrabbelt op het moment dat ze het mis heeft.....
en heb alles opgenomen op mijn antwoordapparaat,,,en opgestuurd naar eenzelfde soort programma als deze....
gr louske
Re: service Bart Smit
nou knap van jou hoor louske.......
kan overal een keer voorkomen hoor en je kan nu eenmaal niet iedereen altijd te vreden stellen.....
kan overal een keer voorkomen hoor en je kan nu eenmaal niet iedereen altijd te vreden stellen.....