LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Remodyl afslankmiddel

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
Heleendevries1
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 nov 2011 14:16

Re: Remodyl afslankmiddel

Ongelezen bericht door Heleendevries1 »

Gelukkig heb ik alleen het proefpakket ontvangen en hoefde verder dus niets te doen dan de € 3,50 over te maken en me te verlustigen aan de enorme capsules, vies hè?

marietje1
Berichten: 90
Lid geworden op: 18 jul 2007 16:32

Re: Remodyl afslankmiddel

Ongelezen bericht door marietje1 »

Ja, ach ik had de verpakking open gemaakt dus kon het niet meer terug sturen.....
Maar nu zijn we er vanaf. :D

Heleendevries1
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 nov 2011 14:16

Re: Remodyl afslankmiddel

Ongelezen bericht door Heleendevries1 »

Zo zie je maar weer. We lijken wel mensen! Hetzelfde verhaal dus. Ik hoop dat je niet meer dan de € 3,50 hebt ovegemaakt, zoals in de advertentie? Zou eeuwig zonde zijn. Het blijft een rotmanier van reclame maken. Daar zouden we iets aan moeten kunnen doen. En uiteraard nadenken voor je iets besteld en vooral al de kleine lettertjes lezen en/of zoeken. Ze zijn zo uitgekookt! Enge mensen dus!

happyfoot
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 nov 2011 12:31

Re: Remodyl afslankmiddel

Ongelezen bericht door happyfoot »

ik ben eruit..ik maak die 3,50 over en het pakket (1e pakket pillen van het abonnement waren al onderweg, konden ze niet meer terughalen) gaat retour afzender..ik ga niets meer aantekenen oid...gewoon weer in de bus...ze zoeken het maar uit... Heleen: ja ik heb ook die mail, dat ik overal van af ben...en zelfs vanmiddag nog weer 1 van de Gotha groep..met excuses en nogmaals de mededeling dat ik 3,50 moet betalen en het pakket terugsturen... Ze handelen het toch netjes af...dat mag ook wel gezegd worden!

Heleendevries1
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 nov 2011 14:16

Re: Remodyl afslankmiddel

Ongelezen bericht door Heleendevries1 »

Gefeliciteerd Happyfoot,

Als je je inderdaad uit de naad gewerkt hebt en eindelijk het gewenste resultaat hebt bereikt is het lekker achterover leunen. Het heeft me een serie mails gekost en uiteindelijk was de oplossing eenvoudig geregeld, dat klopt. Ik ben erg blij voor je, nu is het jouw beurt om achterover te leunen!

Haretelijke groeten,

Heleen

wiersbeek
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2011 21:29

Re: Remodyl afslankmiddel

Ongelezen bericht door wiersbeek »

Ook ik heb via internet ingeschreven op het proefpakket van 3,50. Binnen 10 min. wist ik dat ik niet goed bezig was en heb direct geannuleerd. Ja, dat dacht je dan..ik kreeg mooi een mail met de mededeling dat ik aan een abbonnement van 3 mnd vastzat en dat het pakket reeds onderweg was. (?) Nogmaals een mail verzonden dat ik ervan afzag echter op donderdag 1-12-2011 kreeg ik het bewuste pakketje in de brievenbus. Op vrijdag 2-12-2011 via de TNT ongeopend retourgezonden naar Denemarken, hetgeen E6,30 kostte. Ik heb hiervan uiteraard een bewijs. Vandaag 14-12-2011 een mail ontvangen met de mededeling dat ik het pakket "te laat" (?) heb geretourneerd en ik 3 maanden de overige pillen toegezonden zal krijgen. Ik heb wederom mails verzonden maar dit bedrijf is wel heel erg hardnekkig. Ik overweeg een klacht in te dienen bij de Europese Consumenten Bond aangezien dit zgn. internet kopen op afstand is en Denemarken onder de ECC valt.

Heleendevries1
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 nov 2011 14:16

Re: Remodyl afslankmiddel

Ongelezen bericht door Heleendevries1 »

Dan hebben ze, door ervaring wijs geworden, hun strategie gewijzigd. Blijf emailen en ze bestoken met argumenten waarom deze verkooptechniek niet kan en mag. Uiteindelijk krijg je dan toch wel gelijk, maar ze hebben een keiharde kop. Succes en vertrouw er maar op dat het pakje op tijd was. Er is geen termijn waarop je pakketten terugstuurd, als je ze maar terugstuurd.
Het zijn gewoon oplichters. En wij zijn op z'n minst naiëf. Sterkte en succes!

Heleen

pechmanss
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 dec 2011 13:54

Re: Remodyl afslankmiddel

Ongelezen bericht door pechmanss »

Remondyl/total detox

1 maanden geleden zonder dat ik erom vroeg 1ste pakketje binnen remondyl proefpakket geen idee wie mij opgegeven heeft maar ben wel de l*l ahum
dit pakketje direct trg gestuurd.......NA OPENEN (ja au) wist ik veel wat er in zat en mijn naam stond erop...dus dacht even kijken heel sneaky zat de rekening in het test doosje je MOET hem dus wel open maken om te zien wat het is....

toch die rommel trg gestuurd met de mededeling geen intresse te hebben.
1 week later weer een pakketje nu total detox ook een product van hun
helaas mun vrouw had hem al open gemaakt dus 3,50 betaald...

weer een week later WEER een pakketje nu met een volle pillen zet
van remonyl DICHT gelaten en retour gedaan ook e-mails geschreven
(BOOSe e-mail) van a.u.b stoppen met deze zooi.

nu vandaag 24-12-2011...4 brieven !!!! 4 met herinneringen en prijzen
waar je stijl achterover van slaat....met herinnerings kosten tot wel 3x op 1 factuur van 8 euro .....totaal had ik over alle facturen 9 keer 8 euro ( 72euro )
totaal heb ik 158 euro aan facturen....en dat voor 2 proefpakketjes en 1 volle set en die ik nota bene allemaal trg gestuurd heb!! bij mailen geen contact
alleen een standaard mail waarin verteld werd dat ik er aan vast zit voor 3 maanden.

en zoals ik hier al meer gelezen hebt de data waarneer je een pakketje krijgt en waarneer je de volgende krijgt kloppen van geen kant...
mijn pakketje kreeg ik op 15-12-2012 op factuur stond 29-11-2012.....
met andere woorden..dag 14 dagen bedenk tijd.....(gaat hier om total detox proef pakket) direct terug gestuurd.

bedankt voor het lezen allemaal :wink: tips altijd welkom
heb ze alweer gemaild (mail nr 10) en tegen ze gezegd dat ik een advocaat ga inschakelen en radar inlicht (bij deze)

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Remodyl afslankmiddel

Ongelezen bericht door Jolijn »

Bewaar als die mails een jaar of 5. :wink:
En houd je poot stijf natuurlijk.
Het zou wel zo fair zijn als degene die je opgegeven heeft, de verzendkosten van het proefpakketje heeft betaald.

Heleendevries1
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 nov 2011 14:16

Re: Remodyl afslankmiddel

Ongelezen bericht door Heleendevries1 »

Beste Pechmanns,

Ze gaan dus niet alleen gewoon door met hun actie, maar gaan zelfs véél verder. Ik hoop dat er met medewerking van Radar een einde komt aan de praktijken van deze oplichters!

Ik wens u desondanks fijne feestdagen en een gezond en "slank" 2012. (Al zal dat slanke allen financieel zijn)

pechmanss
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 dec 2011 13:54

Re: Remodyl afslankmiddel

Ongelezen bericht door pechmanss »

das het probleem heb echt geen idee.....ondertussen zit je wel je tijd (en geld ) te verdoen met deze troep.....

heb ook onderzocht hoe het allemaal gaat ....je vraagt het pakketje aan zonder dat er ook maar iets vraagt voor bevestiging kan dus in principe iedereen die je e-mail en adres heeft ingevuld worden...en dat kunnen er velen zijn wat dit nog enger maakt de persoon (in dit geval ik dus) die het pakketje kijgt word opgezadeld met extra zorgen/tijd/geld.

Dikke ouwe man
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jan 2012 17:53

Re: Remodyl afslankmiddel

Ongelezen bericht door Dikke ouwe man »

Ook ik ben er ingestonken..
Bij wijze van uitzondering mocht i ongeopende pakjes terugsturen. Ben dan toch aan verzendkosten € 16,50 kwijt.
Per mail om ontvangstbewijs gevraagd.

Nu maar hopen dat Remonyl (of Remodyl) door TROS Radar wordt afgebrand.

Paulus8303
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 jan 2012 20:05

Re: Remodyl afslankmiddel

Ongelezen bericht door Paulus8303 »

Goedenavond mensen,

Ook bij mij thuis (mijn vriendin) is er iemand in gestonken.
Direct na ontvangen van het proefpakket ons "abonnement" opgezegd, eigenlijk direct een antwoord terug dat wanneer het proefpakket ongeopend of in verkoopbare toestand op uiterlijk 22 dec terug gestuurd zou zijn dan werd het abonnement stopgezet.

Wij hebben 16 dec jl het pakket aangetekend terug gestuurd naar het adres in Denemarken.

Na oud en nieuw zijn wij gaan controleren of hij daadwerkelijk voor bovenstaande datum was gearriveerd. En dat was hij inderdaad. En dit document is rechtsgeldig. Goed nieuws zou je denken alleen hadden wij al van het incasso bureau Gothia al een herinnering gekregen van € 11.50. € 3.50 verzendkosten + €8,- herinneringskosten.
En tot onze grote schrik was ook de 1e gewone zending binnen gekomen.

Ik heb 05 jan het incassobureau gebeld dat wij volledig in ons recht staan aanfezien wij op tijd waren. Gevraagd om resistutie van de € 11.50 en stopzetting van komende facturen.

Toch zat het me allemaal niet lekker. Ik ben het adres gaan opzoeken in Denemarken (natuurlijk wel via internet ). Ik heb via google het adres ingetypt en heb google street view gebruikt daar. Ik kwam bij een bedrijf wat
Woodfloor heet. Dat stond nl op de gevel van het gebouw waar wij onze supplementen heen sturen. Apart. However, ik heb dus nu wel een telefoonnummer die ik morgen ga bellen.

Dit is het adres van Woodfloor:
Woodfloor A/S
Ryttervænget 4, 5900 Rudkøbing, Denemarken
+45 62 22 55 84 ‎

Ik laat ASAP weten wat hier uitkomt, misschien moet hier wel Radar zelf voor worden ingeschakeld.
Check deze link, zo ben ik erachter gekomen en dat is het adres.
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ll=54. ... -1.87&z=14

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Remodyl afslankmiddel

Ongelezen bericht door Jolijn »

Na oud en nieuw zijn wij gaan controleren of hij daadwerkelijk voor bovenstaande datum was gearriveerd. En dat was hij inderdaad. En dit document is rechtsgeldig
3dubbel gekopieerd?

Paulus8303
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 jan 2012 20:05

Re: Remodyl afslankmiddel

Ongelezen bericht door Paulus8303 »

Gesaved als PDF file op mijn laptop :wink:

Paulus8303
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 jan 2012 20:05

Re: Remodyl afslankmiddel

Ongelezen bericht door Paulus8303 »

Kom er net achter dat de link verwijst naar Europa in zijn geheel

Onderstaande link is wel correct:

http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ll=54. ... 0,,1,-1.87

driesje
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 dec 2009 11:07

Re: Remodyl afslankmiddel

Ongelezen bericht door driesje »

Ik heb ook zo'n z.g. proefpakket besteld. Heb netjes 3,50 overgeboekt, en binnen 14 dagen vermeld geen verdere zending meer te willen daar het middel totaal niets doet.
Krijg toch een zending toegestuurd. Deze rechtstreeks retour afzender verstuurd.
Enkele mails aan gespendeerd, ze konden niets doen ik zat er drie maanden aan vast dan wilden ze het wel stop zetten. Ik heb hen gewezen op de eenzijdige wijze van een z.g. contract aangaan, dat ik geen contract met hen had, en dat de Nederlandse wet bepaalt behalve bij tijdschriften dat je er gewoon van af kunt. Ze doen er niets op uit, sturen dan weer een nota van 3,50 die allang betaald is enz. Heb hen gezegd alle mails te blokkeren en ze moeten stoppen met mij lastig te vallen. Dan krijg ik een herinnering met een boete van een incassobureau vanuit Nederland. Heb hier niets op uit gedaan.
Ik wordt echt flauw van dit soort oplichters, anders kan ik ze niet noemen.
Heb een klacht hierover verzonden aan TROS RADAR, hopelijk schenken zij eens aandacht aan dit bedrijf, zodat ze moeten stoppen met deze wijze van reclame maken, een proefpakket is pakket om te proberen, ze zeggen dat als je het proefpakket ongeopend terug had gestuurd je verder niets was verschuldigd, hoe kun je nou iets testen als je het niet hebt gebruikt? Domme onzinnige prietpraat, om zo mensen een poot te lichten.
Bovendien geeft de Nederlandse wet je 14 dagen de tijd om iets te retourneren. Zij maken blijkbaar hun eigen wetjes.

Gr. Gerard

PaulinaG
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jan 2012 15:14

Re: Remodyl afslankmiddel

Ongelezen bericht door PaulinaG »

Ik heb zelf niets besteld ! Ik ontving opeens een pakje en nieuwschierig dat ik ben opende ik het, zag dat het onzin pillen waren en lag het opzij nog wel gekeken naar een adres/telefoonnr. maar niets kennen vinden dan alleen een e-mail adres daar naar gemaild maar nooit antwoord op gehad en een weekje later kreeg ik een rekening voor 3,50 ik betaal niet heb niets aangevraag nu komt er nog een pakketje binnen met een grotere bestelling, blijkbaar de 1e maand en vlak er achter aan een rekening van 55,98 euroos waarvan 8 euro herinderings kosten. nou ik dacht het toch ff niet :|
Ik krijg eerder van Remonyl 10,= terug !
ik heb namelijk alles ik een grote envalope gedaan en terug gestuurd naar Smarten Trading Clarendon House, 20/22 Aylesburyend HP9 1LW Beaconsfield Buckinghamshire verenigd koninkrijk. Ik hoop dat ik er nu echt vanaf ben maar betalen doe ik zeer zeker niet / nooit ik heb immers nooit iets besteld.

Ik wordt hier zo boos van he :|

pechmanss
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 dec 2011 13:54

Re: Remodyl afslankmiddel

Ongelezen bericht door pechmanss »

adres voor retour :

Returns Agent for Trustinliving
WDE
Ryttervaenget 2-4
5900 Rudkobing
Denmark

E-mail : [email protected]
(krijg je bijna geen contact mee (ik niet in ieder geval)

Adres voor incasso van hun :
(handig bij problemen deze mensen kunnen goed helpen)

Gothia B.V
Langesteijn 110
3342 LG
H.I.Ambacht

Tel Nr Gothia bv : 078-6231190
E-mail : [email protected]

Link voor de brief van radar tegen dit soort rotzooi.
http://www.trosradar.nl/index.php?id=84 ... pbrief_pi1[showUid]=45
(door een vreemde rede kan het laatste stukje van de link niet geklikt worden
dus even de hele link kopieren en plakken in de explorer balk.)

PaulinaG
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jan 2012 15:14

Re: Remodyl afslankmiddel

Ongelezen bericht door PaulinaG »

@ pechmanss, Jammer dat ik dit niet eerder wist ik heb het namelijk al opgestuurd en tot op hede gelukkig nog niets gehoord maar ik heb wel even alles genoteerd voor het geval ik er toch nog meer last van krijg. toch bedankt !!!

Gesloten