LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Blokker smaragdplein (Utrecht) kerst spullen

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Heidy

Blokker smaragdplein (Utrecht) kerst spullen

Ongelezen bericht door Heidy »

De blokker op het smaragplein in Utrecht gaat zijn kerst spullen boven neer zetten.
Ik loop met een rollator en kan niet naar boven.
Ze houden geen rekening met gehandicapten mensen.
Ik heb hierover een klacht ingediend en wacht op een reactie van blokker
Hieronder mijn mail
Geachte L.S.

Blokker op het Smaragdplein in Utrecht heeft geen lift.
Hierover heb ik al eerder geklaagd.
Nu is het zo dat ze de kerst spullen boven gaan neerzetten.
Ik kan niet naar boven maar wil wel kerst spullen kopen.
Mensen zoals ik met een rollator of in een rolstoel kunnen ook niet naar boven. Ik vind dit niet klantvriendelijk.
Kunt u hier iets aan goed?
Of mogen wij geen kerst spullen kopen???

henk51

Re: Blokker smaragdplein (Utrecht) kerst spullen

Ongelezen bericht door henk51 »

Of mogen wij geen kerst spullen kopen???
Er zijn 7 Blokkers in Utrecht en honderden andere winkels die kerstspullen verkopen.Ook voor de artikelen die nu al boven stonden kon u ook al niet naar dat filiaal van Blokker die kocht u dus ook al ergens anders.
Genoeg verkooppunten om kerstinkopen te kunnen doen.

gr Henk

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Waarom de Blokker geen lift heeft, staat in de mail van jouw vorig topic.
Ik denk niet, dat zich aan de situatie iets heeft veranderd, behalve dat in de zomer tuinmeubelen staan en nu de kerst spullen.
Geachte mevrouw Varkevisser,

Graag willen wij u de reactie, tan aanzien van de vestiging aan het Smaragdplein, van onze directie doorgeven.

Blokker doet haar best om alle klanten met bijvoorbeeld een rolstoel, rollator of een kinderwagen bij het winkelen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dit uit zich bijvoorbeeld in het feit dat de afgelopen jaren veel Blokker winkels in heel Nederland bij verbouwingen bredere paden tussen de stellingen hebben gekregen om de toegankelijkheid van de winkel te vergroten. Ook zijn de afgelopen jaren bij verbouwingen veel winkels met een verdieping of een kelder waar mogelijk voorzien van een lift, om de bereikbaarheid van deze winkelvloeren voor alle klanten te vergroten. Het plaatsen van een lift is echter helaas niet in alle gevallen mogelijk door bijvoorbeeld een te beperkte ruimte in de winkel en/of door technische beperkingen. Dit laatste geldt helaas ook voor onze winkel aan het Smaragdplein in Utrecht. Het is dus zeker geen onwil van Blokker, maar de beschikbare ruimte en de technische mogelijkheden van deze winkel zijn te beperkt om hier verantwoord een lift te plaatsen. Ons personeel is natuurlijk altijd bereid om een artikel van boven naar beneden te halen als de klant daar interesse in heeft.

Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Barry Beeker
Blokker klantenservice

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

@Heidy, het is technisch onmogelijk om er een lift te plaatsen, het is nu eenmaal zo en daar kan men niets aan/tegen doen.
Je kan ze niet verplichten naar een ander pand te verhuizen.

Genoeg winkels waar je kerstspullen kan kopen.

Heidy

Ongelezen bericht door Heidy »

Ze kunnen ook de kerst spullen beneden plaatsen.
Dit is heel klantonvriendelijk wat ze nu doen.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Ze kunnen ook de kerst spullen beneden plaatsen.
Lijkt me een hele verhuizing... bovendien voorspel ik klachten a la : "Rollator gebruikers kunnen in de decembermaanden geen normale spullen meer kopen bij Blokker, alles staat vol met kerstspullen. Blijkbaar verdiend Blokker daar meer aan in de Decembermaanden , ik voel me gedupeerd"

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Heidy

Je hebt groot gelijk! Blokker hoort gewoon de kerstspullen op de begane vloer te verkopen. Het verbaast me, dat je zulke onsympatieke reakties krijgt van enkele respondenten.

Toch een prettige kerst toegewenst.

Maxiem.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Je hebt groot gelijk! Blokker hoort gewoon de kerstspullen op de begane vloer te verkopen.
Waarom? Als er nog meer Blokkers zijn in Utrecht met lift waarom dan niet daar heen gaan?

stronkstronk

Ongelezen bericht door stronkstronk »

ciske schreef:
Je hebt groot gelijk! Blokker hoort gewoon de kerstspullen op de begane vloer te verkopen.
Waarom? Als er nog meer Blokkers zijn in Utrecht met lift waarom dan niet daar heen gaan?
Wat denk je wat de benzine voor een rollator kost!

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Heidy schreef:Ze kunnen ook de kerst spullen beneden plaatsen.
Dat kan en dan heb je toevallig nieuwe glazen nodig en dan staan
die weer boven......
Gewoon naar andere winkel gaan, scheelt je een hoop stress.

Dit is niet klantonvriendelijk ze hebben geen andere mogelijkheid.

ciske

Bovendien kun je ook de folders bekijken en een verkoopster vragen de spullen voor je te halen
klopt dat zie je ook in winkels zonder etage , dus snap de moeilijkheid niet zo erg van TS.

JDII

Ongelezen bericht door JDII »

De enige die hier een juiste reactie heeft gegeven is Maxiem.
Heidi heeft gewoon gelijk. Belachelijk dat Blokker de kerstspullen niet naar beneden zet.

Ze kunnen toch ook de tennisrackets boven zetten en de kanoos en de motorfietsen. Die zal TS toch niet nodig hebben. Een beetje inleving is mensen met een rollator is wel gepast.

ciske

Belachelijk dat Blokker de kerstspullen niet naar beneden zet
Waarom is dat belachelijk? andere spullen moeten ook gekocht worden dus die moeten maar wijken voor de kerstartikelen? onzin.

JDII

Ongelezen bericht door JDII »

Ja, ga er nog even serieus op in :mrgreen:

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

JDII schreef:De enige die hier een juiste reactie heeft gegeven is Maxiem.
Heidi heeft gewoon gelijk. Belachelijk dat Blokker de kerstspullen niet naar beneden zet.

Ze kunnen toch ook de tennisrackets boven zetten en de kanoos en de motorfietsen. Die zal TS toch niet nodig hebben. Een beetje inleving is mensen met een rollator is wel gepast.
Zij verkopen toch geen tennisrackets, kano's en motorfietsen! :wink:
Beneden staan nu elektrische rollators, daar is geen plaats voor kerst spullen. :lol: :lol:

ciske

JDII schreef:Ja, ga er nog even serieus op in :mrgreen:
:lol: okee

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

MAXIEM schreef:Je hebt groot gelijk! Blokker hoort gewoon de kerstspullen op de begane vloer te verkopen. Het verbaast me, dat je zulke onsympatieke reakties krijgt van enkele respondenten.
Alle kerstspullen naar beneden verhuizen lijkt me geen optie. Er verdwijnen dan weer een hoop andere dingen naar de 1e verdieping en laten dat nu vaak spullen zijn die mensen willen kopen voor decembercadeau's. De volgende klacht is dan weer in de maak, de rollator en rolstoelgebruikers kunnen geen decembercadeau's kopen bij deze blokker.

Misschien zou deze blokker een hoekje kunnen inrichten op de BG waar (een deel) van het kerstassortiment getoond wordt. 1 monsterexemplaar van vanalles en nogwat, hoeft niet zo heel veel ruimte te kosten. Maar goed ik ken deze blokker niet en weet niet of dit mogelijk zou kunnen zijn.

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

JDII schreef:Ze kunnen toch ook de tennisrackets boven zetten en de kanoos en de motorfietsen. Die zal TS toch niet nodig hebben. Een beetje inleving is mensen met een rollator is wel gepast.
Ja en dan gaan de ouders weer klagen dat ze met de kinderwagen/buggy de trap op moeten. :mrgreen:

stronkstronk

Ongelezen bericht door stronkstronk »

Heerlijk! Een rollator- en scootmobiele etage met kerstspullen.

ciske

Misschien zou deze blokker een hoekje kunnen inrichten op de BG waar (een deel) van het kerstassortiment getoond wordt. 1 monsterexemplaar van vanalles en nogwat, hoeft niet zo heel veel ruimte te kosten. Maar goed ik ken deze blokker niet en weet niet of dit mogelijk zou kunnen zijn.
Dat terwijl er in Utrecht nog andere blokkers zijn met lift? nou lijkt me niet te veel moeite daar heen te gaan , in plaats van klagen op dit forum :mrgreen:

Gesloten