Daar kan geen bank tegenop
Even pijn lijden in januari en de rest van het jaar een royaal inkomen....Ik zou zeggen: DOEN
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Dan heb je een slechte bank.JDII schreef:Mijn zorgverzekering biedt 3% korting op het jaarbedrag van de zorgpremie als je dat bedrag ineens betaald. Even rekenen: de jaarpremie staat gemiddeld 6 maanden uit (in januari betaal je 1/12, in februari 1/12....in december de laatste 1/12) dan krijg je dus 6% korting op jaarbasis
Daar kan geen bank tegenop![]()
Even pijn lijden in januari en de rest van het jaar een royaal inkomen....Ik zou zeggen: DOEN
Lezen is ook een vak slechtadvies....JDII schreef:.....dan krijg je dus 6% korting op jaarbasis
Dan ga je dood en bespaar je nog veel meer.en even geen vreten een paar maanden.
Heb net het aanbod 2012 van mijn verzekeraar bekeken: € 125,40 pppm (dat is incl. AV).JDII schreef:Even pijn lijden in januari en de rest van het jaar een royaal inkomen....Ik zou zeggen: DOEN
Of JDII heeft nog geen zorgverzekering afgesloten, dan bespaar je natuurlijk.vogels schreef:Vermoed voor 75% van alle Nederlanders. JDll is waarschijnlijk familie van Mathilde, die komt ook ieder jaar met die grandioze tip.En dat zal niet alleen voor mij gelden...
Dit zal voor de meesten wel opgaan, laat mij maar gewoon per maand betalen.Uitgaande van premie voor 1 persoon, toch gauw even 2.000,- euries in 1x ophoesten! Voor veel mensen betekent dit dus: andere vaste lasten niet betalen en even geen vreten een paar maanden
Sorry Des, maar je berekening is niet correct.Des81 schreef:Ik snap niet zo goed hoe je bij die 6% komt, dat moet volgens mij ongeveer 2% zijn.
...kwam ik uit op een gemiste rente van ongeveer 12,-.
Dat scheelt ook geld maar laten we wel eerlijk en realistisch blijven het gros van de mensen kan het niet ineens betalen !SJZ schreef:
(witte angora, jij vindt dat niet de moeite waard, ik vind het een leuke meevaller waar je eigenlijk niks voor hoeft te doen.)