Wanprestatie Media Markt A'dam Arena inzake levering
Geplaatst: 25 okt 2003 11:10
Betreft: TV Panasonic (breedbeeld) kapot 5 mnden na aankoopdatum (11 juli 03). TV wordt opgehaald en is vervolgens 3mnden weg/zoek. Na heel veel telefoontjes, brieven,langs bij MMAA en heel veel wachten mag(?) ik eindelijk (22-10-03) een nieuwe uitzoeken. Deze zou 24-10-03 worden gebracht. Ik heb weer vrij genomen van mijn werk, de hele dag thuis gewacht en gebeld met MMAA echter TV is niet geleverd die dag!
Ik wil, niets meer met MMAA van doen hebben, mijn geld terug (1010 Euro), onderzoeken of ik niet iets kan ondernemen tegen MMAA want ze zijn telefonisch vaak niet bereikbaar of je wordt keer op keer in de wacht gezet, ze nemen de telefoon niet op, of de verbinding wordt verbroken, je wordt niet terug gebeld, niemand weet ergens van, niemand is aanspreekbaar en/of verantwoordelijk, brieven worden niet beantwoord, ik krijg mijn geld niet terug en heb nog steeds geen TV.
Nu wil de MMAA dinsdag 28-10-03 de nieuw uitgezochte TV komen leveren echter dit betekent dat ik weer vrij moet nemen en de hele dag kan gaan zitten wachten.
Ik heb MMAA ruim 3mnden de tijd gegeven een TV te leveren. Er hier is m.i. sprake van een wanprestatie. Mijn telefoonrekening en bloeddruk zijn navenant gestegen. Ik ben het wachten, bellen, vrij nemen, langs gaan en sorry's meer dan zat!
Dit is heel in het kort mijn verhaal, ik heb alles gedocumenteerd. MMAA is niet aangesloten bij de geschillencommisie. Ik ben lid van de consumentenbond en zij kunnen niets voor mij doen. Het enige wat overblijft is een civieleprocedure tegen MMAA(?)
Aub uw advies of ik de TV a.s. dinsdag moet accepteren want het liefst wil ik mijn geld terug.
Met vriendelijke groet,
Hylmar Bertens
Prive 020-6766617
Werk 020-6158345 of 020-5110516
HVO-Querido, afd. Woonbegeleiding
Ik wil, niets meer met MMAA van doen hebben, mijn geld terug (1010 Euro), onderzoeken of ik niet iets kan ondernemen tegen MMAA want ze zijn telefonisch vaak niet bereikbaar of je wordt keer op keer in de wacht gezet, ze nemen de telefoon niet op, of de verbinding wordt verbroken, je wordt niet terug gebeld, niemand weet ergens van, niemand is aanspreekbaar en/of verantwoordelijk, brieven worden niet beantwoord, ik krijg mijn geld niet terug en heb nog steeds geen TV.
Nu wil de MMAA dinsdag 28-10-03 de nieuw uitgezochte TV komen leveren echter dit betekent dat ik weer vrij moet nemen en de hele dag kan gaan zitten wachten.
Ik heb MMAA ruim 3mnden de tijd gegeven een TV te leveren. Er hier is m.i. sprake van een wanprestatie. Mijn telefoonrekening en bloeddruk zijn navenant gestegen. Ik ben het wachten, bellen, vrij nemen, langs gaan en sorry's meer dan zat!
Dit is heel in het kort mijn verhaal, ik heb alles gedocumenteerd. MMAA is niet aangesloten bij de geschillencommisie. Ik ben lid van de consumentenbond en zij kunnen niets voor mij doen. Het enige wat overblijft is een civieleprocedure tegen MMAA(?)
Aub uw advies of ik de TV a.s. dinsdag moet accepteren want het liefst wil ik mijn geld terug.
Met vriendelijke groet,
Hylmar Bertens
Prive 020-6766617
Werk 020-6158345 of 020-5110516
HVO-Querido, afd. Woonbegeleiding