Pagina 1 van 1
is op gelost
Geplaatst: 19 nov 2011 20:10
door huurmans
probleem is opgelost
Re: is op gelost
Geplaatst: 19 nov 2011 20:21
door dhc
en ik en klacht bij Nissan Nederland neer zou leggen.
Dan zou ik die brief maar door een ander laten schrijven...
Wat een onleesbaar zooitje...
Re: is op gelost
Geplaatst: 19 nov 2011 20:55
door v.d.Heyden
Een klacht bij Nissan Nederland heeft geen enkele zin, die is geen partij in deze. Wat wel zin heeft, een klacht indienen bij de BOVAG. Ik zou echter eerst de dealer schriftelijk in gebreke stellen en de kans geven de klachten naar behoren onder garantie te repareren. U kunt in deze brief eventueel melding maken van het feit dat u een kopie van de brief naar de BOVAG heeft gestuurd.
Mocht u er op deze manier alsnog niet uitkomen, dan kunt u altijd nog naar de geschillencommissie van de BOVAG. Overigens, er bestaat geen BOVAG garantie van 3 maanden, BOVAG garantie is altijd 6 maanden.
v.d.Heyden