Nieuw abonnement afgesloten op bestaand nummer?!
Geplaatst: 21 nov 2011 18:08
Hello,
Ik zit met het volgende probleem.
Ik heb via een telefoonwinkel een nieuw abonnement afgesloten bij Hi (dus niets ingevuld op het contract bij nummer behoud). Een medewerker van de winkel heeft een fout gemaakt en mijn nummer ingevuld als nieuw nummer. Vervolgens ligt er nu een aanvraag bij Hi, voor een 'nieuw' abonnement, op een 'bestaand' nummer. Hi kan hier niets mee en doet hier niets mee, aangezien het nummer in gebruik is. Hi zegt, "neem even contact op met die telefoonwinkel. Ik bellen, "ik zal het voor u uitzoeken en dan neem ik contact met u op". Na een paar weken, 'geen contact'. Hi gebeld en de aanvraag staat nog steeds in het systeem. Mail gestuurd naar de telefoonwinkel, 'géén reactie'.
Ben ik nou verplicht om te gaan bellen en bellen en het geregeld te krijgen omdat ik nou eenmaal dat contract heb getekend, of kan ik zeggen: sorry, ik heb meerdere malen contact gezocht, maar jullie geven niet thuis, dus bedankt voor de telefoon.
Want zoals de situatie nu is, zou ik mijn bestaande abonnement gewoon kunnen verlengen met welk ander abonnement dan ook. Die aanvraag blijft bij Hi net zo lang in hun systeem staan, totdat het nummer vrij komt.
Vage situatie.....misschien kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?
Mvg,
K
Ik zit met het volgende probleem.
Ik heb via een telefoonwinkel een nieuw abonnement afgesloten bij Hi (dus niets ingevuld op het contract bij nummer behoud). Een medewerker van de winkel heeft een fout gemaakt en mijn nummer ingevuld als nieuw nummer. Vervolgens ligt er nu een aanvraag bij Hi, voor een 'nieuw' abonnement, op een 'bestaand' nummer. Hi kan hier niets mee en doet hier niets mee, aangezien het nummer in gebruik is. Hi zegt, "neem even contact op met die telefoonwinkel. Ik bellen, "ik zal het voor u uitzoeken en dan neem ik contact met u op". Na een paar weken, 'geen contact'. Hi gebeld en de aanvraag staat nog steeds in het systeem. Mail gestuurd naar de telefoonwinkel, 'géén reactie'.
Ben ik nou verplicht om te gaan bellen en bellen en het geregeld te krijgen omdat ik nou eenmaal dat contract heb getekend, of kan ik zeggen: sorry, ik heb meerdere malen contact gezocht, maar jullie geven niet thuis, dus bedankt voor de telefoon.
Want zoals de situatie nu is, zou ik mijn bestaande abonnement gewoon kunnen verlengen met welk ander abonnement dan ook. Die aanvraag blijft bij Hi net zo lang in hun systeem staan, totdat het nummer vrij komt.
Vage situatie.....misschien kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?
Mvg,
K