LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nieuw rente aanbod dsb

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
petertje030
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2011 08:50

nieuw rente aanbod dsb

Ongelezen bericht door petertje030 »

hallo,

over 4 maanden loopt na 5 jaar de dsb rente periode af, ik weet ben er ook ingetuind vroeger maar we moeten wel verder, dus klagen over dsb heeft geen zin mar wil wel graag van mensen die er een beetje verstand van hebben een vraag beantwoord gezien:

vraag:

1 ste jaar rente 1.4 % het lekkermakkertje, toen voor 5 jaar voor een doorlopend hypothecair krediet 5,8% tussentijds ivm woekerpolissen omgezet naar Annuiteitenhypotheek, een hogere aflos en kortere tijd in de voorwaarden is er niets veranderd en de rente blijft 5.8%.

nu loopt hij in maart af en wil de dsb omdat het een tweede hypotheek betreft een rente vragen voor 5 jaar van 7.1%

is die rente nu zo opgelopen in 5 jaar?
zit ik in hoog of laag tarief? anders ga je 8.2%
kan ik nog ergens terugvinden wat de rente 5 jaar geleden bedroeg of betstaat er niet zo,n site.

bedankt voor de moeite

ed de lang
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jan 2006 22:05

Re: nieuw rente aanbod dsb

Ongelezen bericht door ed de lang »

Beste,
Ik ben 7 jaar geleden ook gelokt met een rente van 2,3%. Na een jaar werd het 5,7 en ben naar de rechtsbijstand gegaan. Uit "coulance" werd het 3,2% voor 5 jaar.
Nu weer verlopen en zou ik 6,7% betalen voor 5 jaar, langer geven ze geen vaste rente, en ben nu met de rechtsbijstand bezig om dit weer naar beneden te brengen. Ik had trouwens een 2e hypotheel afgesloten maar bleek later een doorlopend hypotheekkrediet te zijn.

Gr

Gesloten