Pagina 1 van 1
Greetz bezorgt gebroken cadeautje!!
Geplaatst: 22 nov 2011 10:38
door flash
Vorige week heb ik vanuit een ver buitenland, via Greetz een kaart met chocoladeletter laten versturen voor de verjaardag van een vriendin.
De kaart en het cadeautje waren prima op tijd bezorgd, alleen de chocoladeletter was in stukken!! (nog een geluk dat ik geen hartje had laten versturen)
Niet zo'n feestelijk gezicht natuurlijk.
Op mijn reactie naar de klantenservice van Greetz kwam een reactie dat het de schuld van PostNL is. Greetz maakt zijn welgemeende excuses.
Slappe reactie. Als je zelf aangeeft dat het pakketje door de brievenbus past, dan zorg je toch voor een degelijke verpakking?! En die excuses? Moet ik die nu zelf overbrengen?
Dus als je nog plannen hebt om voor Sinterklaas iets te laten versturen; doe dat dan niet via Greetz.
Re: Greetz bezorgt gebroken cadeautje!!
Geplaatst: 22 nov 2011 11:02
door crazyme
Och toch, een gebroken chocoladeletter.
En excuses zijn niet voldoende om het leed te verzachten ?
€ 100,- schadevergoeding misschien voor immateriële schade ?
Ga je toch druk maken om serieuze zaken.
Re: Greetz bezorgt gebroken cadeautje!!
Geplaatst: 22 nov 2011 11:06
door alfatrion
Het bestelde hoort heel aan te komen, ook wanneer het een chocoladeletter betreft. Het had Greez gesierd als ze een tweede chocoladeletter daar achter aan hadden gestuurd. De verantwoordelijkheid afschuiven is een gotspe.
Re: Greetz bezorgt gebroken cadeautje!!
Geplaatst: 22 nov 2011 11:29
door Guardian72
alfatrion schreef:Het bestelde hoort heel aan te komen, ook wanneer het een chocoladeletter betreft. Het had Greez gesierd als ze een tweede chocoladeletter daar achter aan hadden gestuurd. De verantwoordelijkheid afschuiven is een gotspe.
Misschien wel - maar wel een geloofwaardige reden - gezien hoe postnl met de post etc. omgaat
Re: Greetz bezorgt gebroken cadeautje!!
Geplaatst: 22 nov 2011 11:41
door crazyme
alfatrion schreef:Het bestelde hoort heel aan te komen, ook wanneer het een chocoladeletter betreft. Het had Greez gesierd als ze een tweede chocoladeletter daar achter aan hadden gestuurd. De verantwoordelijkheid afschuiven is een gotspe.
Aha, dan komen alle letters natuurlijk gebroken aan......
Re: Greetz bezorgt gebroken cadeautje!!
Geplaatst: 22 nov 2011 12:22
door ArneLH
Het blijft natuurlijk wel de verantwoordelijkheid van Greetz dat de bestelling ongeschonden aankomt...
Re: Greetz bezorgt gebroken cadeautje!!
Geplaatst: 22 nov 2011 12:56
door alfatrion
crazyme schreef:Aha, dan komen alle letters natuurlijk gebroken aan......
Dan moet Greetz helemaal geen chocoladeletters aanbieden.
Guardian72 schreef:Misschien wel - maar wel een geloofwaardige reden - gezien hoe postnl met de post etc. omgaat
Het zo dat wanneer partij A met B een overeenkomst sluit en B bij de uitvoering partij C inschakelt, partij B aansprakelijk is wanneer partij C iets fout doet. Hier is het Greetz die met postnl een overeenkomst sluit.
Re: Greetz bezorgt gebroken cadeautje!!
Geplaatst: 22 nov 2011 13:38
door crazyme
Hou toch op. Je hebt het over een cho-co-la-de-let-ter.
Daar pak je het burgerlijk wetboek toch niet voor tevoorschijn ?
Die werk je naar binnen en je bedankt de gulle afzender vriendelijk.
Re: Greetz bezorgt gebroken cadeautje!!
Geplaatst: 22 nov 2011 16:42
door zusjej21
Waar je al niet druk om kunt maken!
Re: Greetz bezorgt gebroken cadeautje!!
Geplaatst: 22 nov 2011 21:07
door Rema
Beetje overdreven, ik heb ook weleens een chocoladeletter bij de Hema gekocht, die thuis gebroken bleek te zijn. Je kunt hem toch niet heel opeten.