LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opzeggen KPN Internetplusbellen
Opzeggen KPN Internetplusbellen
Wij hadden een abonnement voor Internetplusbellen bij KPN. We zijn sinds 2 maand overgestapt naar Ziggo. Ziggo heeft ook ons contract (dat vrij opzegbaar was) opgezegd bij KPN en wij hebben hier ook een bevestigingsbrief van gekregen. Daarnaast werkt de experiabox van KPN sinds half oktober ook niet meer, dus technisch heeft KPN ons al afgesloten. Dan zou je denken kláár en geen problemen, maar ja het blijft KPN hè .
Één maand geleden (eind oktober) kregen we weer een gewone factuur van KPN. Wij hebben toen gelijk gebeld en in dat gesprek heeft de helpdesk medewerker bevestigd dat het contract is opgezegd en dat er deze maand een eindfactuur zou komen, waarin alles verrekend zou worden. Dan zou het nu toch echt klaar moeten zijn, zou je mogen verwachten........
Nu heeft KPN weer een nieuwe gewone factuur gestuurd voor de maand december en geen eindfactuur. Dus hebben we gelijk weer gebeld met de helpdesk. Ditmaal zegt de helpdesk medewerker dat er niets bekend is over een opzegging! Vervolgens worden wij doorverbonden met de afdeling opzeggingen. Die afdeling heeft het helaas te druk en er wordt beloofd dat we teruggebeld zullen worden, maar tot nu toe helaas niets gehoord van KPN.
Dit is niet de eerste keer dat wij tegen de muur die KPN heet zijn aangelopen, maar dit zal wat ons betreft echt de allerlaatste keer zijn. Wij trekken nu definitief onze machtiging in en KPN krijgt geen cent meer. Helaashebben we ook nog geld tegoed van KPN over de maand november en ik weet nog niet hoe ik die terug moet krijgen. Heeft iemand een idee?
Één maand geleden (eind oktober) kregen we weer een gewone factuur van KPN. Wij hebben toen gelijk gebeld en in dat gesprek heeft de helpdesk medewerker bevestigd dat het contract is opgezegd en dat er deze maand een eindfactuur zou komen, waarin alles verrekend zou worden. Dan zou het nu toch echt klaar moeten zijn, zou je mogen verwachten........
Nu heeft KPN weer een nieuwe gewone factuur gestuurd voor de maand december en geen eindfactuur. Dus hebben we gelijk weer gebeld met de helpdesk. Ditmaal zegt de helpdesk medewerker dat er niets bekend is over een opzegging! Vervolgens worden wij doorverbonden met de afdeling opzeggingen. Die afdeling heeft het helaas te druk en er wordt beloofd dat we teruggebeld zullen worden, maar tot nu toe helaas niets gehoord van KPN.
Dit is niet de eerste keer dat wij tegen de muur die KPN heet zijn aangelopen, maar dit zal wat ons betreft echt de allerlaatste keer zijn. Wij trekken nu definitief onze machtiging in en KPN krijgt geen cent meer. Helaashebben we ook nog geld tegoed van KPN over de maand november en ik weet nog niet hoe ik die terug moet krijgen. Heeft iemand een idee?
Re: Opzeggen KPN Internetplusbellen
Heb je een schriftelijke bevestiging gekregen?
Re: Opzeggen KPN Internetplusbellen
KPN heeft niet schriftelijk gereageerd nee, ze hebben ons gewoon gelijk afgesloten. Dit lijkt mij toch ook wel bevestiging genoeg?
Re: Opzeggen KPN Internetplusbellen
deslak schreef:KPN heeft niet schriftelijk gereageerd nee, ze hebben ons gewoon gelijk afgesloten. Dit lijkt mij toch ook wel bevestiging genoeg?
oeps behoorlijk ja .
-
- Berichten: 420
- Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34
Re: Opzeggen KPN Internetplusbellen
ik werk ook bij een provider en ziggo zegt vaak dat ze dan bij ons opzeggen maar dat kan helemaal niet wij doen niet mee met overstapregeling , kan het niet zijn dat KPN dit ook hanteert en je altijd als klant zelf moet opzeggen>?
Re: Opzeggen KPN Internetplusbellen
Je moet bij elke provider zelf opzeggen , dan weet je tenminste zeker dat je hebt opgezegd en een brief krijgen.
al die smoesjes van "wij zeggen voor u op" is gewoon bij elke provider een lokkertje.
al die smoesjes van "wij zeggen voor u op" is gewoon bij elke provider een lokkertje.
Re: Opzeggen KPN Internetplusbellen
Nee, de eerste helpdesk medewerker die wij aan de lijn kregen bevestigde (mondeling alleen dus) dat het contract was opgezegd en dat er een eindfactuur zou worden opgesteld. Op dat moment konden wij al niet meer bellen en internetten via KPN. Nu, weeer een maand later krijgen we dus gewoon weer een factuur en zegt de tweede helpdeskmedewerker van KPN dat er niets bekend is. En, nogmaals, technisch heeft KPN de verbinding reeds 1,5 maand verbroken.
-
- Berichten: 420
- Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34
Re: Opzeggen KPN Internetplusbellen
lastig als de een zegt het is opgezegd en de ander niet, omdat je geen bewijs op papier heb ben ik bang dta het lastig wordt. Ik zou alsnog opzeggen en een schriftelijke bevestiging eisen dan weer je zeker dat er is opgezegd, of zorgen dat de brief die je van Ziggo heb naar KPn gaat kijken hoe de reactie dan is
Re: Opzeggen KPN Internetplusbellen
Ik beschouw de beeindiging van de verbinding door KPN als bevestiging van de opzegging en ik ga gewoon niet betalen voor iets wat ik niet kan gebruiken. Ik wil alleen weten hoe ik mijn geld bij KPN kan terug krijgen (voor de maand november toen ze ons al hadden afgesloten) Kan iemand mij daar advies over geven?
-
- Berichten: 420
- Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34
Re: Opzeggen KPN Internetplusbellen
wie zegt dat je bent afgesloten? heb je niet gewoon een storing of zo?
Re: Opzeggen KPN Internetplusbellen
De eerste helpdeskmedewerker die wij aan de lijn kregen heeft mondeling bevestigd dat het contract is beeindigd. Maar zelfs in het onwaarschijnlijke geval dat KPN een storing heeft die al 1,5 maand duurt, dan nog ga ik niet betalen voor iets wat ik niet kan gebruiken.
Re: Opzeggen KPN Internetplusbellen
Er komt enig schot in de zaak, KPN geeft nu toe dat de fout in hun systeem zit.
Re: Opzeggen KPN Internetplusbellen
deslak schreef:Er komt enig schot in de zaak, KPN geeft nu toe dat de fout in hun systeem zit.
alsnog moet je opletten met niet betalen, dat ken je duur komen te staan.
zorg dat je op papier de bevestiging krijgt , want mondeling heb je geen poot om op te staan.
Re: Opzeggen KPN Internetplusbellen
Het is eindelijk opgelost. KPN heeft alles stopgezet. Het kostte wat moeite, maar uiteindelijk is het gelukt, wij zijn weg bij KPN.
Re: Opzeggen KPN Internetplusbellen
Fijn dat het is opgelost zonder toestanden.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 16 mei 2013 21:15
Re: Opzeggen KPN Internetplusbellen
ik heb pressies het zelfde alleen hebben ze na 3 manden onterecht betalen nog eens 25 euro afgeschreven om weer aangesloten te worden. ben nu al vanaf oktober bezig heb al eind afrekening gehad
en nog hallen ze geld van mijn rekening. wil er nu wel eens van af zijn ben er dus 8 manden me bezig
en nog hallen ze geld van mijn rekening. wil er nu wel eens van af zijn ben er dus 8 manden me bezig
Re: Opzeggen KPN Internetplusbellen
je hebt dus NIET precies hetzelfde en je hebt dus ook GEEN reden om dit twee jaar oude topic weer te uppen.
Graag je eigen topic aanmaken en even de situatie beschrijven. Kunnen we hier op het forum meer mee dan wat delen van een verhaal.
Graag je eigen topic aanmaken en even de situatie beschrijven. Kunnen we hier op het forum meer mee dan wat delen van een verhaal.