spaarhypotheek spaarpotje uit laten betalen help!
Geplaatst: 24 nov 2011 12:23
goedeavond iedereen,
Ik hoop dat iemand ons kan helpen of tips kan geven.. Wij hebben op 15 september een brief binnen gekregen wat wij met het spaarpotje wilde doen die wij in de 3 jaar hadden opgebouwd in onze spaarhypotheek.. we hadden er voor gekozen omdeze uit te betalen,omdat het geen nadelen had bij de belasting ( hadden we nagevraagt bij de belasting, en hadden een andere hypotheek genomen voor onze nieuwe huis bij een andere bank)
We zijn er achtergekomen op 27 oktober dat ze onze brief niet hebben ontvangen, en ons een nieuwe zouden sturen. Zogezegt zo gedaan.. op 4 november hebben wij teruggebeld omzeker van te zijn of ze het hadden ontvangen..Ja het was ontvangen en binnen 1 week zouden wij het geldbedrag gestort krijgen..niet dus.. weer gebeld weer te horen gekregen " oowww ja we hebben nog niks doorgestuurd naar de verzekeringsafdeling verklaring hebben we niet maar nu gaan we het direct door sturen en binnen 1 week hebben jullie het geld" Naja oke...
Vorige week kregen we in eens een bedrag gestort ( wat niet het bedrag was wat we op hadden gespaard) maar konden het niet verklaren en raakte in de war..naja weer gebeld en wat zegt die man.. wat raar dit had allang uitgekeerd moeten worden. Want het is een spaarverzekering en geen beleggingsverzekering dus u moet binnen 1 weekn het geld hebben wat het duurt nu wel extra lang.. Naja opgelucht want hij waszo zeker van zijn zaak..
Nou week voorbij en nog niks.. net gebeld en kreeg verdorrie te horen dat gisteren de verzekeringsafdeling pas de papieren hebben ontvangen en nu word het pas in omloop gezet. Een best heftige discussie gehad, want wat zijn dit voor zaken. Wel incasseren voor een verzekering die wij hebben stopgezet, en elke maand netjes betaald en nu moeten zij uitkeren en elke keer krijg ik het zelfde smoesjes te horen.. klachtencommisie hebben ze wel maar kan enkele weken duren en hebben geen telefoonnummer..en de verzekeringsafdeling heeftook geen telefoonnummer dus kan niemand bereiken hoe of de wat...
Kort om we moeten gewoon maar afwachten wanneer hun het geld uitkeren..(voorwaarde 6 a9 weken zijn voorbij...maaaar omdat hun pas de2de brief op de31ste hebben ontvangen gaat alles weer 6 a 9 weken duren)
Ik ben teruggebeld, en morgen gaat de man die wij vorige week hebben gesproken terugbellen,omna te gaan wat de verzekeringsafdeling kan doen voor ons om het in behandeling te laten nemen. de man had tegen ons gezegt dat ze vrijdag( de 18de alles door zouden sturen naar de verzekeringsafdeling) waar komt dit nu in eens vandaan. Op dinsdagavond bellen en we gaan het pas vrijdags opsturen is toch raar??
Wie kan mij tips geven om aan te geven hoe ikdit snel kan laten afhandelen,of heb ik gewoon poot om op te staan??
Help!
Groetjes,
Roos
Ik hoop dat iemand ons kan helpen of tips kan geven.. Wij hebben op 15 september een brief binnen gekregen wat wij met het spaarpotje wilde doen die wij in de 3 jaar hadden opgebouwd in onze spaarhypotheek.. we hadden er voor gekozen omdeze uit te betalen,omdat het geen nadelen had bij de belasting ( hadden we nagevraagt bij de belasting, en hadden een andere hypotheek genomen voor onze nieuwe huis bij een andere bank)
We zijn er achtergekomen op 27 oktober dat ze onze brief niet hebben ontvangen, en ons een nieuwe zouden sturen. Zogezegt zo gedaan.. op 4 november hebben wij teruggebeld omzeker van te zijn of ze het hadden ontvangen..Ja het was ontvangen en binnen 1 week zouden wij het geldbedrag gestort krijgen..niet dus.. weer gebeld weer te horen gekregen " oowww ja we hebben nog niks doorgestuurd naar de verzekeringsafdeling verklaring hebben we niet maar nu gaan we het direct door sturen en binnen 1 week hebben jullie het geld" Naja oke...
Vorige week kregen we in eens een bedrag gestort ( wat niet het bedrag was wat we op hadden gespaard) maar konden het niet verklaren en raakte in de war..naja weer gebeld en wat zegt die man.. wat raar dit had allang uitgekeerd moeten worden. Want het is een spaarverzekering en geen beleggingsverzekering dus u moet binnen 1 weekn het geld hebben wat het duurt nu wel extra lang.. Naja opgelucht want hij waszo zeker van zijn zaak..
Nou week voorbij en nog niks.. net gebeld en kreeg verdorrie te horen dat gisteren de verzekeringsafdeling pas de papieren hebben ontvangen en nu word het pas in omloop gezet. Een best heftige discussie gehad, want wat zijn dit voor zaken. Wel incasseren voor een verzekering die wij hebben stopgezet, en elke maand netjes betaald en nu moeten zij uitkeren en elke keer krijg ik het zelfde smoesjes te horen.. klachtencommisie hebben ze wel maar kan enkele weken duren en hebben geen telefoonnummer..en de verzekeringsafdeling heeftook geen telefoonnummer dus kan niemand bereiken hoe of de wat...
Kort om we moeten gewoon maar afwachten wanneer hun het geld uitkeren..(voorwaarde 6 a9 weken zijn voorbij...maaaar omdat hun pas de2de brief op de31ste hebben ontvangen gaat alles weer 6 a 9 weken duren)
Ik ben teruggebeld, en morgen gaat de man die wij vorige week hebben gesproken terugbellen,omna te gaan wat de verzekeringsafdeling kan doen voor ons om het in behandeling te laten nemen. de man had tegen ons gezegt dat ze vrijdag( de 18de alles door zouden sturen naar de verzekeringsafdeling) waar komt dit nu in eens vandaan. Op dinsdagavond bellen en we gaan het pas vrijdags opsturen is toch raar??
Wie kan mij tips geven om aan te geven hoe ikdit snel kan laten afhandelen,of heb ik gewoon poot om op te staan??
Help!
Groetjes,
Roos