Slechte Service Webshop Adventure Fietsen
Geplaatst: 24 nov 2011 15:30
Na drie jaar had ik voor mijn fiets met elektrische ondersteuning een nieuwe accu nodig. Deze accu gekocht bij de Webshop Adventure Fietsen.
Deze Webshop had vijf sterren gekregen van de consumentenbond.
Op 3 november is de accu geleverd.
De accu was gelijk al niet in orde.
Op 4 november contact opgenomen met de Webshop en gemeld dat de nieuwe accu niet orde is en dat er een oplossing gevonden moet worden.
Van de Webshop geen reactie.
Op 21 november weer contact opgenomen. Tot op heden weer geen reactie.
De accu kostte mij E 351,50 en ik heb er niets aan.
Vijf sterren van de consumentenbond -- één ster is nog teveel.
Zijn er meer mensen die problemen hebben met deze Webshop?
Deze Webshop had vijf sterren gekregen van de consumentenbond.
Op 3 november is de accu geleverd.
De accu was gelijk al niet in orde.
Op 4 november contact opgenomen met de Webshop en gemeld dat de nieuwe accu niet orde is en dat er een oplossing gevonden moet worden.
Van de Webshop geen reactie.
Op 21 november weer contact opgenomen. Tot op heden weer geen reactie.
De accu kostte mij E 351,50 en ik heb er niets aan.
Vijf sterren van de consumentenbond -- één ster is nog teveel.
Zijn er meer mensen die problemen hebben met deze Webshop?